Hellofresh

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 12:26

Bij mij is het ook weer een rommeltje de laatste boxen. Ik laat er vandaag nog 1 komen omdat ik nog tegoed had van missende artikelen in de vorige box. Hopelijk is ie deze week wel goed en daarna zeg ik hem weer op. Ik heb inmiddels meer dan 120 boxen afgenomen dus was echt wel positief maar ik vind echt dat de kwaliteit achteruit gaat terwijl de prijzen stijgen.

Ik heb nu een paar keer de maaltijden van Crisp geprobeerd. Voordelen zijn dat je tot de avond van te voren kan bestellen, heel makkelijk per maaltijd het aantal personen kunt aanpassen en dat de kwaliteit echt geweldig is. Het is ook geen abonnement dus ze staan nooit onverwacht aan de deur. Nieuwe klanten krijgen de eerste bestelling €15.- korting (en als je het via een crisp klant doet krijgen beide een gratis product <<) ) en ik heb ook al geregeld een extra keer €15.- of een extra product gekregen. Fijn dat bestaande klanten beloond worden i.p.v. dat er alleen voordelen voor nieuwe klanten zijn.

Nadeel mogelijk voor sommige mensen is dat je gewoon standaard verpakkingen ontvangt. Dus bij een pasta gerecht krijg je 500 gram pasta ook als je bijvoorbeeld 200 gram nodig hebt. Ik vind dit wel handig omdat je een gerecht makkelijk kunt aanpassen als je extra eters hebt maar als je alleen maar de maaltijden eet komen die restjes wellicht nooit op.

Josien_

Berichten: 9053
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 12:58

Ik overweeg na lange tijd om ook eens een andere maaltijdbox service uit te gaan proberen.
Zijn op zich tevreden met HelloFresh, maar we willen eens kijken of we ergens anders weer nieuwe maaltijden kunnen proberen.
Wij nemen eigenlijk altijd de caloriebewust maaltijden.

madeliefw

Berichten: 2668
Geregistreerd: 14-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 00:02

Als ik een ander bezorgvenster wil kiezen, ik wil liever maandagavond dan dinsdagavond dan kost dat 1,99 per week extra. Is er een manier om daar onderuit te komen? Op allerlei manieren zo geldklopperij.

daantjuhhh

Berichten: 26928
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 00:19

madeliefw schreef:
Als ik een ander bezorgvenster wil kiezen, ik wil liever maandagavond dan dinsdagavond dan kost dat 1,99 per week extra. Is er een manier om daar onderuit te komen? Op allerlei manieren zo geldklopperij.

Soms is smiddags goedkoper.

Maar verder dan een ander tijdslot kiezen kan je daar denk ik niks aan doen.

madeliefw

Berichten: 2668
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 06:46

Ipv 4.99 betaal ik dan 6.99 euro wel veel. Ik heb het toch gedaan nu. Krijg ik de melding voor 30 mei dat ze waarschijnlijk later gaan bezorgen. Dan had ik dus beter op de dinsdag kunnen blijven. Zucht. Even afwachten.

Utixo

Berichten: 6622
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 09:00

Nou ja, geldklopperij... je weet natuurrijk niet of de chauffeurs netjes avondtoeslag betaald krijgen, dat moet ook betaald worden. Als ik bij DHL of PostNL een pakket in de avond wil laten bezorgen komt daar ook toeslag bij. Ik vind dat niet heel gek eigenlijk.

Wij zijn nog steeds tevreden. Ik kijk soms wel eens naar andere boxen om uit te proberen met korting, maar ik ben een zeikerd met eten, en tot nu toe ben ik steeds verrast dat ik het lust. En fijn voordeel, doordat we nu niet teveel koken en de porties prima zijn, valt mijn vriend af. We proberen ook wel een beetje om 1 a 2 maaltijden caloriebewust te kiezen. Het werkt ook mee dat onze frituurpan kapot is en we dus veel minder snel even de pan aanzetten.

Alhoewel de Flamkuchen echt te weinig was, toen hebben we in de avond nog een patatje gehaald :).

madeliefw

Berichten: 2668
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 10:27

Maar waarom is de ene avond dan duurder dan de andere en alleen als je overstapt.

daantjuhhh

Berichten: 26928
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 10:31

madeliefw schreef:
Maar waarom is de ene avond dan duurder dan de andere en alleen als je overstapt.

Waarschijnlijk omdat er minder mensen in je buurt op die avond laten bezorgen.
Dus stel op de dinsdag zijn er nog 2 in de straat achter je en 3 in de straat daarachter dan kost de dinsdag avond minder.

Set_Elkol
Berichten: 14863
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:45

Volgens mij heeft het inderdaad te maken met adressen in de buurt. Bij ons is zaterdagavond (tussen 19 en 22u) de allergoedkoopste optie! Dus zowel weekend als avond en toch de beste optie.

yvetjes

Berichten: 921
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 09:34

Hoi hoi, ik twijfel ook. Heb een jaar super veel plezier gehad van HF, ook omdat ik alleen ben en voor 37,- 6 dagen kon eten. Nu de eenpersoonsboxen zijn aangepast, heb ik de boel on hold gezet.
Wie heeft andere leveranciers geprobeerd en wat zijn de verschillen? Ik ken alleen Marley Spoon en Boerschappen.

Iloveiswan

Berichten: 3323
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 20:23

Dit was de ui van vandaag :x Afbeelding
Gelukkig hadden we nog een gerecht met ui. En morgen maar even een ui halen na werk _O-

Freyr
Berichten: 706
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 23:21

Oh, dan kijk je toch wel even vreemd op!

@yvetjes: Ik heb geen ervaring met andere boxen, maar ben wel benieuwd ook!

daantjuhhh

Berichten: 26928
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 20:08

Toch maar weer een doos besteld ivm 50% korting actie.

Vandaag de stamppot Chinese kool met kokosmelk gegeten. Was toch wel weer erg lekker.

yvetjes

Berichten: 921
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 22:16

Ik twijfel ook. Kreeg wel een aanbod maar nog geen 50%.

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 16:57

Afgelopen keer was mijn box ook niet goed. Eén maaltijd ontbrak in z'n geheel, maar ik had wel een aardappel en broodjes (die niet bij de ontbrekende maaltijd hoorde). Vind het jammer dat je dan geen geld terug krijgt, maar moet compenseren met een nieuwe box, zou het waarderen als ik gewoon het bedrag van de ontbrekende maaltijd terug zou krijgen.

caro29
Berichten: 8061
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 17:12

Ik heb ook weer 3 boxen besteld ivm 50% actie. Wel een gerecht minder per week

Aight
Berichten: 3191
Geregistreerd: 01-11-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:58

ik krijg de melding dat 50% alleen voor nieuwe leden is, hoe zijn jullie daar omheen gekomen?

yvje86

Berichten: 2704
Geregistreerd: 18-09-12

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:01

Nieuw account aanmaken?

Aight
Berichten: 3191
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:07

yvje86 schreef:
Nieuw account aanmaken?


vorige keer herkende hij mijn adres en kon ik daarom gene nieuw account aanmaken. Maar heb nu een code van pepper geprobeerd en die werkt!

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2473
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 08:54

Topic is al een tijdje stil maar heb een vraagje. Wij hebben met een kortingscode nu onze eerste box besteld, zou zaterdag bezorgd worden. Ik was niet thuis ‘s avond maar heb aangegeven om het dan op de oprit te leggen. Kan alleen nergens iets vinden, komt het vaker voor dat ze het niet bezorgen? :+

lies_sparkle

Berichten: 6137
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 08:56

princequillo schreef:
Topic is al een tijdje stil maar heb een vraagje. Wij hebben met een kortingscode nu onze eerste box besteld, zou zaterdag bezorgd worden. Ik was niet thuis ‘s avond maar heb aangegeven om het dan op de oprit te leggen. Kan alleen nergens iets vinden, komt het vaker voor dat ze het niet bezorgen? :+


Nee eigenlijk niet. Wat staat er bij de track & trace? Is het wel bezorgd?

Spenk
Berichten: 21846
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 09:11

princequillo schreef:
Topic is al een tijdje stil maar heb een vraagje. Wij hebben met een kortingscode nu onze eerste box besteld, zou zaterdag bezorgd worden. Ik was niet thuis ‘s avond maar heb aangegeven om het dan op de oprit te leggen. Kan alleen nergens iets vinden, komt het vaker voor dat ze het niet bezorgen? :+

Lijkt me dat iemand dat dan mee genomen heeft... op de oprit is natuurlijk hartstikke zichtbaar.

M_arjolein

Berichten: 1456
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 09:20

Kun je ook zien in de app of het daadwerkelijk bezorgd is? Ik krijg hier vaak ook een smsje als ze het s avonds wat later brengen en we doen de deur niet open. Meestal komen ze hier rond 22 uur en dan ben ik net bezig met de avondfles voor de baby.

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2473
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 09:40

Onze oprit is hartstikke lang en er zijn meerdere niet-zichtbare plekken waar je het achter kunt verbergen.

Ik heb eigenlijk helemaal geen track & trace gehad... Omdat het de eerste keer is wist ik ook niet of je die kreeg. :Y)
Ik heb enkel een mailtje gehad met bevestiging dat het op zaterdag bezorgd zou worden. Ik ga wel gewoon even contact opnemen!

daantjuhhh

Berichten: 26928
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 10:16

Aight schreef:
ik krijg de melding dat 50% alleen voor nieuwe leden is, hoe zijn jullie daar omheen gekomen?

Ik kreeg 50% korting bij het her activeren.
Was een aanbieding voor als ik terug zou komen. Om mij over te halen zeg maar.