Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

De lekkerste... milkshakes

 
Profiel   

Ik ben opzoek naar de lekkerste milkshake recepten!! welke combinaties maak jij? Welk ijs gebruik jij?


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-18 15:00 



 
Profiel   

Ik gebruik altijd slagroomijs en magere melk.
Paar rijpe bananen er bij en dan in de blender.

Of ik doe een stuk of 6 oreo koekjes in de keukenmachine. Maal ze tot kleine brokjes.
Dan ijs, melk en een scheutje water ij de blender. Mengsel in een glas gieten en dan de gemalen koekjes er door :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-18 15:22 



 
Profiel   

Biologisch vanille slagroomijs van de appie of softijs van onze plaatselijke snackbar, met biologische halfvolle melk en een bak verse aardbeien, of frambozen of aalbessen uit eigen tuin.
Is voor ons echt een zomers toetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-18 19:49 



 
Profiel   

Mijn allerl grootste favoriet blijft de bananen shake! Overrijpe bananen (anders moet ik ze weggooien) in plakjes in de vriezer met bolletje vanille of roomijs en melk naar keuze, in de blender: klaar! :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-18 23:13 



 
Profiel   

heel simpel.. vanille ijs, melk, wat frambozenlimonade siroop, mixer erop tot t mooi schuimig is, rietje erin klaar..

ik kan niet tegen hele dikke milkshakes en juist de eenvoudige smaak van framboos en vanille roomijs vind ik de perfecte milkshake.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-18 23:14 



 
Profiel   

Wat ik altijd lekker vind in de zomer: ijskoffie. Cappuccino met vanille ijs, slagroom en ijsblokjes. Rietje er in en klaar, net een soort milkshake. Heerlijk. Ik kan niet wachten tot het weer zomer is!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-18 19:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen