Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:46

Mij ook niet! Iets om op te letten.

Nu komt het toevallig wel uit maar soms ook niet.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:49

Ik bewaar sommige dingen wel langer, vries het vlees dan gewoon in en groente kan je vaker wel langer bewaren :)

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 15:00

Ik vries vlees ook in inderdaad :)

Zag op Facebook dat wij nu een jaar langs hello fresh boxen bestellen. Best snel gegaan

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 15:08

Ik zie dat het vlees goed is tot 5 en 6 augustus. Dan komt het al niet zo strak met de 3 dagen.

Daarbij heb ik een nieuw soort gekoelde koelkast waardoor producten nog langer vers blijven. Kan sla prima een week goed houden in de koelkast.

Was er een beetje sceptisch over met het verkooppraatje maar het werkt echt.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:57

Ik vries vlees ook gewoon in. Tenzij ik het morgen of overmorgen nodig heb, dan niet. Ik heb zaterdag mijn box gekregen en ik ga vrijdag het laatste gerecht eten.

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 21:20

Vanavond de aubergine met pasta gegeten. Was lekker! Alleen de sla was over datum en de basilicum was dood. Heb contact gehad en krijg compensatie met volgende week. Erg netjes!

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 21:56

Jeetje, ik heb mijn account opgezegd om de simpele reden dat ik 50 euro per week niet kan betalen, vind het wel jammer want vond de gerechten super lekker, maar nu heb ik zelfs die 1 euro die ik moest betalen voor die test box terug gekregen.. Dat had nou echt niet nodig geweest, voel me bijna een beetje schuldig dat ik nu niet meer af kan nemen terwijl het wel zo lekker was -O-

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 22:01

Dani199764 schreef:
Jeetje, ik heb mijn account opgezegd om de simpele reden dat ik 50 euro per week niet kan betalen, vind het wel jammer want vond de gerechten super lekker, maar nu heb ik zelfs die 1 euro die ik moest betalen voor die test box terug gekregen.. Dat had nou echt niet nodig geweest, voel me bijna een beetje schuldig dat ik nu niet meer af kan nemen terwijl het wel zo lekker was -O-


Die 1 euro was puur om je rekening te verifiëren hoor :+

Foaly

Berichten: 4859
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 22:01

De gnocchi was lekker, alleen courgettelinten eet wel verrekte onhandig :') Volgende keer gaat dat ding gewoon weer in plakjes :')

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 09:04

briitje schreef:
Dani199764 schreef:
Jeetje, ik heb mijn account opgezegd om de simpele reden dat ik 50 euro per week niet kan betalen, vind het wel jammer want vond de gerechten super lekker, maar nu heb ik zelfs die 1 euro die ik moest betalen voor die test box terug gekregen.. Dat had nou echt niet nodig geweest, voel me bijna een beetje schuldig dat ik nu niet meer af kan nemen terwijl het wel zo lekker was -O-


Die 1 euro was puur om je rekening te verifiëren hoor :+


Ja dat weet ik , maar die hebben ze na opzeggen van het account zelfs weer terug gestort, dat had nou net weer niet nodig geweest :+

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 09:08

Ze bedoeld denk ik dat je die euro altijd terug krijgt, of je nu wel of niet je abonnement opzegt.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 09:33

Juist. Die krijg je sowieso terug

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 10:46

Zie het inderdaad als een soort borg ;) Ik vind het ook een beetje onzin, maar aan de andere kant wel super netjes. Ken zat bedrijven die het niet terug storten (oke, dan gaat het om 0,01 maar doe dat even x 1 miljoen klanten = 10.000 euro verdiend....

J0anieke

Berichten: 4880
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 18:16

Hebben jullie ook wel eens dat jullie ingrediënten missen? Bij mij is het nu 2x voorgekomen in korte tijd. Het wordt verder wel netjes opgelost, maar het is natuurlijk veel makkelijker als alles gewoon meteen binnen is...

nine1987

Berichten: 8328
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 19:47

Nee nog nooit gehad, vorige box wel dat er een ingrediënt rot was.. Ik heb dit enkel aangegeven zodat ze de leverancier aan konden spreken bij eventueel meerdere klachten, maar ik kreeg in dit pakket een excuusbriefje en een potje met thee.. Superleuk.. :)

Gisteren de salade met tonijn gemaakt.. Erg lekker.. En dat voor een niet-viseter.. :))

Wilde vandaga de kipgyros maken, maar heb geen karnemelk in huis.. :(

Ff kijken door wat we dat gaan vervangen.. (wij eten altijd laat :P)

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 20:06

Afbeelding

Vandaag de varkenshaas gemaakt. Ik ben niet zo van de paddenstoelen. Vind de smaak die in de saus blijft hangen wel altijd lekker, maar de paddenstoelen zelf niet. Die heb ik er dus tussenuit gehaald.
Smaakte goed!

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 20:09

Ooohh..vandaag hadden we orzo met feta uit de oven! Dat was echt een Van de lekkerste maaltijden ooit!

Foaly

Berichten: 4859
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 20:10

Nog geen missende ingrediënten gehad, heb laatst wel een mailtje gestuurd nadat ik voor de derde x op rij een slechte (zachte, bruine, stinkende) knoflookteen in mn box had. Ik bedoel, die dingen meuren van zichzelf al genoeg, ik hoef er geen extra sterke :')

Ik had vandaag de schelvis met wortels en aardappeltjes. Erg lekker!

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 17:52

Ik heb van tinkert-tje heel lief een gratis doos gekregen. Het wordt morgen bezorgd! Ik ben heel benieuwd naar de gerechten. Ik heb de salade met tonijn, kapsalon met kipgyros, zomerse gnocchi en Aziatische noedels gekozen. Heel benieuwd. Zelf lusten wij alles, maar dochter is wat moeilijker maar ze is ook pas drie.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 19:11

hier nog steeds heel tevreden.
vorige week door slechte planning en plots overwerk jammergenoeg wel een maaltijd weg moeten gooien (is 3 dagen langer blijven liggen, groente en vlees was echt niet goed meer)

nu genieten van de parelcouscous met kastanjechampignons en citroen ricotta.. heeeerlijk! morgen komt onze nieuwe box weer.Afbeelding

merk wel dat ik steeds meer zin krijg om te gaan koken én meer vertrouwen in mijn keuken-skills. pas nu makkelijker gerechten aan of voeg extra dingen toe.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 19:26

Nieuwe box is weer binnen. *\o/*

MissAnnemijn

Berichten: 2376
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: København

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 10:17

Dimphyl, vlees kan je invriezen als je het weet voor het over de datum gaat. Alleen een nieuwe zak groente kopen valt dat wel mee. Gebeurd ons ook wel eens

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 10:51

klopt missannemijn, dit was puur slechte planning en daardoor er achterkomen dat ik die maaltijd natuurlijk had overgeslagen en het dus niet goed meer was.
probeer het hier altijd zo te plannen dat alles gewoon op is binnen de termijnen.

J0anieke

Berichten: 4880
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 15:43

Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd. Nu ik geen kortingen meer krijg vind ik het toch wel aardig duur voor maar 3 (vega) maaltijden..

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 19:25

nieuwe box is weer prima aangekomen! laatste gerecht van afgelopen week vandaag; was weer lekker, maar eerlijk gezegd vulde het totaal niet.

is de feta uit de oven met orzo en tomatentapenade.

Afbeelding