Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 16:34

Hij was weer lekker! Deze blijft favoriet.


Afbeelding

Niene87

Berichten: 3402
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 09:09

Daan13 schreef:
Hierbij de codes voor een gratis 1e box voor nieuwe klanten.

[ [url=m/I8tsEf.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bedankt!! ik heb de code links boven gebruikt *\o/* 4 sept komt onze 1e box

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 17:44

Voor diegenen die ze gebruiken willen. :)


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wiwabalia

Berichten: 4693
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 17:54

Wij hebben ook HelloFresh (2 pers.) en ik vind het ideaal. Wij hebben het voor 4 dagen in de week, meestal eten we een dag makkelijk en ook weleens buiten de deur, soms pak ik ook een maaltijd pakket voor erbij van AH/Jumbo. Zo komen wij eigenlijk de week rond en hoef ik enkel ontbijt/lunch/fris te halen.

Ik hou van koken, maar als je allebei fulltime werkt en ook allebei veel sport (eigen paard en man is fanatiek golfer) en ook nog een huishouden hebt met 3 honden, wil je ergens gemak.. zonder HF gaan wij veel ongezondere keuzes maken en word het toch vaak bestellen of de zoveelste aardappels/vlees/sperzibonen.

Wij hebben het ook weleens uitgerekend maar zijn niet persé duurder uit zonder HF, omdat de gemakzucht dan opspeelt en we teveel afhalen/laten bezorgen. :j

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 20:54

Ik moet sowieso zeggen dat het me qua kosten best meevalt. €40,95 / 3 = €13,65 per keer. Vlees bij de slager kost me al gauw €6, dan nog aardappels en groenten. Tuurlijk is het wel duurder dan wanneer je het zelf waarschijnlijk koopt maar ik vind het netjes :j

Duhelo

Berichten: 28553
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 22:03

Voor de mensen die voor 1 persoon bestellen. Heb je effectief net genoeg voor 1 maaltijd of zijn het ruime porties?
Ik bestel nu voor 2 personen maar ben alleen. Per maaltijd is het natuurlijk een stuk goedkoper maar ik eet vaak 3 of zelfs 4 keer van een portie voor 2 personen.
Of ik moet veel weggooien.

Lins_Vetra

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-06-05
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 09:22

Duhelo schreef:
Voor de mensen die voor 1 persoon bestellen. Heb je effectief net genoeg voor 1 maaltijd of zijn het ruime porties?
Ik bestel nu voor 2 personen maar ben alleen. Per maaltijd is het natuurlijk een stuk goedkoper maar ik eet vaak 3 of zelfs 4 keer van een portie voor 2 personen.
Of ik moet veel weggooien.


Wat voor gerechten bestel jij dan? :oo
Of eet jij zo weinig?

Ik bestel ook 3 maaltijden voor 2 personen en doe daar dus gewoon 6 dagen mee.

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 12:42

Lins_Vetra schreef:
Duhelo schreef:
Voor de mensen die voor 1 persoon bestellen. Heb je effectief net genoeg voor 1 maaltijd of zijn het ruime porties?
Ik bestel nu voor 2 personen maar ben alleen. Per maaltijd is het natuurlijk een stuk goedkoper maar ik eet vaak 3 of zelfs 4 keer van een portie voor 2 personen.
Of ik moet veel weggooien.


Wat voor gerechten bestel jij dan? :oo
Of eet jij zo weinig?

Ik bestel ook 3 maaltijden voor 2 personen en doe daar dus gewoon 6 dagen mee.

Same, ik bestel overigens al sinds januari voor 1 persoon en krijg het voor 2 personen zonder bijbetaling.

Mjelleke
Berichten: 691
Geregistreerd: 07-01-18

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 21:27

Wij zijn met zijn tweeën en vinden de porties prima. We krijgen wel altijd alles op.

Duhelo

Berichten: 28553
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 08:19

Lins_Vetra schreef:
Duhelo schreef:
Voor de mensen die voor 1 persoon bestellen. Heb je effectief net genoeg voor 1 maaltijd of zijn het ruime porties?
Ik bestel nu voor 2 personen maar ben alleen. Per maaltijd is het natuurlijk een stuk goedkoper maar ik eet vaak 3 of zelfs 4 keer van een portie voor 2 personen.
Of ik moet veel weggooien.


Wat voor gerechten bestel jij dan? :oo
Of eet jij zo weinig?

Ik bestel ook 3 maaltijden voor 2 personen en doe daar dus gewoon 6 dagen mee.

Ik ga meestal voor eenpansgerechten, of toch de dingen dat je in 1 pan kan mikken. Ik moet ook zeggen, als er bv staat: gebruik een halve bloemkool, dan mik ik de ganse bloemkool erin hoor.

En ik eet inderdaad vrij weinig. Toen mijn ex en ik nog samen waren kregen we het meestal samen op of had ik nog een miniportie over voor de lunch, nu ik alleen ben eet ik er meestal drie keer van.
Nu, kwa prijs valt het nog altijd mee, met 5 maaltijden doe ik twee weken (ik eet minstens twee keer ergens anders en dan nu en dan wel eens afhaal ofzo.). Maar als de porties voor 1 persoon relatief ruim zijn en het een stuk goedkoper is, dan is het wel te overwegen.
Iemand een idee wat 5 maaltijden voor 1 persoon kost? ik kan het enkel zien als ik het wijzig in mijn account maar ik wijzig liever niet.

Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 08:21

Mjelleke schreef:
Wij zijn met zijn tweeën en vinden de porties prima. We krijgen wel altijd alles op.


Wij vinden de porties voor 2 personen net genoeg en met mijn ex bestelden we altijd voor 3 personen haha.
Maar eenpansgerechten zijn doorgaans wat groter qua portie.

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 09:18

Ik probeer te heractiveren maar de app loopt steeds vast en sluit zichzelf af bij de bevestiging 8)7
Zo irritant dat ik overweeg om dan maar eens een andere aanbieder te proberen...

Weet iemand of activeren ook via de site kan? En zijn er meer mensen met problemen met de app of zit het bij mij?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 09:55

Gamova schreef:
Ik probeer te heractiveren maar de app loopt steeds vast en sluit zichzelf af bij de bevestiging 8)7
Zo irritant dat ik overweeg om dan maar eens een andere aanbieder te proberen...

Weet iemand of activeren ook via de site kan? En zijn er meer mensen met problemen met de app of zit het bij mij?


Zeker kan heractiveren via de site dat doe ik altijd ivm vooraf kortinfscode invoeren.

Lins_Vetra

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-06-05
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:05

Duhelo schreef:
.
Iemand een idee wat 5 maaltijden voor 1 persoon kost? ik kan het enkel zien als ik het wijzig in mijn account maar ik wijzig liever niet.


Afbeelding

Dit zie ik als ik via de site 5x 1 persoon wil bestellen :)

Duhelo

Berichten: 28553
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 13:01

Top! Dankjewel.
Scheelt een 10 euro op 5 x 2 personen...

Wiwabalia

Berichten: 4693
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 13:32

Mijn man en ik hebben gisteren zitten smullen van de Indiashe Dahl (vega) die vinden we zo lekker!

Wij zijn geen vega maar HF heeft soms wel echt goeie gerechten waarbij we het stukje vlees niet persé missen.. terwijl mijn man een echte bourgondïer is pur sang..

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 13:38

Ja de dahl is hier ook favoriet!

Wiwabalia

Berichten: 4693
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 13:40

Snorlex schreef:
Ja de dahl is hier ook favoriet!


En dat soort dingen zou ik dus zelf niet zo snel bedenken, heel af en toe hebben we ook een minder gerecht. De nasi van HF vonden we erg tegenvallen, maar ag, als ze weer rouleren pik je de allerlekkerste er zo uit.

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 13:48

Wij hebben inmiddels ook een lijstje van favorieten, waaronder de dahl :9

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 14:06

Hier ook beide groot fan van de dahl :j

Ik heb weken met 5 vegetarische gerechten hoor, eigenlijk vrij regelmatig, en we zijn bepaald geen vegetariërs :') Ik kies gewoon wat me het lekkerst lijkt en vaak zit daar geen vlees in, ik vind het prima.

Duhelo

Berichten: 28553
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 14:34

Hier idem. Geen vegetariër, maar de vega gerechten mis ik het vlees meestal niet. Had onlangs wel een pasta met tomaat en courgette en iets van feta ofzo, daar heb ik wel een bakje spekblokjes extra doorheen gemikt.

xLoki

Berichten: 3490
Geregistreerd: 16-01-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 17:29

Mijn vega favoriet van HF is de flammkuchen met appel en brie, hmmmm :9

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 17:38

Mijn favo's zijn de Dahl en de Asion fusion salade.

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 21:39

Ik wilde heractiveren maar moet ineens betalen voor een leverdag naar keuze. Alleen gratis als ik op een werkdag tussen 8 en 12 kies. Maar dan zijn we niet thuis. Ik kijk nu dus elke keer wanneer hij voorstelt maar om naast de bezorgkosten ook nog extra te betalen vind ik echt onzin.

Ook wilde hij m'n kortingscode niet accepteren, was alleen voor nieuwe leden. Vond ik ook wel erg jammer.

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 22:10

Muga schreef:
Ik wilde heractiveren maar moet ineens betalen voor een leverdag naar keuze. Alleen gratis als ik op een werkdag tussen 8 en 12 kies. Maar dan zijn we niet thuis. Ik kijk nu dus elke keer wanneer hij voorstelt maar om naast de bezorgkosten ook nog extra te betalen vind ik echt onzin.

Ook wilde hij m'n kortingscode niet accepteren, was alleen voor nieuwe leden. Vond ik ook wel erg jammer.


Heb ik ook eens gehad, super vervelend. Ik had ze toen een berichtje gestuurd dat ik mijn “oude” bezorgdag weer terug wilde, was zo geregeld en heb niks bijbetaalt :)