Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JudithO

Berichten: 7079
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:34

Volgens mij bestaat 'extra portie' alleen uit het toevoegen van een extra maaltijd. Dus stel je hebt normaal 3 dagen voor 3 personen, dan wordt het met 'extra portie' 4 dagen voor 3 personen.

Josien_

Berichten: 9039
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:48

Cerosa schreef:
Ik kom even binnenvallen met een vraag: Is het ook mogelijk om één extra portie erbij te doen?

Ik heb normaal een box voor 3 personen, nu komt er iemand eten binnenkort, en wil ik dus één gerecht voor 4 personen.
Wanneer ik 'extra portie' aan klik, maakt Hellofresh er van 2 x 3 personen :=


Ik dacht dat je eerst ook een extra portie voor een gerecht kon toevoegen, maar blijkbaar kun je inderdaad nu alleen je portie verdubbelen. Zoals ik het zie geldt dit wel enkel voor één gerecht en niet voor alle gerechten.

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 19:34

Wij hebben nu voor de 3de week hello fresh. Merk echt dat het veel stress weghaalt in het boodschappen doen en niet kunnen bedenken wat te eten haha. moet wel wennen aan alle smaken.

En heel groot voordeel vriend vind koken leuk en ineens kookt die al de hele week. Nu nog leren de keuken netter tijdens koken _O-

Vanavond hadden deze
Afbeelding

SdaphneS

Berichten: 11423
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 22:54

Hier weer een lekkere pastamaaltijd gehad.


Afbeelding

Spenk
Berichten: 21820
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 23:15

Wat zijn jullie ervaringen met de vega boxen als je geen kaas eet? Is er dan nog keuze? Of dan niet aan beginnen.

Wij eten geen enkele kaassoort en ook niet gesmolten.

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 23:19

Ook wel voldoende hoor. Maar je kan als je de app download toch gewoon de gerechten zien van de komende weken waar je uit kan kiezen?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 00:08

Spenk schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met de vega boxen als je geen kaas eet? Is er dan nog keuze? Of dan niet aan beginnen.

Wij eten geen enkele kaassoort en ook niet gesmolten.



Neen niet doen.

Noeps
Berichten: 16931
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 00:14

Spenk schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met de vega boxen als je geen kaas eet? Is er dan nog keuze? Of dan niet aan beginnen.

Wij eten geen enkele kaassoort en ook niet gesmolten.

Volgens mij blijft er dan niet heel veel keuze over.


Wij hadden vanavond de tomatenrisotto. De rijst wilde helaas niet goed garen. Ik denk dat het komt omdat je volgens recept de rijst gelijk in het vocht van de tomaten gooit ipv eerst even aanbakken en dan pas de tomaten erbij. Gratis tip voor de mensen die het deze week nog op het menu hebben :D

black_kelpie

Berichten: 7844
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 00:17

Afbeelding

Maar echt. Hoe :+

That being said, het overgrote deel van de vegetarische gerechten bevat kaas. Het is vaak wel weg te laten als je dat zou willen. 3 maaltijden in de week zonder kaas moet meestal wel lukken denk ik.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 00:24

Mijn ervaring is dat HelloFresh enorm leunt op kaas bij het Vega gedeelte. Ik heb in jaren niet zoveel kaas gegeten.

black_kelpie

Berichten: 7844
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 00:48

Ik vind dat er meestal schrikbarend weinig kaas bij zit :')

Spenk
Berichten: 21820
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 08:39

Bedankt dat weet ik genoeg dan doen we dat maar niet :D

Eilandje

Berichten: 2826
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 09:08

poes schreef:
Mijn ervaring is dat HelloFresh enorm leunt op kaas bij het Vega gedeelte. Ik heb in jaren niet zoveel kaas gegeten.


Ik vind dan weer dat er niet veel kaas bij de vegetarische gerechten zit. Ik heb daarentegen nog nooit zoveel zoete aardappel en spinazie gegeten :D

IMAY1990

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 10:06

black_kelpie schreef:
[ [url=m/LYxeHl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar echt. Hoe :+

That being said, het overgrote deel van de vegetarische gerechten bevat kaas. Het is vaak wel weg te laten als je dat zou willen. 3 maaltijden in de week zonder kaas moet meestal wel lukken denk ik.


Ik ben allergisch voor kaas. Gelukkig niet alle zuivel maar toch. Ik kan je zeggen dat het een stuk makkelijker wordt om te laten staan als je er de rest van de dag misselijk van bent zegmaar.

Ik vind overigens dat er bij de vegetarische gerechten vaak kaas zit. Misschien niet in grote hoeveelheden maar wel vaak als smaakmaker ofzo.

Josien_

Berichten: 9039
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 10:14

black_kelpie schreef:
Ik vind dat er meestal schrikbarend weinig kaas bij zit :')


Ik ook! Zo'n mini zakje en dan moet ik nog delen met mijn vriend ook ;( .
Maar vegetarische gerechten zijn wel regelmatig met kaas, waarschijnlijk is het ook vaak nog wel weg te laten hoor.

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 10:35

Ik heb even voor de week van 1 maart gekeken en zie 3 vega dingen zonder kaas en een heleboel met kaas maar bijvoorbeeld op een vega burger zou dat ook weggelaten kunnen worden.

Aanvulling: 10 vega gerechten waarvan 2 zonder kaas en 2 waarbij kaas prima weg kan.

Je lust ook geen roomkaas?

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:46

Voor het eerst een probleem met leveren. Ze stonden er kwart voor 6 terwijl wij vanaf 18 uur hebben. Normaal is het er ook nooit eerder dan 20 uur. Zo weer meegenomen. Wordt nu morgen bezorgd, maar toch wel apart. Plus dat ik het morgen nog niet kan gebruiken en dus boodschappen moet doen ook nog.

sunny16

Berichten: 273
Geregistreerd: 06-01-09
Woonplaats: Zwiggelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 00:16

madeliefw schreef:
Voor het eerst een probleem met leveren. Ze stonden er kwart voor 6 terwijl wij vanaf 18 uur hebben. Normaal is het er ook nooit eerder dan 20 uur. Zo weer meegenomen. Wordt nu morgen bezorgd, maar toch wel apart. Plus dat ik het morgen nog niet kan gebruiken en dus boodschappen moet doen ook nog.


Wat raar dat hij gelijk is meegenomen, kon niet bij de buren geleverd worden? Of voor de deur/ergens rond het huis?

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 08:11

Nee er stond dat de buren er ook niet waren maar die waren er wel. En het had prima in de tuin gezet kunnen worden, dus bijzonder.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15119
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 08:54

Daar zou ik dan werk van maken als ik jou was…
Buiten bloktijd én niet de moeite doen om het af te leveren bij de buren is gewoon een strontluie bezorger… :=

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 09:36

Nouja ze komen het dus nu vandaag brengen... dus het is wel opgelost.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15119
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 09:57

Ik zal dan vast moeilijker zijn :+ Maar als je geen melding maakt dan weten ze dus ook niet dat dit soort dingen gebeuren.

Needje

Berichten: 19209
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 10:36

Ik zou het ook melden hoor. Ze komen niet op de juiste tijd waardoor je er (nog) niet bent en een dag later leveren betekent dat jij alsnog naar de winkel moet. Je hebt niet voor niets HF denk ik dan.

Plukje
Berichten: 1656
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:06

Wat gek en vervelend! Wij wonen erg afgelegen en hebben 3 toegangspoorten, waardoor niet iedereen begrijpt waar ze zijn moeten. Regelmatig worden we dus gebeld door een HelloFresh-bezorger die denkt dat we niet thuis zijn, maar gewoon voor de verkeerde poort staat. Vaak zeg ik dan ook dat ze het voor de poort neer mogen zetten, zodat ze niet hoeven te wachten tot ik daar helemaal naartoe gelopen ben. Ik ben altijd wel blij dat ze deze moeite er lijn steken en niet klakkeloos doorrijden.

black_kelpie

Berichten: 7844
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:26

madeliefw schreef:
Nouja ze komen het dus nu vandaag brengen... dus het is wel opgelost.

Een dag te laat en dat was niet jouw fout, ik zou het ook melden :j