Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
Duhelo schreef:Voor de mensen die voor 1 persoon bestellen. Heb je effectief net genoeg voor 1 maaltijd of zijn het ruime porties?
Ik bestel nu voor 2 personen maar ben alleen. Per maaltijd is het natuurlijk een stuk goedkoper maar ik eet vaak 3 of zelfs 4 keer van een portie voor 2 personen.
Of ik moet veel weggooien.
Lins_Vetra schreef:Duhelo schreef:Voor de mensen die voor 1 persoon bestellen. Heb je effectief net genoeg voor 1 maaltijd of zijn het ruime porties?
Ik bestel nu voor 2 personen maar ben alleen. Per maaltijd is het natuurlijk een stuk goedkoper maar ik eet vaak 3 of zelfs 4 keer van een portie voor 2 personen.
Of ik moet veel weggooien.
Wat voor gerechten bestel jij dan?
Of eet jij zo weinig?
Ik bestel ook 3 maaltijden voor 2 personen en doe daar dus gewoon 6 dagen mee.
Lins_Vetra schreef:Duhelo schreef:Voor de mensen die voor 1 persoon bestellen. Heb je effectief net genoeg voor 1 maaltijd of zijn het ruime porties?
Ik bestel nu voor 2 personen maar ben alleen. Per maaltijd is het natuurlijk een stuk goedkoper maar ik eet vaak 3 of zelfs 4 keer van een portie voor 2 personen.
Of ik moet veel weggooien.
Wat voor gerechten bestel jij dan?
Of eet jij zo weinig?
Ik bestel ook 3 maaltijden voor 2 personen en doe daar dus gewoon 6 dagen mee.
Gamova schreef:Ik probeer te heractiveren maar de app loopt steeds vast en sluit zichzelf af bij de bevestiging
Zo irritant dat ik overweeg om dan maar eens een andere aanbieder te proberen...
Weet iemand of activeren ook via de site kan? En zijn er meer mensen met problemen met de app of zit het bij mij?
Muga schreef:Ik wilde heractiveren maar moet ineens betalen voor een leverdag naar keuze. Alleen gratis als ik op een werkdag tussen 8 en 12 kies. Maar dan zijn we niet thuis. Ik kijk nu dus elke keer wanneer hij voorstelt maar om naast de bezorgkosten ook nog extra te betalen vind ik echt onzin.
Ook wilde hij m'n kortingscode niet accepteren, was alleen voor nieuwe leden. Vond ik ook wel erg jammer.