Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 113 van de 159 [ 3956 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 159  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hellofresh

 
Profiel   

Autumnn schreef
Muga schreef
Ik wilde heractiveren maar moet ineens betalen voor een leverdag naar keuze. Alleen gratis als ik op een werkdag tussen 8 en 12 kies. Maar dan zijn we niet thuis. Ik kijk nu dus elke keer wanneer hij voorstelt maar om naast de bezorgkosten ook nog extra te betalen vind ik echt onzin.

Ook wilde hij m'n kortingscode niet accepteren, was alleen voor nieuwe leden. Vond ik ook wel erg jammer.


Heb ik ook eens gehad, super vervelend. Ik had ze toen een berichtje gestuurd dat ik mijn “oude” bezorgdag weer terug wilde, was zo geregeld en heb niks bijbetaalt :)


Oh top, ga ik dat doen! Was idd heel blij met de bezorgdag!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 07:17 



 
Profiel   

Gister de zelfgemaakte kipnuggets gemaakt :9
Die waren toch wel heel erg lekker hoor!

Vanavond een wortelbroodje met kipgehaktballen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 10:18 



 
Profiel   

_Nancy schreef
Gister de zelfgemaakte kipnuggets gemaakt :9
Die waren toch wel heel erg lekker hoor!

Vanavond een wortelbroodje met kipgehaktballen.


Die eten wij ook vanavond!
Ben erg benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:18 



 
Profiel   

Ik zie net dat een verkeerde maaltijd is bezorgd, kan ik op een of andere manier het bijbehorende recept nog vinden? Het is iets met couscous ofzo en zonder vlees
Edit: al gevonden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:09 



 
Profiel   

Vanavond eten wij een paprika/tomaten soep van HF, we waren vergeten te kiezen want normaal doen wij nooit soep.. maar wie weet is het we erg lekker. Het is inidegeval vers! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:25 



 
Profiel   

Het werd toch het broodje pulled pork met jalapeno en rode ui

Erg lekker, al is de pulled pork die wij zelf maken wel lekkerder :=
Maar even goed lekker gegeten!

Het was ook meer dan genoeg voor ons.

Edit; Ik heb trouwens 3 gratis boxen te vergeven, dus als iemand interesse heeft...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:45 



 
Profiel   

_Nancy schreef
Het werd toch het broodje pulled pork met jalapeno en rode ui

Erg lekker, al is de pulled pork die wij zelf maken wel lekkerder :=
Maar even goed lekker gegeten!

Hij haalt het niet bij een goede pulled pork van de barbecue, maar voor een maaltijd die zo snel klaar is vind ik hem goed genoeg. Het is gewoon niet hetzelfde en dat hoeft ook niet, volgende keer wacht ik er wel weer 8 uur op :+

Hier de platbroodpizza's gehad vanavond, die truffel olie doet het hem :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 20:26 



 
Profiel   

Voor wie nog een gratis box wil proberen:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 11:11 



 
Profiel   

Ik betaal al sinds we lid zijn (januari?) wekelijks gewoon de volle pond. Nu las ik hier dat mensen wel eens nog een keer korting konden gebruiken door af te melden? Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe dat zit? Ik dacht misschien kan het maar één keer per adres ofzo dus heb dat nooit geprobeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 12:28 



 
Profiel   

Jildau schreef
Ik betaal al sinds we lid zijn (januari?) wekelijks gewoon de volle pond. Nu las ik hier dat mensen wel eens nog een keer korting konden gebruiken door af te melden? Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe dat zit? Ik dacht misschien kan het maar één keer per adres ofzo dus heb dat nooit geprobeerd.


Er is een heel topic met kortingscodes op Pepper.com: https://nl.pepper.com/kortingscode/nieu ... nts-143765

Als je je box opzegt, dus niet een week pauzeert maar echt opzegt, kan je daarna een van die codes gebruiken om weer te heractiveren. Let op: niet alle codes werken nog, je moet de code invoeren voordat je daadwerkelijk heractiveert en het kan zijn dat je je vertrouwde tijdslot voor bezorgen niet zomaar terug krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 12:38 



 
Profiel   

De grote kortingen krijg je als je het stopt en weken niet meer gebruikt. Heb al vaker 2x 40% & 2x20% gekregen, dus toen had ik een paar weken weer korting;) Heb vorige maand ook nog een mail gekregen voor 2x30% korting

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 08:11 



 
Profiel   

Als je weken niet bestelt zonder te stoppen krijg je ook korting in de mail.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 09:06 



 
Profiel   

Hier hadden we gisteren de varkenshaas met aardbeiensaus en boontjes. Was echt lekker!
Vanavond de Orzo met koftekruiden en gehakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 16:34 



 
Profiel   

Wij vergeten steeds te kiezen qua gerechten omdat we zo druk zijn, het is hier nu wederom de verassingsbox. :+

Gelukkig lusten wij vrijwel alles. Vorige week de tomaat-paprika soep met parelcouscous en die was heerlijk! Vanavond pittige wraps met kipgehakt. :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 20:12 



 
Profiel   

Ik word altijd zo blij van quiches :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 18:52 



 
Profiel   

black_kelpie schreef
Ik word altijd zo blij van quiches :+

[ [url=m/DmHWBk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oeeeeh, die hebben wij gepland voor maandag!

Wassie lekker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 01:45 



 
Profiel   

Heerlijk!
Quiche is zo lekker als goed gemaakt en recept is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 10:05 



 
Profiel   

Ja hij was erg lekker :j Goed op smaak brengen met peper en zout, omdat het volume van de vulling vrij groot is valt het snel flauw uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 10:07 



 
Profiel   

Anders kan ik extra oude kaas doorheen doen, dan heb je ook extra zout.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 14:21 



 
Profiel   

Is het jullie wel eens overkomen dat je onverhoopt niet tijdens je bezorgtijd thuis bent? Ik heb dat morgen.. Kan niets meer wijzigen. Ik woon in een appartement, wat zullen ze met de box doen?

Ze leveren s ochtends en ben pas weer ver in de middag thuis..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 14:54 



 
Profiel   

Ik heb de buren wel eens op de bus afgestuurd en gevraagd of zij hebben de box namens ons in ontvangst wilden nemen. Geen idee of de box sowieso automatisch aanbieden bij de buren. Ik zou als je de buren niet kunt vragen even bellen met HelloFresh.


Laatst bijgewerkt door happyjoyce op 24-09-21 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 15:28 



 
Profiel   

Lins_Vetra schreef
Is het jullie wel eens overkomen dat je onverhoopt niet tijdens je bezorgtijd thuis bent? Ik heb dat morgen.. Kan niets meer wijzigen. Ik woon in een appartement, wat zullen ze met de box doen?

Ze leveren s ochtends en ben pas weer ver in de middag thuis..



Briefje ophangen bij de deur dat ze het bij de buren mogen leveren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 15:33 



 
Profiel   

Lins_Vetra schreef
Is het jullie wel eens overkomen dat je onverhoopt niet tijdens je bezorgtijd thuis bent? Ik heb dat morgen.. Kan niets meer wijzigen. Ik woon in een appartement, wat zullen ze met de box doen?

Ze leveren s ochtends en ben pas weer ver in de middag thuis..


Briefje op de deur of bij de intercom met wat jij wilt :)
Zetten ze t op de goede plek voor je of inderdaad bij de buren als je niks hebt ingevuld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 15:34 



 
Profiel   

Ik heb hem weer opgestart met codes. Mooi een dag extra erbij gepakt want ik had codes. Even niet nadenken over eten

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 16:52 



 
Profiel   

Lins_Vetra schreef
Is het jullie wel eens overkomen dat je onverhoopt niet tijdens je bezorgtijd thuis bent? Ik heb dat morgen.. Kan niets meer wijzigen. Ik woon in een appartement, wat zullen ze met de box doen?

Ze leveren s ochtends en ben pas weer ver in de middag thuis..



Bezorger hier :)
Als er bij klantopmerkingen niets staat moeten wij hem bij buren afleveren, tenzij (vaak bij appartement gebouw) niemand open doet bellen wij met kantoor, dan nemen we hem weer mee, vervolgen onze route en neemt klantenservice contact op met klant. Dan komen we hem vaak later op de route nog weer langs brengen.
Briefje op deur of intercom vind ik zelf het fijnst, dan is er ieder geval zekerheid.
Je kunt geloof ik ook contact met klantenservice opnemen, dan wordt er een 'waarschuwing' geplaatst bij jou nummer, waarbij wij bij levering zien wat de klant wilt (in geval er bij de opmerkingen dus niets staat)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 17:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 113 van de 159 [ 3956 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 159  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen