Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Lekker niet te moeilijk recept

 
Profiel   

Hallo,

Op 12 april is het 10 jaar geleden dat mijn moeder een hersenbloeding heeft gehad. Dit wil ik uiteraard niet zomaar voorbij laten gaan.

Eerst dacht ik, ik neem ze mee uit eten. Maar ik kan natuurlijk ook iets zelf maken, wel zo persoonlijk.
Nu het probleem... Ik ben totaal niet goed in koken haha...

Wat is nou een lekker maar niet te moeilijk recept?

Groetjes Nienke
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-18 17:53 



 
Profiel   

Mijn go-to gerecht als ik iets makkelijks wil maken wat niet zo doorsnee is, maar wel erg lekker;

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... e-en-pesto

Kan echt niet mislukken, je hoeft alleen de ingrediënten te mengen en in de oven te gooien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-18 17:55 



 

Welke kant denk je zelf aan? Gewoon een gerecht als in pasta of stamppot? Of een 3 gangen diner? Juist heel hollands of liever wat anders..?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-18 18:02 



 
Profiel   

Waar houden jullie van?

Wat ik graag maak is wraps. Vullling is makkelijk te maken met jonny boer kruiden (de lichtblauwe), gehakt en roerbakgroente (meestal ui en paprika) en dan kun je er bakjes met losse dingen bijzetten zoals tomaat, sla, ananas, mais etc. Wat sausjes erbij, knoflook, mayo, bbq saus, zure room (of yoghurt) en klaar.

Het fijne ervan is dat iedereen het precies zo kan maken als ze lekker vinden. En de dingen eruit kunnen gooien die ze minder vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-18 18:08 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties

Ik heb eigenlijk geen idee aan wat voor eten ik zelf denk haha. 't kwam in me op om misschien zelf wat voor ze te maken. Dus alle recepten zijn welkom. Ik denk wel aan een 3 gangen diner.

Bedankt voor de ideeën!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-18 18:26 



 

Als ik iets makkelijks in elkaar wil flansen maar wel lekker, dan bak ik zalm, daar verse spinazie bij, tagliatelle koken en erbij roerbakken met crème fraise. Erg lekker en simpel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-18 18:40 



 
Profiel   

Lidl heeft een curry madras pakket zit alles al bij in behalve de kip en rijst en is mega lekker en je ziet er uit als een chef :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-18 18:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen