Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fenneeee

Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:02

Gister met het maken van de kalfsburger kwamen wij er achter dat de eieren ontbraken, en wilde nu de saus voor de groente lasange gaan maken. En daar ontbreekt het zakje Italiaanse kruiden. En die heb ik gelukkig in huis, maar geen idee hoeveel gram er dus in moet. heb er maar een melding van gemaakt, want is wel erg vervelend.

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:30

Hoe maak je die melding? Ik miste namelijk laatst alle uien :')

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:33

Ik doe dat altijd gewoon via WhatsApp.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:38

Ik via de site. Dan krijg je ook gelijk een tegoed zonder dat je met iemand spreekt. Volgens mij is dat nieuw

Fenneeee

Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:40

Amira_ schreef:
Ik via de site. Dan krijg je ook gelijk een tegoed zonder dat je met iemand spreekt. Volgens mij is dat nieuw


Ja deze optie kreeg ik ook voor een volgende keer!

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:21

En dat kan ook in de app :)

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 16:09

Heeft er iemand nog meer een bak volle yoghurt als extra? Ik heb m’n ingrediënten 3 x nagelopen maar ik zou niet weten waar het bij hoort :Y)

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 16:22

Autumnn schreef:
Heeft er iemand nog meer een bak volle yoghurt als extra? Ik heb m’n ingrediënten 3 x nagelopen maar ik zou niet weten waar het bij hoort :Y)

Hahaha ja ik ook en was nergens op ingredientenlijst!

_Nelleke_

Berichten: 8060
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 16:37

Yep ik ook. Weer geen briefje erbij oid. :+

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 18:03

Yoghurt was een cadeautje.


Ik heb er een kaart bij zitten met recept. Wel leuk om ff te proberen.

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:08

Ik heb geen yoghurt gehad...

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 03:57

Niet iedereen krijgt hetzelfde,idem met de lipbalsum.

En vaak krijg je niks, het is een promotie cadeautje, niet verplicht dat je iets cadeau krijgt.

Kaka

Berichten: 4816
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 07:49

Hier ook kwark, met kaartje. Box was deze week een verrassing, ik dacht dat ik hem gepauzeerd had := Nou ja, komt wel op.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 07:50

Kaka schreef:
Hier ook kwark, met kaartje. Box was deze week een verrassing, ik dacht dat ik hem gepauzeerd had := Nou ja, komt wel op.

Ik had precies hetzelfde! Weet bijna zeker dat ik hem gepauzeerd had...

Kaka

Berichten: 4816
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 08:32

Ik had de opvolgende weken wel gepauzeerd, dus ik ga uit van een foutje van mezelf.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 08:39

Kaka schreef:
Ik had de opvolgende weken wel gepauzeerd, dus ik ga uit van een foutje van mezelf.

Ja ik heb dus echt precies hetzelfde haha. Dat is of dom toeval of foutje bij hun.

Pearlx

Berichten: 1366
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 13:54

Wij hebben nu 2 weken Hellofresh geprobeerd. Tot nu toe niet erg tevreden helaas :( Wij maken gebruik van de veggie optie.

Bij de eerste keer zaten er bij een curry gerecht geen kruiden bij (zeg maar het belangrijkste deel bij een curry) en hier kwamen we tijdens het koken pas achter. Wij zetten de zakken ook zo compleet de koelkast in, dus het was niet per ongeluk kwijt geraakt of iets met uitpakken. De andere zakken ook doorzocht of het misschien daar in was gekomen, maar helaas. Ook zat bij één gerecht oude, natte/donkere sla.

Bij de tweede box had ik op tijd mijn keuzes gemaakt, ook nog even dubbel gecheckt of het echt was opgeslagen. Ik kreeg netjes een mail dat de deadline om te kiezen naderde, dus ook toen nog even gecheckt, alles in orde. Ik keek 1 dag voor de levering nog even naar de recepten lijst om te zien of ik alle 'zelf toevoegen' ingrediënten in huis had en ineens was de hele recepten lijst vervangen! Niet alleen waren het niet de gerechten die wij gekozen hebben, maar het waren vrijwel allemaal ingrediënten met vlees, terwijl wij een veggie abonnement hebben..

Ik heb dus meteen contact opgenomen met de klantenservice en daar kreeg ik een vrij onsympathieke medewerkster die maar vol hield dat ik dan echt niet goed gekeken had en niet op wijzigingen opslaan had gedrukt. En dat ik waarschijnlijk in de war was met een latere box. (Aangezien wij geen vlees eten is het gewoon niet mogelijk dat wij de gerechten zelf gekozen hebben, maar daar had ze geen gehoor aan). De box was in eerste instantie niet meer te cancellen, uiteindelijk toch wel en dan kreeg ik het als tegoed terug. De kortingcode voor deze box is bij het tegoed toegevoegd. Ik kan dit tegoed alleen pas gebruiken na dat alle boxen met kortingscodes zijn gebruikt (en dat zijn er nog al wat omdat wij net nieuw zijn). Dus ik moet nu 3 boxen bestellen voor ik mijn tegoed van deze box kan gebruiken.

Verder probeerde ik nog mee te denken hoe het gebeurt kan zijn dat er vleesgerechten in ons veggie abonnement zijn gekomen om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt bij ons of andere leden. Ook hier wilde mevrouw niks van weten, "ik moest volgende keer maar beter kijken". Ook iedere zin sloot ze af met fijne avond, alsof ze snel van me af wilde, terwijl ik nog een aantal vragen had. Heb er niet echt een fijn gevoel meer bij.. zijn er meer van jullie met zulke ervaringen?

Tot nu toe dus niet tevreden met de eerste box en de tweede is gecancelled.

xTammyy

Berichten: 4408
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 14:31

Hier hele wisselende ervaringen met de klantenservice.
Over het algemeen heel positief en op een keer na is alles opgelost.
Toen was er vanuit HF het bezorgmoment veranderd, zonder dit door te geven. HF zei niks meer te kunnen doen en het was mijn probleem dat ze nu opeens op een moment kwamen dat ik niet thuis zou zijn..
Gelukkig zelf met behulp van een vriend kunnen oplossen, maar ik was er echt niet blij mee, vooral omdat HF niet echt een meewerkende houding toonde.

Muga

Berichten: 2074
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 16:50

Pearlx schreef:
Wij hebben nu 2 weken Hellofresh geprobeerd. Tot nu toe niet erg tevreden helaas :( Wij maken gebruik van de veggie optie.

Bij de eerste keer zaten er bij een curry gerecht geen kruiden bij (zeg maar het belangrijkste deel bij een curry) en hier kwamen we tijdens het koken pas achter. Wij zetten de zakken ook zo compleet de koelkast in, dus het was niet per ongeluk kwijt geraakt of iets met uitpakken. De andere zakken ook doorzocht of het misschien daar in was gekomen, maar helaas. Ook zat bij één gerecht oude, natte/donkere sla.

Bij de tweede box had ik op tijd mijn keuzes gemaakt, ook nog even dubbel gecheckt of het echt was opgeslagen. Ik kreeg netjes een mail dat de deadline om te kiezen naderde, dus ook toen nog even gecheckt, alles in orde. Ik keek 1 dag voor de levering nog even naar de recepten lijst om te zien of ik alle 'zelf toevoegen' ingrediënten in huis had en ineens was de hele recepten lijst vervangen! Niet alleen waren het niet de gerechten die wij gekozen hebben, maar het waren vrijwel allemaal ingrediënten met vlees, terwijl wij een veggie abonnement hebben..

Ik heb dus meteen contact opgenomen met de klantenservice en daar kreeg ik een vrij onsympathieke medewerkster die maar vol hield dat ik dan echt niet goed gekeken had en niet op wijzigingen opslaan had gedrukt. En dat ik waarschijnlijk in de war was met een latere box. (Aangezien wij geen vlees eten is het gewoon niet mogelijk dat wij de gerechten zelf gekozen hebben, maar daar had ze geen gehoor aan). De box was in eerste instantie niet meer te cancellen, uiteindelijk toch wel en dan kreeg ik het als tegoed terug. De kortingcode voor deze box is bij het tegoed toegevoegd. Ik kan dit tegoed alleen pas gebruiken na dat alle boxen met kortingscodes zijn gebruikt (en dat zijn er nog al wat omdat wij net nieuw zijn). Dus ik moet nu 3 boxen bestellen voor ik mijn tegoed van deze box kan gebruiken.

Verder probeerde ik nog mee te denken hoe het gebeurt kan zijn dat er vleesgerechten in ons veggie abonnement zijn gekomen om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt bij ons of andere leden. Ook hier wilde mevrouw niks van weten, "ik moest volgende keer maar beter kijken". Ook iedere zin sloot ze af met fijne avond, alsof ze snel van me af wilde, terwijl ik nog een aantal vragen had. Heb er niet echt een fijn gevoel meer bij.. zijn er meer van jullie met zulke ervaringen?

Tot nu toe dus niet tevreden met de eerste box en de tweede is gecancelled.


Mijn boxen zijn tot nu toe wel steeds compleet.
Wel 1x gehad wat jij beschrijft qua veranderde box en toen ineens niet. Maar iemand aan de telefoon die precies kon zien dat ik hem wel had aangepast. Dus keurig de maaltijd vergoed gekregen die wij echt niet wilden.
Wel merk ik nu dat als je na het aanpassen ineens de box toch voor 1 persoon meer of minder wilt, alle keuzes weer terug naar de standaard gaan. Ik besluit soms dat m'n zoontje toch wel meedoet. Dan moet ik opnieuw beginnen. Moet ik wel opletten idd.

Pearlx

Berichten: 1366
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 17:46

Muga schreef:
Pearlx schreef:
Wij hebben nu 2 weken Hellofresh geprobeerd. Tot nu toe niet erg tevreden helaas :( Wij maken gebruik van de veggie optie.

Bij de eerste keer zaten er bij een curry gerecht geen kruiden bij (zeg maar het belangrijkste deel bij een curry) en hier kwamen we tijdens het koken pas achter. Wij zetten de zakken ook zo compleet de koelkast in, dus het was niet per ongeluk kwijt geraakt of iets met uitpakken. De andere zakken ook doorzocht of het misschien daar in was gekomen, maar helaas. Ook zat bij één gerecht oude, natte/donkere sla.

Bij de tweede box had ik op tijd mijn keuzes gemaakt, ook nog even dubbel gecheckt of het echt was opgeslagen. Ik kreeg netjes een mail dat de deadline om te kiezen naderde, dus ook toen nog even gecheckt, alles in orde. Ik keek 1 dag voor de levering nog even naar de recepten lijst om te zien of ik alle 'zelf toevoegen' ingrediënten in huis had en ineens was de hele recepten lijst vervangen! Niet alleen waren het niet de gerechten die wij gekozen hebben, maar het waren vrijwel allemaal ingrediënten met vlees, terwijl wij een veggie abonnement hebben..

Ik heb dus meteen contact opgenomen met de klantenservice en daar kreeg ik een vrij onsympathieke medewerkster die maar vol hield dat ik dan echt niet goed gekeken had en niet op wijzigingen opslaan had gedrukt. En dat ik waarschijnlijk in de war was met een latere box. (Aangezien wij geen vlees eten is het gewoon niet mogelijk dat wij de gerechten zelf gekozen hebben, maar daar had ze geen gehoor aan). De box was in eerste instantie niet meer te cancellen, uiteindelijk toch wel en dan kreeg ik het als tegoed terug. De kortingcode voor deze box is bij het tegoed toegevoegd. Ik kan dit tegoed alleen pas gebruiken na dat alle boxen met kortingscodes zijn gebruikt (en dat zijn er nog al wat omdat wij net nieuw zijn). Dus ik moet nu 3 boxen bestellen voor ik mijn tegoed van deze box kan gebruiken.

Verder probeerde ik nog mee te denken hoe het gebeurt kan zijn dat er vleesgerechten in ons veggie abonnement zijn gekomen om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt bij ons of andere leden. Ook hier wilde mevrouw niks van weten, "ik moest volgende keer maar beter kijken". Ook iedere zin sloot ze af met fijne avond, alsof ze snel van me af wilde, terwijl ik nog een aantal vragen had. Heb er niet echt een fijn gevoel meer bij.. zijn er meer van jullie met zulke ervaringen?

Tot nu toe dus niet tevreden met de eerste box en de tweede is gecancelled.


Mijn boxen zijn tot nu toe wel steeds compleet.
Wel 1x gehad wat jij beschrijft qua veranderde box en toen ineens niet. Maar iemand aan de telefoon die precies kon zien dat ik hem wel had aangepast. Dus keurig de maaltijd vergoed gekregen die wij echt niet wilden.
Wel merk ik nu dat als je na het aanpassen ineens de box toch voor 1 persoon meer of minder wilt, alle keuzes weer terug naar de standaard gaan. Ik besluit soms dat m'n zoontje toch wel meedoet. Dan moet ik opnieuw beginnen. Moet ik wel opletten idd.


Wij hebben niks meer aangepast. En zeker niet naar vleesgerechten ineens, maar ik denk dat er gewoon iets mis is gegaan ergens. Dat het goed opletten is met selecteren en dan opslaan wist ik, daarom had ik het nog zo goed dubbel gecheckt. Daarom erg balen dat het alsnog niet gelukt is en dat de klantenservice het dan niet lijkt te geloven.

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 18:13

Muga schreef:
_Nancy schreef:
Hier ook geen lippenbalsem :n Maar ook niet nodig, dus het zal wel :+
Misschien ligt ie nog ergens onder in één van de zakken

Gister de wortel-pompoenburger met maanzaanbroodje gegeten, die beviel bijzonder goed!
Wij zijn absoluut niet van t vegetarisch eten en vooral mijn man was nogal sceptisch over de wortel-pompoenburger, maar hij bleek heerlijk te zijn :9


Heb 'm niet besteld maar ga hem onthouden voor de volgende keer. Klinkt wel goed!


Same here!

Saskia89

Berichten: 1818
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 07:22

Vervelend Pearlx, zo te horen had mevrouw ook niet echt zin in haar werkdag.
Hier geen ervaring met de klantenservice. Onze boxen zijn eigenlijk altijd compleet. Geloof dat we een keer iets misten, maar dat hebben we toen zelf opgelost.

Wij hadden gisteren de venkel risotto. Heel erg lekker! Helaas ook de eerste keer dat we het wat weinig vonden :')

Fenneeee

Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 08:26

Wij hadden gister ook de risotto, was erg lekker! Maar we vonden het ook wat weinig..

M_arjolein

Berichten: 1436
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 17:40

Gister dankzij Hellofresh voor het eerst Advocado gegeten. Normaal zou ik dat zelf nooit kopen maar nu bij 1 van de gerechten toch gekozen. Viel in de smaak.

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 23:11

Ik heb deze week weer de Dinnerly box, de budget box;)
Vandaag had ik de kipburger met aardappels.
Kip was met tandoori marinade.
Afbeelding