Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Wat ligt er bij jou op en naast de barbecue?

 
Profiel   

Als toetje een banaan in de kromme kant in snijden en stukjes pure chocolade in doen in in de folie op de bbq totdat de banaan zacht is
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-18 19:51 



 
Profiel   

Een wrap
Plat leggen, 1 helft beleggen met courgette, halve uienringen, een berg kaas. 1x dubbelvouwen.
Verschilt per bbq hoe lang. 1x halverwege keren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-18 19:57 



 
Profiel   

lovelucydan schreef
Als toetje een banaan in de kromme kant in snijden en stukjes pure chocolade in doen in in de folie op de bbq totdat de banaan zacht is


Dit vind ik echt het meest uberheerlijkste bbq toetje ever!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-18 19:58 



 

Gisteren op een barbecue kreeg ik zoete aardappel die heel lang gegaard had. :9 Dat was TE lekker gewoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-18 09:02 



 
Profiel   

aardappels in stevige plakken snijden. Even voorkoken dat net het rauwe eraf is. Dan kruiden met olie, zout, knoflook en rozemarijn aan beide kanten en dan op de bbq. Heerlijk met wat kruidenboter/creme fraiche/heksenkaas/tzaziki/aioli.

Groene asperges schillen, dan omwikkelen met een plakje ontbijtspek en op de bbq. Onze kids (7 en 3) pikken ze van ons bord zo lekker vinden ze ze!

Ananas op de bbq.

Champignons, courgette en (rode) paprika in stukken snijden. Kruiden met olie, zout, knoflook en tijm en op de bbq doen of aan een spiesje of in een aluminium bakje.

Puntpaprika door de helft in de lengte, zaadlijsten verwijderen. Kruiden met olie, zout, knoflook en tijm en om en om grillen op de bbq. Daarna een dressing van olie, zoete chilisaus en uitgeperste limoen er overheen, smaaksensatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-18 09:21 



 

cruesli schreef
aardappels in stevige plakken snijden. Even voorkoken dat net het rauwe eraf is. Dan kruiden met olie, zout, knoflook en rozemarijn aan beide kanten en dan op de bbq. Heerlijk met wat kruidenboter/creme fraiche/heksenkaas/tzaziki/aioli.

Groene asperges schillen, dan omwikkelen met een plakje ontbijtspek en op de bbq. Onze kids (7 en 3) pikken ze van ons bord zo lekker vinden ze ze!

Ananas op de bbq.

Champignons, courgette en (rode) paprika in stukken snijden. Kruiden met olie, zout, knoflook en tijm en op de bbq doen of aan een spiesje of in een aluminium bakje.

Puntpaprika door de helft in de lengte, zaadlijsten verwijderen. Kruiden met olie, zout, knoflook en tijm en om en om grillen op de bbq. Daarna een dressing van olie, zoete chilisaus en uitgeperste limoen er overheen, smaaksensatie!


Wanneer ga jij barbecuen? ik meld me aan hoor.... :D :9 :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-18 10:01 



 
Profiel   

Verschillende soorten vlees/vis en mais en champignons.
Verder altijd gekookte groenten, want ik haat salades maar wil toch mn groentes binnen krijgen.
Broodje met kruidenboter en andere spreads (pesto <3 )

Elke keer verschilt het wel maar dit is een beetje globaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-18 10:10 



 
Profiel   

Ohh ik volg ook!
Bij ons staan de BBQ en de smoker ook jaarrond buiten. Als er vrienden/ familie komen doen we wat meer, maar we maken ook regelmatig gewoon een stukje vlees of vis klaar met aardappeltjes of salade.

Favorieten zijn zelfgemaakte kipsate, lemonpepper zalm (uit het Smokey Goodness boek), zelfgemarineerde gamba's, regelboogforel en gevulde portobello's en het liefst dan met blauwe kaas en groenten, bijv. zoete puntpaprika en lenteui.

Ik heb spontaan honger...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-18 10:11 



 
Profiel   

rockwitch schreef
Het monster
[ [url=m/wyvVZb.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/yjQikV.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/FFM5zJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Buikspek en gerookte kip. Hij legt er ook wel eens dikke plakken kaas op. Dat is echt heeeeel lekker als het er net vanaf komt.


[ [url=m/SOe0jo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oooh heerlijk dat spek! Wij noemen dat Ribbe :) op z'n Noors. Is een traditioneel Noors kerstgerecht, maar wij hebben het met midzomernacht op ons huwelijk geserveerd hahaha te lekker.

Moet het binnenkort snel weer maken. Doe het altijd in de oven/grill, bbq durf ik dan net weer niet aan. Kan makkelijk, een Boretti buitenkeuken.


Wij eten graag van alles op de bbq. Manlief is van worstjes, sate, varkenshaas spiezen, hamburgers.
Ik graag kleine kippenpootjes, zalm (in folie met superlekker sausje, 1 deel sojasaus, 2 delen oestersaus, beetje limoen of citroensap, rode ui)
Speklapjes, mét zwoerd natuurlijk.
Maar ook hele vissen, zeebaars, rode mul, regenboogforel, dorade. Die vul ik dan met olie, schijfje citroen, zeezout en rozemarijn. En dan met huid en haar wegsmikkelen... Mjam!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-18 12:58 



 
Profiel   

Anoniem schreef
cruesli schreef
aardappels in stevige plakken snijden. Even voorkoken dat net het rauwe eraf is. Dan kruiden met olie, zout, knoflook en rozemarijn aan beide kanten en dan op de bbq. Heerlijk met wat kruidenboter/creme fraiche/heksenkaas/tzaziki/aioli.

Groene asperges schillen, dan omwikkelen met een plakje ontbijtspek en op de bbq. Onze kids (7 en 3) pikken ze van ons bord zo lekker vinden ze ze!

Ananas op de bbq.

Champignons, courgette en (rode) paprika in stukken snijden. Kruiden met olie, zout, knoflook en tijm en op de bbq doen of aan een spiesje of in een aluminium bakje.

Puntpaprika door de helft in de lengte, zaadlijsten verwijderen. Kruiden met olie, zout, knoflook en tijm en om en om grillen op de bbq. Daarna een dressing van olie, zoete chilisaus en uitgeperste limoen er overheen, smaaksensatie!


Wanneer ga jij barbecuen? ik meld me aan hoor.... :D :9 :9


Haha zodra als de zon schijnt en het rond de 25 graden is gaat de bbq aan bij ons :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-18 13:11 



 
Profiel   

Net iets bijzonder lekkers voor op de BBQ ontdekt; stukjes banaan met spek omwikkelen, prikker erdoor en op de bbq _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 19:21 



 
Profiel   

de hond… ernaast... wachtend op dat ene laatste broodje.... :Y) :+ (afbakbroodjes dus of witte boterhammen)

verder naturel chips en eigen gemaakte tuinkruiden en appel-kerrie saus.
En hier onmisbaar mini slavinken.
Verder houden we van van alles... tonijn, zalm, garnalen, varkenshaas, biefstuk, kip.
Qua groenten venkel, uiringen, paprika, champignons en vaak een salade met komkommer enzo.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 19:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen