Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 25 [ 620 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bokt's keukenprinsessen!

 
Profiel   

Annenas schreef
Ik heb gisteren dit gemaakt: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... elcouscous
En het was zó lekker :~ , zelfs mn vader die avondeten zonder vlees geen avondeten vindt heb ik niet horen klagen :+


Die maak ik ook regelmatig. Mijn dame van 1 smult ervan. Door de dadels ook net wat zoetig natuurlijk. Af en toe maak ik er lamsworstjes bij, om de vent tevreden te houden :P

Er komen lekkere dingen voorbij. Ik heb nu een braadpan die in de oven kan, dus dat Mexicaans stoofvlees enzo, dat ga ik zeker eens proberen. Volgende week wordt het wat minder weer, dus lekker de keuken in :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 11:48 



 
Profiel   

EedihcrO schreef
Annenas schreef
Ik heb gisteren dit gemaakt: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... elcouscous
En het was zó lekker :~ , zelfs mn vader die avondeten zonder vlees geen avondeten vindt heb ik niet horen klagen :+


Die maak ik ook regelmatig. Mijn dame van 1 smult ervan. Door de dadels ook net wat zoetig natuurlijk. Af en toe maak ik er lamsworstjes bij, om de vent tevreden te houden :P

Er komen lekkere dingen voorbij. Ik heb nu een braadpan die in de oven kan, dus dat Mexicaans stoofvlees enzo, dat ga ik zeker eens proberen. Volgende week wordt het wat minder weer, dus lekker de keuken in :D



Mexicaans stoofvlees? Heb ik dit recept ergens gemist? Klinkt lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 13:36 



 
Profiel   

Even zoeken in de Posts van Emmaa_. Het was een plaatje, dus ik kan hem niet quoten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 13:52 



 
Profiel   

Vandaag ossenhaas met Mexicaanse kruiden, huitelacoche mosterd en een Mexicaanse salsa.

Ik ben heel benieuwd. Was veel werk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 19:42 



 
Profiel   

Ik kom hier ook even binnen vallen, ik kan mijzelf echt uren vermaken in de keuken! Zo is dat vandaag ook weer het plan, echter ben ik opzoek naar nog een hoofdgerecht met geitenkaas, heb ik nog behoorlijk wat liggen namelijk. Iemand een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 12:00 



 
Profiel   

xWouter schreef
Ik kom hier ook even binnen vallen, ik kan mijzelf echt uren vermaken in de keuken! Zo is dat vandaag ook weer het plan, echter ben ik opzoek naar nog een hoofdgerecht met geitenkaas, heb ik nog behoorlijk wat liggen namelijk. Iemand een idee?

Geitenkaasfondue met honingnotenbrood

spinazietaart:
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... s-en-noten

Of deze geitenkaastaart als dessert:
https://www.24kitchen.nl/recepten/zoete-geitenkaastaart

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 12:28 



 
Profiel   

Een ovenschoteltje/prutje van geitenkaas, prei, champignon en spekjes! Meestal eet ik er dan nog iets van rijst naast ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 12:32 



 
Profiel   

NatasjavE schreef
Vandaag ossenhaas met Mexicaanse kruiden, huitelacoche mosterd en een Mexicaanse salsa.

Ik ben heel benieuwd. Was veel werk.


En? Lekker gegeten?

Wij eten vanavond deze: https://uitpaulineskeuken.nl/2016/06/ve ... sagne.html Ik ben heel benieuwd of het smaakt. Was nooit zo van bechamel, maar dan kwam ie vaak uit een pakje. Eigenlijk is het heel eenvoudig om zelf te maken heb ik net geleerd :P .

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 16:16 



 
Profiel   

Hier had ik nav de jumbo reclame Hete Bliksem gemaakt, had er nooit van gehoord maar was wel aardig..
Was best grappig want menig persoon kent het van "vroeger".
Ik had het met aardappelen, golden delicoius appel en goudrenetten gemaakt.
Wel wat uitgebakkn spekjes erdoor en peper en zout.
Als vlees had ik er wild konijn bij met jachtsaus, achteraf was tam konijn beter denk ik wat het konijn was zelfs na 3 uur sudderen nog droog!
De jachtsaus was top: sjalotjes, knoflook, wildfond, port, rode wijn, en wat kruiden als laurier, jeneverbes, kruidnogel, rozemarijn en tijm....

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 16:20 



 
Profiel   

Ik heb gister erwtensoep gemaakt voor vanavond :9 Kan niet wachten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 07:50 



 
Profiel   

Oeh lekkere herfstige maaltijden!
Ik vind dit recept voor hete bliksem erg lekker
https://www.volkskrant.nl/mensen/hete-b ... ~b98b9bed/

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 10:15 



 
Profiel   

leuk recept ArankaM !! maar ik wacht voorlopig even , hihihi 1x was even genoeg, maar er zijn zóveel verschillende recepten voor...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 13:43 



 
Profiel   

Ik heb gister rundvleeskerrie met dadels onder een bladerdeegdakje gemaakt.

Het kan ook met lamsvlees.

Het was heerlijk en het ruikt hier nu nog lekker :)
Het recept heb ik uit het supermarktmagazine "Boodschappen" dat nu in sommige supermarkten ligt (hieronder ook in een linkje).

Voor 3-4 personen heb ik 2/3 deel van de genoemde hoeveelheden genomen.
In plaats van wijn gebruikte ik runderbouillon. Ik heb daar wat meer van gebruikt gaandeweg het sudderen.

Het vlees geef ik de volgende keer wat langer de tijd om te sudderen in de pan en ik laat het vocht niet meer inkoken, want dan vind ik het wat te droog worden.

Maar de smaak was heerlijk. Wij aten het met Turkse rijst. Dit is voor ons een blijvertje <3

https://www.boodschappen.nl/recept/lams ... n-crouter/

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 13:56 



 
Profiel   

Bedankt voor de tips nog mbt. de geitenkaas!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 16:11 



 
Profiel   

Ik wilde morgen thuis eens uitpakken met lunch, heb zin om een clubsandwich te maken. Iemand nog een goed receptje?

Heb in ieder geval in huis; brood, tomaat, ei, sla en gerookte kipfilet

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 19:40 



 
Profiel   

Oh heerlijk!
Ik maak het zelf altijd met tomaat, sla, gebakken ei met zachte dooier, bacon, avocado en gebakken en dun gesneden kippendijfilet

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 20:30 



 
Profiel   

Ohja bacon & avocado heb ik ook nog wel in huis :j
Denk voor sausje iets van mayo met griekse yoghurt en pesto? :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 20:37 



 
Profiel   

Ik doe altijd een beetje mayo erop, maar dat klinkt ook erg lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 20:52 



 
Profiel   

Mayo en sambasaus hier!
Wij bakken zelf kipfilet en snijden dat in plakjes, bacon, ei, tomaat, kaas, ham, augurk, alfalfa en sla.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 22:36 



 
Profiel   

borstnoot schreef
Mayo en sambasaus hier!
Wij bakken zelf kipfilet en snijden dat in plakjes, bacon, ei, tomaat, kaas, ham, augurk, alfalfa en sla.


Home made sambasaus of de kantenklare?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 22:40 



 
Profiel   

DideH schreef
borstnoot schreef
Mayo en sambasaus hier!
Wij bakken zelf kipfilet en snijden dat in plakjes, bacon, ei, tomaat, kaas, ham, augurk, alfalfa en sla.


Home made sambasaus of de kantenklare?


Gewoon die van calvé :o
Oh en de mayo van Hellman's

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 11:12 



 
Profiel   

Maar zelfgemaakt is supereasy. En anders Hellmans <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 11:19 



 
Profiel   

Ooit geprobeerd, en mislukt. Misschien nog eens proberen maar dan met recept erbij :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 11:23 



 
Profiel   

[ img ]


[ img ]


Mi amore <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 13:20 



 
Profiel   

[ img ]
Lekker even gebakken.

Gisteravond hummus gemaakt als dip. Klein blikje kikkererwten met halve bol knoflook, gedroogd korianderblad, olijfolie en komijn poeder in de bender. Daarna op smaak gebracht met peper zout en citroensap. Heerlijk!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 14:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 25 [ 620 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen