Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:41

Zo nav dit topic toch maar een box besteld .
Eerder was ik vegetariër en dus geen handige combi met hf .
Vind het indd heerlijk om minder boodschappen te hoeven doen en ziet er lekker uit allemaal

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:28

NatasjavE schreef:
ShadowFax schreef:
Aantal keer de AH box getest omdat dat wel handig is icm de andere boodschappen die je dan meteen kan bestellen. Maar alle ingrediënten zijn in 1 doos gegooid en vonden de kwaliteit toch een stuk minder.


Echt?

Oh dat vond ik juist bij Hello Fresh :o


Ja :\ vond het ook gewoon een zooitje. Hoe makkelijk kan her zijn om 3 gerechten te bundelen ofzo. Nu moesten we alles bij elkaar zoeken.

Bij hello fresh doen we meestal 2 maaltijden in 2 groentenlades onderin de koelkast. Alles bij elkaar, mega handig. Maargoed, misschien ligt het gewoon aan mij, kan niet tegen chaos :o

En idd wat Boras zegt, zo simpel, makkelijk en snel. Gewoon het gemak.

En Ohja, wij kiezen dus niet de standaard maaltijden (ik bedoel er zit altijd wel een soort kip met frietjes en appelmoes gerecht bij) maar dat kiezen wij dus juist niet. We hebben 3 maaltijden dus proberen altijd 1 vlees 1 vis en 1 vega te kiezen en dan ook nog iets wat we niet kennen/vaak eten. Echt leuk en idd zoveel groentes!

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:31

Dat op eten binnen 3 dagen snap ik niet zo goed .
Heb 5 maaltijden dus de helft is dan verrot na die 3 dagen ?

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 14:51

little_birdy schreef:
Zo nav dit topic toch maar een box besteld .
Eerder was ik vegetariër en dus geen handige combi met hf .
Vind het indd heerlijk om minder boodschappen te hoeven doen en ziet er lekker uit allemaal


Ze hebben ook een Veggie-box. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:06

little_birdy schreef:
Dat op eten binnen 3 dagen snap ik niet zo goed .
Heb 5 maaltijden dus de helft is dan verrot na die 3 dagen ?


Nee hoor. Wij hebben een vijf dagen box en eten vaak een van de boxen pas de zesde dag. Maar sommige gerechten bevatten nu eenmaal gevoelige ingrediënten en dat wordt aangeraden om die binnen drie dagen te nuttigen.

Is ook niet zo vreemd toch? Als ik week boodschappen doe bewaar ik ook niet de verse vis tot een week later, iets wat vers is blijft niet eeuwig vers.

De drie dagen zijn volgens mij ook maar richtlijnen. Er zitten ook genoeg vijf tot zeven dagen bij.

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:37

Weet ik maar met een moeilijke groente eter ( mijn vriend) was dat geen geslaagd plan

Ah Oke op die manier .
Krijg de box namelijk op zaterdag binnen en wil er eigenlijk maandag pas mee beginnen maar dat is dus niet handig begrijp ik ?

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:54

Tja dat zou ik eerlijk gezegd ook niet met gewone boodschappen doen. Op maandag leveren is geen optie dan?

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 17:00

Ik heb het ook een poosje gedaan. Maar vond het en te duur, en vervelend dat ik niet zelf kon bepalen hoe lang ik de pauze wilde en ik had vaak producten die niet meer goed waren. Dan kreeg ik in de volgende box wel een “ goed makertje” die ook vaak waardeloos waren. Praat wel over 3 jaar geleden dus misschien hebben ze ondertussen als het 1 en ander veranderd. Verder vond ik het wel lekker maaltijden als het goed geleverd was

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 17:20

Ik heb het een tijdje gehad maar wat me destijds tegenstond is dat de klantenservice echt om te janken was (echt, niet te doen, alles wat je niet online kon wijzigen moest over de telefoon en dat was echt mission impossible) en dat ze je vervolgens stalkten tot je een nieuwe box afsloot. De recepten vind ik leuk, het concept ook maar destijds vond ik het voor mij alleen ook gewoon te veel en niet spannend genoeg. Misschien dat het wat is als ik straks stageloop en samenwoon met mijn vriend, we zijn allebei nogal snel van het 'bestellen wel wat' en dan is dit wel een mooie tussenstap.

Jolien87

Berichten: 17412
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 12:36

Wij krijgen vanmiddag onze box. *\o/*
Ik vroeg me nog wel af: als je zelf nog ingrediënten moet toevoegen zoals bijvoorbeeld smaakmakers of olie, staat dit dan in het recept zelf aangegeven of moet je dit zelf uitvogelen tijdens het koken?

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 14:04

Staat aangegeven in de ingrediëntenlijst. En wrs ook al in de email die je vooraf gehad hebt.

enny
Berichten: 2244
Geregistreerd: 01-11-04

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 19:08

Je kan in de app ook al vast de gekozen recepten checken en wat je daarbij nodig hebt :-)

Jolien87

Berichten: 17412
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 20:00

Ik heb het inderdaad gevonden, fijn. :)
De doosjes passen bijna allemaal in de fruitlade, ideaal. We hebben 2 doosjes in 1 gedaan zodat we niet 5 van die dingen in de koelkast zouden hebben.

Afbeelding

Sastaic

Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 13:29

Hoe is het je bevallen jolien? Ik heb de 2 visgerechten die ik had besteld al op en vond ik lekker, verder heb ik ook dat preipakket.

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 13:57

Ik lees dit topic af en toe en begin steeds meer te twijfelen, ik ben zelf wel fan van naar de supermarkt gaan maar koop dan ook altijd dingen die ik niet nodig heb en heb bijna nooit inspiratie. Nu is dit natuurlijk een uitkomt alleen heb ik het gevoel dat ik wel heel veel kwijt ben aan boodschappen voor 2 personen. Ik betaal nu ongeveer 50 euro per week en dit is inclusief lunch en snacks en fruit en toetjes. Betaal je met hello fresh niet bijna het dubbele :$

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 14:25

Tsja, je betaalt natuurlijk niet alleen voor de boodschappen maar ook voor de service. Ze verzamelen de boel voor je, komen het aan je deur brengen en je hoeft niet zelf na te denken over de recepten. Daar betaal je inderdaad meer voor dan als je het zelf bij elkaar zoekt maar de doelgroep van HF is volgens mij ook niet per se mensen die geld willen besparen maar meer mensen die echt voor het gemak gaan.

Jolien87

Berichten: 17412
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-18 22:57

Sastaic schreef:
Hoe is het je bevallen jolien? Ik heb de 2 visgerechten die ik had besteld al op en vond ik lekker, verder heb ik ook dat preipakket.


De eerste week zit erop en we zijn er erg over te spreken.:j
Simpele recepten en maaltijden waar we anders niet zo snel op zouden komen. Precies wat we nodig hebben, dus.
Wij vonden de prei heel lekker, een beetje zoetig zo uit de oven.

Voor volgende week hebben we de volgende maaltijden besteld: rundertartaar met champignonsaus, farfalle met kipgehakt, gele rijst, pad thai en rigatoni.

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 08:50

Jolien87 schreef:
Sastaic schreef:
Hoe is het je bevallen jolien? Ik heb de 2 visgerechten die ik had besteld al op en vond ik lekker, verder heb ik ook dat preipakket.


De eerste week zit erop en we zijn er erg over te spreken.:j
Simpele recepten en maaltijden waar we anders niet zo snel op zouden komen. Precies wat we nodig hebben, dus.
Wij vonden de prei heel lekker, een beetje zoetig zo uit de oven.

Voor volgende week hebben we de volgende maaltijden besteld: rundertartaar met champignonsaus, farfalle met kipgehakt, gele rijst, pad thai en rigatoni.


Ik heb precies dezelfde gerechten deze week. :D
Staat dalijk om 13:00 weer voor de deur.

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 16:15

Hier ook de gele rijst komende week .
Weken erop staat hij op pauze .
De eerste week vond ik de gerechten allemaal niks .
Weken erna op vakantie.
Daarna maar weer eens kijken

Helderder

Berichten: 10126
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:42

Als je een gewoon abonnement neemt, kun je het dan na één week direct opzeggen?
Voor zover ik het uitgeplozen krijg wel, maar ik wil het graag met zekerheid weten.
(Dus geen proefbox maar 'gewoon', en dan direct weer opzeggen). :)

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:44

Volgens mij moet je minimaal 2 boxen afnemen, maar het kan ook zijn dat dat bij mij kwam omdat ik mijn eerste box op een actie had. Niet vergeten om hem iig gelijk weer te pauzeren dan wel, want opzeggen gaat soms nog wel wat tijd overheen.

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:47

Ik had een gratis box met abbo en had meteen opgezegd en dat ging prima

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 17:03

Helderder schreef:
Als je een gewoon abonnement neemt, kun je het dan na één week direct opzeggen?
Voor zover ik het uitgeplozen krijg wel, maar ik wil het graag met zekerheid weten.
(Dus geen proefbox maar 'gewoon', en dan direct weer opzeggen). :)


Ja, dat kan.
Direct de eerste box erna op pauze zetten en dan opzeggen.

Wij hadden de eerste wel cadeau via vrienden, maar gedaan zoals hierboven staat.

Wij waren wel tevreden en hebben daarna het door laten lopen.

Roos04

Berichten: 341
Geregistreerd: 08-07-17

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 19:41

Wij hebben nou precies hetzelfde probleem! Soms is het zo lastig om weet te bedenken wat je moet gaan eten. Maar om nou Hello Fresh te proberen, vind ik toch iets te duur.

Jolien87

Berichten: 17412
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-18 19:50

Wij zijn er heel blij mee, het scheelt een hoop gedoe en dat vinden we het geld wel waard. :)