Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rien10
Berichten: 14680
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:32

Susanne schreef:
Nog meer mensen die de laatste tijd matige ervaringen hebben met HelloFresh?

Wij zijn al járen lid en ontvangen elke week een box. Eigenlijk nooit gedoe gehad. Maar de laatste tijd ontbreekt er standaard wel 1 of meerdere ingrediënten. En vind de groente geregeld echt matig van kwaliteit. Ik doe elke keer weer een melding via de app en dan krijg je een tegoed (wat vaak niet echt compensatie waardig is haha) maar ik baal er enorm van.

Is dit toevallig meer mensen recent opgevallen? Wij hadden dit echt nooit dus het valt echt op nu.

Ja, dat is ook één van de redenen dat ik gestopt ben. Als ingredient X er niet bij zit wil ik achteraf geen korting, ik wil dat ik niet mis-grijp tijdens het koken!

Tancreda4

Berichten: 24043
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 17:24

Geen ervaring met missende dingen gelukkig. Wel echt een misleidende mail gehad. Ik had nog 8 boxen met 20% korting maar kreeg een 'speciale verrassing' die 'me echt geld ging besparen'. Stomme was, ik zag pas wat het was toen ik de code had ingevoerd. En mijn oude dus was vervangen en niet meer terug te halen is. Ik heb er over getwijfeld de nieuwe in te voeren, maar he, ze zeiden dar het een perfecte deal was?? Was het potverdorie 1 box zonder verzendkosten. Dus 5 of 6 euro korting. En foetsie dus die overgebleven 8 boxen met 20% korting. Ik was hier echt pislink van. Mijzelf voor m'n kop kunnen slaan dat ik er was ingetuimd, maar ook op HF met hun misleidende - en blijkbaar niet voor jou als specifieke klant afgestemde 'deal'. Ik heb t direct allemaal opgezegd. Stom gedoe. Jammer want verder wel goede ervaringen altijd gehad. En zelfs lekker gegeten met de boxen die ik was vergeten uit te kiezen en dat ik dus jiet zelf gekozen recepten kreeg :=

Is green chef een beetje vergelijkbaar ook qua kosten en moeite?

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 22:30

rien10 schreef:
Susanne schreef:
Nog meer mensen die de laatste tijd matige ervaringen hebben met HelloFresh?

Wij zijn al járen lid en ontvangen elke week een box. Eigenlijk nooit gedoe gehad. Maar de laatste tijd ontbreekt er standaard wel 1 of meerdere ingrediënten. En vind de groente geregeld echt matig van kwaliteit. Ik doe elke keer weer een melding via de app en dan krijg je een tegoed (wat vaak niet echt compensatie waardig is haha) maar ik baal er enorm van.

Is dit toevallig meer mensen recent opgevallen? Wij hadden dit echt nooit dus het valt echt op nu.

Ja, dat is ook één van de redenen dat ik gestopt ben. Als ingredient X er niet bij zit wil ik achteraf geen korting, ik wil dat ik niet mis-grijp tijdens het koken!


Voor mij was dit ook de voornaamste reden om op te zeggen. Ik woon ruim 10 minuten met de auto van de dichtstbijzijnde supermarkt. Ik heb geen zin om een half uur van huis te zijn omdat er een broccoli mist. Op een gegeven moment miste ik 3 van de 4 boxen wel een of meerdere ingrediënten.

Ik heb nu de Crisp box. De eerste drie boxen met flinke korting (50% en 2x 20%) daarna vind ik de verzendkosten wel behoorlijk. Maar als je gelijk de rest van je boodschappen mee besteld vervallen die en je kan tot 10 uur de avond voor de bezorging boodschappen toevoegen. Ik vind de kwaliteit en hoeveelheden echt top.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 11:31

Herkenbaar probleem dus, jammer. Ik bestel af en toe bij Crisp bepaalde boodschappen (naar volle tevredenheid tot dusver) maar wist niet dat zij ook boxen hebben. Ik ga er eens naar kijken!

Prairy
Berichten: 9078
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 22:30

Ik wil na mijn vakantie Marley Spoon eens proberen, of Green Chef. Of andere waar je goede ervaringen mee hebt? Ik kies wel graag zelf wat ik wil eten.

Heeft iemand daar kortingscodes voor?

Ik heb eventueel nog van Hello Fresh beschikbaar.
Laatst bijgewerkt door Prairy op 11-04-24 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

yvetjes

Berichten: 921
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 22:39

Ik heb alleen green chef. Voor mij de beste optie.