Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 159 [ 3956 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 159  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hellofresh

 
Profiel   

Nog meer mensen die A) een sjalot misten voor de plaattaart met tomaat en B) een briefje in de box kregen dat er Nutella in de box zou zitten, maar vervolgens geen Nutella hadden? Vooral die laatste vond ik erg gemeen :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 18:50 



 
Profiel   

Ik heb m’n box net binnen gekregen, maar de ingrediënten nog niet gecheckt. Had wel twee (mini) Nutellapotjes, dus ik denk dat die van jou in mijn box is beland :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 19:58 



 
Profiel   

Zit te twijfelen of ik toch niet weer een doos ga nemen. Had rondom vorig jaar een tijdje een abbo lopen. Deze 5 a 6 maanden geleden stop gezet ivm een verhuizing en dat ik al een hele tijd geen pakket meer had afgenomen. Maar ik kook steeds vaker de oude recepten (handig die kaarten) en vriendinnen zijn ook helemaal fan ervan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 22:58 



 
Profiel   

Als je een proefbox besteld kun je dan ook een keus maken of krijg je dan een standaard gerecht?
Voorheen geregeld bij Marley Spoon besteld, wil nu weleens wat anders uitproberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 10:54 



 
Profiel   

Jenny21 schreef
Als je een proefbox besteld kun je dan ook een keus maken of krijg je dan een standaard gerecht?
Voorheen geregeld bij Marley Spoon besteld, wil nu weleens wat anders uitproberen.



Nee je kunt gewoon kiezen. Wil je een coupon voor een gratis box?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 11:23 



 
Profiel   

Ik heb eventueel weer een aantal 25€ kortings codes te vergeven voor iemand die een eerste box besteld.

Vanaf deze week gaan de zomer bezorgtijden in. Voor ons wel even balen, ons tijdvak veranderd behoorlijk en de 2 keuzes zijn allebei niet handig voor ons ivm werk.. juist voor de zomer voor hellofresh gekozen ivm drukkere seizoen, maar zo schiet het niet op. Nog even over puzzelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 17:59 



 
Profiel   

Ik ben weer terug bij HF na 7 maanden afwezigheid. Helaas kan ik mijn account niet activeren wegens een probleem aan de kant van HF. Ze zijn er mee bezig kreeg ik laatst te horen. Zit nu al een week te wachten. Als het nog langer duurt (lees 3 a 4 weken) dan hoeft het niet meer omdat ik dan druk ben met kampen enz. draaien en ik dan vaak daar eet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 18:06 



 
Profiel   

Al weer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb, maar bij de box die ik besteld heb kreeg ik vandaag een code om een gratis eerste box weg te geven. Dus als iemand het nog wil proberen stuur maar een pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 16:05 



 
Profiel   

chamion schreef
Ik ben weer terug bij HF na 7 maanden afwezigheid. Helaas kan ik mijn account niet activeren wegens een probleem aan de kant van HF. Ze zijn er mee bezig kreeg ik laatst te horen. Zit nu al een week te wachten. Als het nog langer duurt (lees 3 a 4 weken) dan hoeft het niet meer omdat ik dan druk ben met kampen enz. draaien en ik dan vaak daar eet.



Update: nog steeds niks gehoord van HF...wordt er een beetje zat van...
Ach de komende 6 weken ben ik eigenlijk niet thuis dus ik ga er nu ook niet nog een keertje achteraan. Over 5 weken is vroeg genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 16:23 



 
Profiel   

chamion schreef
chamion schreef
Ik ben weer terug bij HF na 7 maanden afwezigheid. Helaas kan ik mijn account niet activeren wegens een probleem aan de kant van HF. Ze zijn er mee bezig kreeg ik laatst te horen. Zit nu al een week te wachten. Als het nog langer duurt (lees 3 a 4 weken) dan hoeft het niet meer omdat ik dan druk ben met kampen enz. draaien en ik dan vaak daar eet.



Update: nog steeds niks gehoord van HF...wordt er een beetje zat van...
Ach de komende 6 weken ben ik eigenlijk niet thuis dus ik ga er nu ook niet nog een keertje achteraan. Over 5 weken is vroeg genoeg.



Absurd, zo onderhand vind ik dat je wel weer recht hebt op een gratis proeflevering als nieuwe klant zeg. Wat een belabberde service! -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 20:08 



 
Profiel   

Inderdaad. Ben er flink klaar mee. Ik zou van ze horen wanneer het probleem was opgelost. Heb ook geen zin om er achteraan te gaan omdat ik de komende 6 weken toch niet ga afnemen. En heel eerlijk. Morgen begint ponykamp seizoen en dan heb ik ook helemaal geen tijd om er achter aan te gaan. Dus hebben ze mazzel en ga ik pas over 1,5 maand er weer achteraan. Maar als het dan nog niet is opgelost ga ik echt een gratis doos aftroggelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 21:13 



 
Profiel   

Ik heb nog 3 gratis boxen te vergeven. Stuur maar een pbtje bij interesse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 13:03 



 
Profiel   

Ik kan drie boxen gratis weggeven (en €25 korting). Pb maar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 23:47 



 
Profiel   

laliz schreef
Ik kan drie boxen gratis weggeven (en €25 korting). Pb maar!

Pb me direct je e-mailadres even, dan stuur ik het door :)

Met de code LIZZY2 ook €25 korting voor jou (en mij) te verkrijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 11:29 



 
Profiel   

Social deal heeft vandaag een nieuwe aanbieding om Hellofresh boxen met max 50% korting te nemen. Het is alleen voor nieuwe klanten maar mocht iemand het uit willen proberen dan kan dat via deze manier ook. Jammer genoeg zijn geen van de acties van hun voor bestaande klanten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 11:12 



 
Profiel   

Zou ik van iemand een gratis box mogen proberen? Ik zit echt al jaren te twijfelen en mijn dochter heeft coeliakie (mag geen gluten) dus ik ben altijd benieuwd in hoeverre dat beperkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 11:30 



 
Profiel   

druppeltje schreef
Zou ik van iemand een gratis box mogen proberen? Ik zit echt al jaren te twijfelen en mijn dochter heeft coeliakie (mag geen gluten) dus ik ben altijd benieuwd in hoeverre dat beperkt.
tuurlijk, stuur ff een pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 14:38 



 
Profiel   

Nou, m'n eerste box is binnen, dank je wel Caira!

Helaas is het voor ons niet echt iets. Mijn vriend lust geen kip, geen vis en heel veel groentes niet en ik hou niet van pittig. Mijn dochter mag geen gluten. Blijft er per keer helaas te weinig over.

Maar het idee en de uitvoering is echt wel heel netjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 10:20 



 
Profiel   

Hier ook nu 3 weken begonnen met HF!
Bevalt goed tot nu toe vinden wij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 19:25 



 
Profiel   

Misschien ook wat voor jullie, Hellofresh heeft verschillende kortingscodes voor bestaande klanten. Ik was voor aankomende week jammer genoeg te laat maar heb wel een box genomen voor de week erop. Betaal nu 21,- voor 3 maaltijden voor 2 personen. Codes zijn te vinden op pepper. Ik hoop in een winkel nog een hellofresh box te kunnen kopen voor aankomende week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 09:25 



 
Profiel   

C_arola schreef
Misschien ook wat voor jullie, Hellofresh heeft verschillende kortingscodes voor bestaande klanten. Ik was voor aankomende week jammer genoeg te laat maar heb wel een box genomen voor de week erop. Betaal nu 21,- voor 3 maaltijden voor 2 personen. Codes zijn te vinden op pepper. Ik hoop in een winkel nog een hellofresh box te kunnen kopen voor aankomende week.

Thanks voor de tip :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 09:39 



 
Profiel   

Ik kan dit niet vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 10:09 



 
Profiel   

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/verz ... ren-115214

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 11:03 



 
Profiel   

Hoe kan ik mijn account deactiveren en weer activeren? Ik gebruik de app

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 14:22 



 
Profiel   

Geen idee, via de computer gaat het heel makkelijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 14:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 159 [ 3956 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 159  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen