Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_arjolein

Berichten: 1430
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 11:47

Woensdag hadden we de varkenshaas met aardbeisaus wat was die lekker <3. Gister de parelcouscous en vanavond de courgette uit de oven. **\O/**

Tot nu toe 2 x gehad dat ik het wat weinig vond. Verder was het steeds allemaal ruim voldoende.

PSvanLot

Berichten: 10140
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 11:51

Neverland schreef:
Ik volg dit topic even. Ik heb sinds deze week ook hellofresh maar ben bang dat de porties veel te klein zijn voor ons 2. We eten normaal wel het dubbele van wat we bij hellofresh krijgen. :')

Vandaag staat hier de burger op het menu! Ben erg benieuwd! De Zweedse balletjes waren grandioos mislukt. :+ Ik ben echt een ramp met koken maar hoop zo toch iets te leren.


Die Zweedse gehaktballetjes zijn ook niet super makkelijk. Ze zijn behoorlijk groot. Heb ze gehalveerd en toen gemaakt. Dat gaat een stuk beter.
Ik had ze een paar maanden terug ook en ik dacht dat ik toen echt meer en kleinere balletjes had.

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 12:26

M_arjolein schreef:
Woensdag hadden we de varkenshaas met aardbeisaus wat was die lekker <3. Gister de parelcouscous en vanavond de courgette uit de oven. **\O/**

Tot nu toe 2 x gehad dat ik het wat weinig vond. Verder was het steeds allemaal ruim voldoende.


Oeh wij hebben vanavond de varkenshaas! En gisteren de courgette uit de oven (en zelf gehakt erbij gedaan), was heerlijk!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 12:26

De balletjes had ik sowieso laten verbranden. :') En de saus ging goed... Totdat de balletjes er terug bij in moesten en toen werd de saus enorm bruin en mengde het zich niet meer.

De aardappeltjes en de broccoli smaakte prima maar daarna toch de frituupan aangezet. _O-

M_arjolein

Berichten: 1430
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 12:51

Autumnn schreef:
M_arjolein schreef:
Woensdag hadden we de varkenshaas met aardbeisaus wat was die lekker <3. Gister de parelcouscous en vanavond de courgette uit de oven. **\O/**

Tot nu toe 2 x gehad dat ik het wat weinig vond. Verder was het steeds allemaal ruim voldoende.


Oeh wij hebben vanavond de varkenshaas! En gisteren de courgette uit de oven (en zelf gehakt erbij gedaan), was heerlijk!


Ben benieuwd! Ik kan er evt. ook nog gehakt bij doen was het anders wat weinig?

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 12:59

M_arjolein schreef:
Ben benieuwd! Ik kan er evt. ook nog gehakt bij doen was het anders wat weinig?


Durf ik niet te zeggen, maar ik heb een carnivoor thuis :')

Duhelo

Berichten: 28553
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 13:03

theadora99 schreef:
Wij zijn vrij grote eters en kiezen vooral goed-vullende dingen uit. Nog nooit echt te weinig gehad eigenlijk!

Hier ook de ervaring dat alles die een-pans gerecht is (en zeker als ze vega zijn) wel goed vullend zijn.
Ik ben dan ook wel het type die altijd alle pasta en rijst doet, of alle room erin kap.

Saskia89

Berichten: 1818
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Noordwijk

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 17:25

Hier ook echt wel grote eters en we vinden het eigenlijk nooit weinig. In het begin hebben we wel een paar keer een balansmaaltijd gehad, wat wel in de categorie ‘weinig’ viel. Op zich wel logisch haha. Nu kiezen we meestal geen balansmaaltijden meer. Of het moet er heel lekker uitzien.

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 19:09

Saskia89 schreef:
Hier ook echt wel grote eters en we vinden het eigenlijk nooit weinig. In het begin hebben we wel een paar keer een balansmaaltijd gehad, wat wel in de categorie ‘weinig’ viel. Op zich wel logisch haha. Nu kiezen we meestal geen balansmaaltijden meer. Of het moet er heel lekker uitzien.


Dat vind ik dus zo dubbel. Weinig calorieën zou niet synoniem moeten hoeven zijn aan weinig eten. Ik had deze week 2 balans gerechten. De schelvisfilet met wortel en aardappel, en de vegetarische taco's. De schalvis was een goed bord vol en erg vullend, de taco's vallen me wat tegen qua hoe vol ik me er van voel.

lies_sparkle

Berichten: 6127
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 22:27

Waar kun je melden als je een product mist? Ik kan t maar niet vinden op de site of in de app :)

Saskia89

Berichten: 1818
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 22:49

@ IMAY2020: Ja, volgens mij hebben we ook wel eens een balansmaaltijd gehad wat wel voldoende was. Zal wel aan de ingrediënten liggen, het gaat er volgens mij vooral om dat het recepten met minder calorieën zijn.

De taco’s hebben we toevallig voor morgen op het menu staan.

Mjelleke
Berichten: 691
Geregistreerd: 07-01-18

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 23:06

Mijn vriend en ik hebben allebei een account, zo wisselen we kortingsacties af, het andere account gaat dan op pauze. Maar nu was ik vergeten om de mijne te pauzeren, dus krijgen we morgen dubbel (2x5 maaltijden). Gelukkig kan ik hem waarschijnlijk aan een kennis kwijt, en anders wordt het invriezen en luxe lunchen.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 09:41

Wij hadden gisteren de burger en ik vond het erg lekker!

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 15:45

-:(- mis gewoon weeeeer twee ingrediënten

daantjuhhh

Berichten: 26871
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 16:10

Ik mis sinds ongeveer 6 weken ook elke x ingrediënten. Of de verpakking is kapot. Nu is dat niet bij alles erg. Maar gehakt uit een kapotte verpakking gooi ik toch echt weg.

carika
Berichten: 1584
Geregistreerd: 02-04-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 18:03

Ja hier deze week ook mis gegaan. Wilde de orzo met victoriabarsfilet en kreeg tacos met gehakt :(
De recepten waren wel goed dus ik heb het taco gerecht gekregen met het orzo recept.
Weet iemand waar ik in de app het taco recept kan vinden?

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 18:04

Bij de niet gekozen recepten van deze week

carika
Berichten: 1584
Geregistreerd: 02-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 18:14

Needje schreef:
Bij de niet gekozen recepten van deze week



Ahhh dankje. Gevonden!

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 18:53

black_kelpie schreef:
[ [url=m/r4sraN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er zaten 4(!!!) zakjes linzen bij _O-

Ik was net bezig met koken en ik wilde de linzen toevoegen; ook ik had 4 zakjes linzen :')

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 20:00

Amira_ schreef:
black_kelpie schreef:
[ [url=m/r4sraN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er zaten 4(!!!) zakjes linzen bij _O-

Ik was net bezig met koken en ik wilde de linzen toevoegen; ook ik had 4 zakjes linzen :')

:') Heb je wat aan hè. Als er dan toch iets vierdubbel in moet zitten, doe dan kaas ofzo :Y)

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 08:23

Haha ja echt, die mag meestal wel 4 keer zo veel bij hellofresh :')
Ik had overigens helemaal niks aan de rode linzen. Volgens het recept moest het nog 5 minuten stoven maar toen waren ze echt kneiterhard. Uiteindelijk waren ze na 45 minuten stoven nog niet gaar. Geloof ook dat ik bij dit gerecht normaal linzen in een pak heb en niet van die gedroogde linzen.

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 14:08

Verrek, je hebt gelijk, normaal zit er een pak linzen bij. Ondanks de 4 zakjes linzen ga ik dan nog maar wel even een pak halen :+

joke165

Berichten: 519
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Groningen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 09:34

Wij hebben nu een half jaartje Hello Fresh en heb nog nooit iets gemist in een box. Direct afkloppen ;-) wel een paar x gehad dat een paprika vervangen was door courgette maar dat was het dan ook.
Wij zijn redelijk grote eters en eigenlijk vinden we het altijd voldoende. Heel soms is het wat weinig. Dan eten we nog een toetje na.
De varkenshaas met aardbeiensaus was echt super lekker :)

Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 10:49

Hier mist eigenlijk ook nooit wat (afkloppen..). Hadden afgelopen week een zak extra, best gek maar liever extra dan te weinig. We hebben dus 2 dagen de zweedse balletjes gegeten, heerlijk! Die saus is echt lekker!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:20

Hahaha die nieuwe reclame op tv van HelloFresh. Precies dat