Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
Pearlx schreef:Wij hebben nu 2 weken Hellofresh geprobeerd. Tot nu toe niet erg tevreden helaas Wij maken gebruik van de veggie optie.
Bij de eerste keer zaten er bij een curry gerecht geen kruiden bij (zeg maar het belangrijkste deel bij een curry) en hier kwamen we tijdens het koken pas achter. Wij zetten de zakken ook zo compleet de koelkast in, dus het was niet per ongeluk kwijt geraakt of iets met uitpakken. De andere zakken ook doorzocht of het misschien daar in was gekomen, maar helaas. Ook zat bij één gerecht oude, natte/donkere sla.
Bij de tweede box had ik op tijd mijn keuzes gemaakt, ook nog even dubbel gecheckt of het echt was opgeslagen. Ik kreeg netjes een mail dat de deadline om te kiezen naderde, dus ook toen nog even gecheckt, alles in orde. Ik keek 1 dag voor de levering nog even naar de recepten lijst om te zien of ik alle 'zelf toevoegen' ingrediënten in huis had en ineens was de hele recepten lijst vervangen! Niet alleen waren het niet de gerechten die wij gekozen hebben, maar het waren vrijwel allemaal ingrediënten met vlees, terwijl wij een veggie abonnement hebben..
Ik heb dus meteen contact opgenomen met de klantenservice en daar kreeg ik een vrij onsympathieke medewerkster die maar vol hield dat ik dan echt niet goed gekeken had en niet op wijzigingen opslaan had gedrukt. En dat ik waarschijnlijk in de war was met een latere box. (Aangezien wij geen vlees eten is het gewoon niet mogelijk dat wij de gerechten zelf gekozen hebben, maar daar had ze geen gehoor aan). De box was in eerste instantie niet meer te cancellen, uiteindelijk toch wel en dan kreeg ik het als tegoed terug. De kortingcode voor deze box is bij het tegoed toegevoegd. Ik kan dit tegoed alleen pas gebruiken na dat alle boxen met kortingscodes zijn gebruikt (en dat zijn er nog al wat omdat wij net nieuw zijn). Dus ik moet nu 3 boxen bestellen voor ik mijn tegoed van deze box kan gebruiken.
Verder probeerde ik nog mee te denken hoe het gebeurt kan zijn dat er vleesgerechten in ons veggie abonnement zijn gekomen om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt bij ons of andere leden. Ook hier wilde mevrouw niks van weten, "ik moest volgende keer maar beter kijken". Ook iedere zin sloot ze af met fijne avond, alsof ze snel van me af wilde, terwijl ik nog een aantal vragen had. Heb er niet echt een fijn gevoel meer bij.. zijn er meer van jullie met zulke ervaringen?
Tot nu toe dus niet tevreden met de eerste box en de tweede is gecancelled.
Muga schreef:Pearlx schreef:Wij hebben nu 2 weken Hellofresh geprobeerd. Tot nu toe niet erg tevreden helaas Wij maken gebruik van de veggie optie.
Bij de eerste keer zaten er bij een curry gerecht geen kruiden bij (zeg maar het belangrijkste deel bij een curry) en hier kwamen we tijdens het koken pas achter. Wij zetten de zakken ook zo compleet de koelkast in, dus het was niet per ongeluk kwijt geraakt of iets met uitpakken. De andere zakken ook doorzocht of het misschien daar in was gekomen, maar helaas. Ook zat bij één gerecht oude, natte/donkere sla.
Bij de tweede box had ik op tijd mijn keuzes gemaakt, ook nog even dubbel gecheckt of het echt was opgeslagen. Ik kreeg netjes een mail dat de deadline om te kiezen naderde, dus ook toen nog even gecheckt, alles in orde. Ik keek 1 dag voor de levering nog even naar de recepten lijst om te zien of ik alle 'zelf toevoegen' ingrediënten in huis had en ineens was de hele recepten lijst vervangen! Niet alleen waren het niet de gerechten die wij gekozen hebben, maar het waren vrijwel allemaal ingrediënten met vlees, terwijl wij een veggie abonnement hebben..
Ik heb dus meteen contact opgenomen met de klantenservice en daar kreeg ik een vrij onsympathieke medewerkster die maar vol hield dat ik dan echt niet goed gekeken had en niet op wijzigingen opslaan had gedrukt. En dat ik waarschijnlijk in de war was met een latere box. (Aangezien wij geen vlees eten is het gewoon niet mogelijk dat wij de gerechten zelf gekozen hebben, maar daar had ze geen gehoor aan). De box was in eerste instantie niet meer te cancellen, uiteindelijk toch wel en dan kreeg ik het als tegoed terug. De kortingcode voor deze box is bij het tegoed toegevoegd. Ik kan dit tegoed alleen pas gebruiken na dat alle boxen met kortingscodes zijn gebruikt (en dat zijn er nog al wat omdat wij net nieuw zijn). Dus ik moet nu 3 boxen bestellen voor ik mijn tegoed van deze box kan gebruiken.
Verder probeerde ik nog mee te denken hoe het gebeurt kan zijn dat er vleesgerechten in ons veggie abonnement zijn gekomen om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt bij ons of andere leden. Ook hier wilde mevrouw niks van weten, "ik moest volgende keer maar beter kijken". Ook iedere zin sloot ze af met fijne avond, alsof ze snel van me af wilde, terwijl ik nog een aantal vragen had. Heb er niet echt een fijn gevoel meer bij.. zijn er meer van jullie met zulke ervaringen?
Tot nu toe dus niet tevreden met de eerste box en de tweede is gecancelled.
Mijn boxen zijn tot nu toe wel steeds compleet.
Wel 1x gehad wat jij beschrijft qua veranderde box en toen ineens niet. Maar iemand aan de telefoon die precies kon zien dat ik hem wel had aangepast. Dus keurig de maaltijd vergoed gekregen die wij echt niet wilden.
Wel merk ik nu dat als je na het aanpassen ineens de box toch voor 1 persoon meer of minder wilt, alle keuzes weer terug naar de standaard gaan. Ik besluit soms dat m'n zoontje toch wel meedoet. Dan moet ik opnieuw beginnen. Moet ik wel opletten idd.
Muga schreef:_Nancy schreef:Hier ook geen lippenbalsem Maar ook niet nodig, dus het zal wel
Misschien ligt ie nog ergens onder in één van de zakken
Gister de wortel-pompoenburger met maanzaanbroodje gegeten, die beviel bijzonder goed!
Wij zijn absoluut niet van t vegetarisch eten en vooral mijn man was nogal sceptisch over de wortel-pompoenburger, maar hij bleek heerlijk te zijn
Heb 'm niet besteld maar ga hem onthouden voor de volgende keer. Klinkt wel goed!