Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
black_kelpie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 20:26

Vanavond plaattaart met wat extra groenten die ik nog had. Erg lekker :9

Afbeelding

stoer

Berichten: 1726
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: S'land

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:40

Hier nog een HelloFresh fan.. hebben de box nu sinds oktober en ben echt zo blij met het gevarieerde eten wat we nu doen. Was echt m'n plezier in koken kwijt maar door dit concept echt weer leuk om in de keuken te staan

JudithO

Berichten: 7063
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:53

Vandaag hier een teleurstelling. Mijn box zou tussen 1 en 2 vanmiddag komen en ik wacht nog steeds... Doe dan een berichtje dat het een dag later wordt!

black_kelpie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:12

Ik kan goed koken, ik heb er alleen zelden zin in. Met HelloFresh hoef ik in ieder geval niet na te denken over wat ik niet graag wil koken :')


JudithO schreef:
Vandaag hier een teleurstelling. Mijn box zou tussen 1 en 2 vanmiddag komen en ik wacht nog steeds... Doe dan een berichtje dat het een dag later wordt!

Wat vervelend! Kun je in de tracking zien wat ermee is gebeurd? Anders zou ik de klantenservice even contacteren.

JudithO

Berichten: 7063
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:16

black_kelpie schreef:
Ik kan goed koken, ik heb er alleen zelden zin in. Met HelloFresh hoef ik in ieder geval niet na te denken over wat ik niet graag wil koken :')


JudithO schreef:
Vandaag hier een teleurstelling. Mijn box zou tussen 1 en 2 vanmiddag komen en ik wacht nog steeds... Doe dan een berichtje dat het een dag later wordt!

Wat vervelend! Kun je in de tracking zien wat ermee is gebeurd? Anders zou ik de klantenservice even contacteren.


Nee hij is volgens de tracking nog steeds onderweg :')
Zal best, maar niet meer voor vandaag denk ik!

Edit: ze hebben echt net de tracking aangepast naar morgen. Tussen 8 en 12. Ik moet het nog zien maar zal wel fijn zijn! 2x een avond met broodje ei wordt ik niet heel gelukkig van ;)

xSannee

Berichten: 4353
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:24

Oei dat is banketstaaf Judith... balen :n

Ik had een vieze avocado, maar verder weer 3 lekkere gerechten :j

Plukje
Berichten: 1655
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:34

Wij hebben iets geks. We hebben gewoon één gerecht dubbel gekregen. Niet besteld en niet betaald. Echt nog nooit mee gemaakt. En dat net in een week dat we per ongeluk een extra gerecht hebben besteld, omdat we onze voorkeuren nog niet definitief hadden gemaakt. In plaats van 3 gerechten hebben we er dus 5.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 01:00

Ik ben het een beetje beu merk ik. Het concept is top maar na 5 weken verlang ik naar ‘mijn’ eten. Iets te veel gerechten gehad die het net niet waren. We schakelen efkes terug naar wat minder gerechten per week en anders efkes pauzeren.

Muga

Berichten: 2074
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 07:18

Wij pauzeren 'm ook geregeld een week. Of ik zet 'm echt even stop. Zo weer geactiveerd. Afgelopen week niet gehad. Komende week wel weer.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101798
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 08:14

Ik heb hem stop gezet. Uiteindelijk toch niet helemaal mijn ding.

Josien_

Berichten: 9023
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 08:16

Daarom hebben wij om de week 3 gerechten. Leuk voor de variatie maar verder ook lekker zelf wat verzinnen :) .

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101798
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 08:20

Ik kookte de recepten gewoon niet. :+

Geen zin, duurt te lang.

Eilandje

Berichten: 2826
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 10:50

Wij zijn er nog steeds blij mee, hoewel we deze week weer kunnen klagen, want we hadden (weer) kapotte eieren, niet leuk als alles daarmee onder hangt. Ze zouden beter geen eieren in hun boxen steken.
Maar wij hebben ook maar 3 maaltijden per week, eten dan op woe-do-vrij ervan, en zo zijn we ineens af van de ongezonde gewoonte om op vrijdag regelmatig frietjes van de frituur te eten.

black_kelpie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 11:02

Hier zijn het altijd de witte eieren die sneuvelen, de bruine gaan prima. Deze week 2 doosjes witte die wel allemaal goed aan zijn gekomen.

Ik heb zelf kippen dus eigenlijk altijd wel eieren om eventuele kapotte te vervangen.

Eilandje

Berichten: 2826
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 11:12

Ja, wij hebben ook kippen (en dus eieren), maar alles hangt dan wel onder de eiblubber ;)

M_arjolein

Berichten: 1436
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 12:59

Hier gaat het gelukkig goed met de eieren altijd haha.

Wij eten het ook altijd op woe, donderdag en vrijdag. Hebben het nu een jaar denk ik en zijn nog steeds fan.

black_kelpie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 13:59

Ik heb 5 dagen en dan vaak ook nog een soep erbij. 113 boxen gehad nu en ik zou echt niet meer eten hoe ik zelf een hele week eten bij elkaar moet verzinnen :')


Eilandje schreef:
Ja, wij hebben ook kippen (en dus eieren), maar alles hangt dan wel onder de eiblubber ;)

Oh bah, dat heb ik gelukkig nog niet gehad. Wel gebroken eieren maar dan zat de zooi nog in het doosje.

JudithO

Berichten: 7063
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:26

Nou het is geleverd. Inclusief een ontploft bakje creme fraiche, dus dat was helaas minder aangenaam.

Plukje
Berichten: 1655
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:32

black_kelpie schreef:
ik zou echt niet meer eten hoe ik zelf een hele week eten bij elkaar moet verzinnen :').

Wij bewaren alle recepten van de maaltijden die we geslaagd vonden en maken deze nog regelmatig met zelf gekochte ingrediënten. Echt heerlijk om hierdoor altijd inspiratie te hebben.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:33

Oh dat is balen.
Ik heb nog nooit iets gehad wat stuk was. En bevalt ons nog steeds hebben het nu zo'n twee maanden.
Elke zondagochtend komen ze vier gerechten brengen.

Tancreda4

Berichten: 24052
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:49

Ik vind het ideaal, niet meer \hoeven te verzinnen wat ik ga eten. Dan was het 9 van de 10 keer heel snel en ongezond. Met de boxen eet ik een stuk beter.

Maarrrr, een enorm nadeel is de mega afwas steeds... Daarom at ik normaliter veel makkelijke dingen, want dat beperkte de afwas enorm. Met echt koken moet je ook écht afwassen :')

Duhelo

Berichten: 28556
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 16:08

Lang leve de vaatwas. Hier gaat ALLES in de vaatwas, hetgene die kapot er uit komt koop ik niet meer :+

Ik ben sowieso slecht in menu's verzinnen, kom ik buiten de winkel met 100 euro spul en kan ik niet eens een passende maaltijd maken ermee...
HF spaart me zoveel denken en gedoe.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101798
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:13

Idd de afwasberg was ook mega. :')

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:26

Tancreda4 schreef:
Ik vind het ideaal, niet meer \hoeven te verzinnen wat ik ga eten. Dan was het 9 van de 10 keer heel snel en ongezond. Met de boxen eet ik een stuk beter.

Maarrrr, een enorm nadeel is de mega afwas steeds... Daarom at ik normaliter veel makkelijke dingen, want dat beperkte de afwas enorm. Met echt koken moet je ook écht afwassen :')


Ik selecteer vaak de eenpansgerechten als die er tussen staan :')

Vriend en ik zijn ook geneigd vaak snel en makkelijk te eten. Door HF eten we 3/4x per week tenminste echt vers. En de simpele gerechtjes (je hebt van HF bijvoorbeeld ook een curry die binnen 15 minuten klaar is) maak ik vaak ‘na’ met producten uit de supermarkt. Heb een mapje met de beste gerechten gemaakt.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:09

Ik vind het niet per se meer werk of meer afwas dan wat ik normaal kookte.