Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vegetarische sushi, waar te kopen?

 

Let op, ik woon in Belgiƫ. Dus Jumbo etc hebben wij niet :D

Albert Heijn, Delhaize, Lidl etc. Noem maar op. Allemaal ben ik ze al af gegaan maar ik vind maar geen sushi zonder vis :) Wie kan mij helpen, waar vind je dit?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-18 19:18 



 
Profiel   

Ik kom ze geregeld tegen in ee Carrefour bij Luik. Ook de hit in aachen (Duitsland ) heeft een heel ruim assortiment vegetarische sushi..... En anders zelf maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-18 19:20 



 

Hit ken ik niet. Bij de carrefour ook nog niet gezien, maar misschien heeft de grote carrefour het wel.
Zelf maken is de aller laatste optie :) Maar kan ik wel overwegen :j

Edit: Ik weet wat je bedoeld! Bij de hele grote carrefours worden ze hier inderdaad vers gemaakt! Is dan helaas wel 25 minuten rijden, maar wel te overwegen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-18 19:24 



 
Profiel   

Vaak hebben ze wel zo'n afdeling waar mensen de sushi maken. ( grotere supermarkten uiteraard... ) als ze geen vegetarische optie hebben liggen is het vaak wel aan te vragen. Worden dan meteen voor je gemaakt en krijg je ze mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-18 19:26 



 
Profiel   

Delhaize (toch die van bij ons) maakt verse, en ook vegi sushi :p Ben zelf iemand die geen rauwe vis moet dus neem ik ook altijd de vegi. Bij de delhaize bij ons wordt die daar zelf (in het openbaar) gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-18 19:27 



 
Profiel   

Tip voor het zelf maken van Sushi: op Bol.com kan je een sushiroller kopen. Is een apparaatje, waardoor je heel makkelijk de sushi rolt. Even oefenen, maar als je het doorhebt... Echt een aanrader!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-18 19:50 



 
Profiel   

Ja wij hebben hem ook gewoon eens zelf gerold, super makkelijk en met avocado ook echt heel lekker!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-18 19:53 



 
Profiel   

Geen sushi op thuisbezorgd te vinden/bestellen?

Ik weet niet waar in Belgie je zit maar in Hasselt ligt een hele grote Carrefour en die heeft verse, vegetarische sushi. Was ook niet zo duur en best goed te eten. Dus ik ga er vanuit dat meer echt grote Carrefours ze zullen hebben. Heb ze hier iig verder nergens gezien zonder vis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-18 19:56 



 

Ja klopt. Hasselt is de dichtsbijzijnde, een 25 minuutjes rijden :j Is de laatste optie als de zin erin toch echt te groot wordt :D

Nee, kun je hier niet bestellen bij Take Away. Enkel pitta, pizza en friet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-18 20:00 



 
Profiel   

Ik zou het zelf gaan maken. Die uit de supermarkt is niet te hachelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-18 20:13 



 
Profiel   

In Genk wordt ook verse sushi gemaakt in de Carrefour

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-18 22:00 



 
Profiel   

Antwerpen heeft ook echt massa's veel sushi take aways, maar denk dat dat wel heel ver is voor jou...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-18 12:55 



 

Ja, dat is toch iets te veel van het goede :D Genk is eventueel ook nog een optie, maar toch ook al een 20-25 minuten rijden :) Denk dat ik ze dan maar zelf moet maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-18 13:06 



 
Profiel   

Kun je niet kijken of er een sushi restaurant in de buurt zit met afhaal? Die hebben vast de mogelijkheid om vegetarische sushi te maken voor afhaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-18 13:08 



 

Heb ik gedaan :j Er is er 1tje, maar die behoort bij een viswinkel. Ze maken geen vegetarische na navraag :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-18 13:19 



 
Profiel   

Dat is jammer!
Dan wordt het helaas toch zelf maken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-18 17:22 



 
Profiel   

Ik zeg tijd om te verhuizen :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-18 17:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen