Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

gezonde Air Fryer recepten.

 
Profiel   

ze stoppen meer olie in ovenproducten om ze mooier bruin te laten worden, geldt ook voor de oven kroketten e.d. dus hier gaan er altijd gewone frietjes in de airfryer en die worden prima
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 16:42 



 
Profiel   

Olie spuitbusje van de aldi, ik doe gewone friet er in en dan paar keer schudden. Gaat goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 17:45 



 
Profiel   

Karbonade is echt heerlijk uit dr airfryer! En kippenvleugels enzo ook, veel makkelijker dan uit de pan. Groente heb ik nog nooit gedaan, Hoelang en hoe warm moet dat dan? Gewoon in dat netje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 19:57 



 

Ik volg ook ! Heb het meest schattige airfryertje gekregen voor mijn verjaardag en het is nog experimenteren ermee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 20:01 



 
Profiel   

Hier gaat van alles aan vlees erin, van kippenvleugels tot gekruide worstjes. Loempia's, friet, en andere snacks. En ik gebruik al in geen jaren meer de speciale airfryer- en ovenproducten. Ik vind de gewone producten eigenlijk lekkerder, en inderdaad minder vet. Ik overweeg nu om misschien een bakblik te kopen, zodat ik eens kan gaan spelen met quiches e.d. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 20:08 



 
Profiel   

Jeej ik heb een airfreyer gekregen! Maar zonder gebruiksaanwijzing dus echt snappen doe ik het niet :o

Wil iemand me op weg helpen?

Bijv bij friet, ook olie toch? Moet dat dan erop of eronder? En kan het bakje vol of moeten de frieten naast elkaar liggen? En moet je nog speciale dingen doen of kan alle friet en snacks erin?

Alvast enorm bedankt!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 11:17 



 
Profiel   

Ik doe bij de friet (gewone friet gebruik ik overigens, geen specifieke air fryer friet) geen olie, ook niet bij de snacks. Gewoon de airfryer tijd voor de snacks (snacks koop ik wel die geschikt zijn voor de airfryer) aanhouden, meer niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 12:15 



 
Profiel   

Bij verse friet doe ik wel wat zonnebloemolie. Bij diepvriesfriet (ik neem dan de ovenfriet van Aviko) niet.

Snacks waar veel vet in zit zoals hamburgers, frikandellen etc. kun je er zo in gooien. Bij snacks met paneermeel zoals kroketten ed. lukt dat niet, die vallen uit elkaar. Daar neem ik dan de oven/airfryerversie van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 12:18 



 
Profiel   

Citaat
Bij snacks met paneermeel zoals kroketten ed. lukt dat niet, die vallen uit elkaar.

Bij ons ging het prima met gewone kroketten, ze bleven alleen bleekjes en waren iets minder krokant dan uit de frituur. Maar prima voor op 'n broodje.

Frietjes hoeven niet naast elkaar trouwens. :D Ik gooi gewoon voor 2 personen in die bak en schud dat tussendoor een paar keer om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 12:22 



 
Profiel   

Airfryer, heerlijk!

We hebben laatste ook een biefstuk erin gedaan. Gaat allemaal prima alleen de temperaturen even uitpuzzelen :)

Bloemkool is inderdaad heel lekker. Beetje olie knoflook peper zout en paprika poeder erover heen :9

Of pastinaak, worteltjes, champignon, paprika, zoete aardappel ui en kleine gehaktballetjes =:)


Voor de temperatuur gebruik ik vaak deze website: https://tjeerd.eu/airfryer/airfryer-baktijden/

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 12:27 



 
Profiel   

Bedankt!

Nog een vraag, in het mandje zit nog een bakje. Wanneer leg je het eten in het mandje en wanneer in het (gesloten) bakje?

Het mandje lijkt mij veel handiger, er zitten ook gaten in waardoor de lucht veel beter circuleerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 17:25 



 
Profiel   

Oscar schreef
Bij verse friet doe ik wel wat zonnebloemolie. Bij diepvriesfriet (ik neem dan de ovenfriet van Aviko) niet.

Snacks waar veel vet in zit zoals hamburgers, frikandellen etc. kun je er zo in gooien. Bij snacks met paneermeel zoals kroketten ed. lukt dat niet, die vallen uit elkaar. Daar neem ik dan de oven/airfryerversie van.

wij gebruiken alleen maar gewone kroketten en snacks vallen hier echt niet uitelkaar.. Blijven alleen bleek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 17:31 



 
Profiel   

Ik ga meelezen. Zo’n ding gekregen maar op een paar frietjes zie ik de toegevoegde waarde van dat enorme ding niet haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 17:36 



 
Profiel   

ik ben ook enthousiast
al kom ik niet verder als aardappeltjes snacks ..

zijn er mensen die er 1pansgerechten in maken met veel groenten

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 17:36 



 
Profiel   

Ah, waarschijnlijk heb ik dan net de verkeerde kroketten geprobeerd, bij mij vielen ze helemaal uit elkaar. Zal nog eens een poging doen met een andere versie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 18:16 



 
Profiel   

Hier werden de gewone kroketten ook niet wat, bamiballen ook niet. Frikandellen lukt wel idd gewoon, blijven heel bleek, maar smaken prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 18:18 



 
Profiel   

Afbakbroodjes gaan super! Met 3 minuten gaar en bruin

Gewone bitterballen waren niet lekker.. vielen ook uit elkaar
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 18:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen