Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Lunch prep ideeën

 
Profiel   

Lidl ook nog wel eens volgens mij
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-18 16:40 



 
Profiel   

[ img ]
Mn lunch morgen (en avondeten nu.)

1 naanbrood nu gegeten andere is voor morgen gecombineerd met rode curry <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-18 17:53 



 

Geweldig topic! Ik prep vooral door restjes overgebleven avondeten in te vriezen en mee te nemen. Heb een elektrische lunchbox zodat ik dingen op kan warmen. Er ligt nu linzensoep en mediterrane plaattaart
klaar in de vriezer voor komende week. Plaattaart: https://chickslovefood.com/recept/medit ... ige-taart/)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-18 16:47 



 
Profiel   

(niks gelezen hierboven, oops)

Wat denk je van koude pasta met pesto en wat gesneden groentjes erbij?
Wat ik ook vaak doe wanneer ik écht lui ben is gewoon een proteinedrankje drinken en wat noten eten. Bevat enorm veel calorieën.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-18 16:56 



 
Profiel   

*\o/* staat inmiddels al 6 uur te pruttelen zonder omkijken.


Ik heb trouwens ook nog een lekkere vullende lunch je als je van pompoen houdt:
Soep maken van pompoen, wortel, boullion en kokosmelk. Zeg een zak wortels/winterpeen, een pompoen, ui, knoflook, boullion in 1 pan. Koken tot alles zacht is en dan een blik kokosmelk erbij en pureren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-18 17:57 



 
Profiel   

Geen pastinaak bij de plus, Lidl, jumbo en appie. Wachten op de herfst denk ik, bedankt voor de tips!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-18 18:12 



 
Profiel   

ik maak ook veel 's avonds voor de volgende dag.
s ochtends eet ik vaak yoghurt met fruit en granola, of havermout.
Veel fruit als tussendoortje (appel, banaan, peer of andere). Voor lunch neem ik vaak salades mee. In de winter ook bijna elke dag maaltijdsoep.
Salades maak ik met wat er in huis is. Wat groenten en salade bij elkaar, zalm of kip erbij, aardappels of rijst of pasta.
De soep maak ik dan voor een hele week en vries ik in. Vaak 2-3 soorten, zodat ik wat kan afwisselen. (groentensoep met kip, wortelsoep, paprika-tomaat, ...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-18 18:28 



 
Profiel   

Soep.. ja denk dat ik een toch een keer aan moet geloven maar ben zo geen soepmens :')

Hoe doen jullie het btw met uitstapjes en dingen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-18 08:53 



 
Profiel   

I am pretty weak, and I knew I would give up.

Vandaag weer mn eerste "lunchbox " gemaakt om mee te nemen. 4 witte broodjes met rundvleessalade en een handje gemengde noten voor tussendoor.
Ik heb toch onderschat hoeveel tijd en geld erin gaat zitten maar voelde me zoveel beter dus moet t echt weer oppakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 16:48 



 
Profiel   

Anke98 schreef
Soep.. ja denk dat ik een toch een keer aan moet geloven maar ben zo geen soepmens :')


Ik ben ook geen soepmens als t uit pakjes of blik komt, vind t ook niet heel smerig maar ik eet t minder graag. Maar sinds ik al mn soepen zelf maak, lekker simpel met de staafmixer, vind ik het heerlijk! En op internet staan heel veel lekkere soep recepten!

Ik heb al jaren een account op de site http://www.leukerecepten.nl maar deed er nooit echt veel mee. Vanwege het warme weer had ik echt geen idee wat ik moet klaarmaken voor vanavond, wil gewoon eigenlijk niet koken met deze hitte :') dus weer eens op die site gekeken bij zomerse recepten en staan heel veel lekkere salades enzo op! Vandaag maak ik deze salade En nog wat Zalm wraps. Dressing houd ik apart dat ik morgen het overschot mee naar mn werk neem. En de Zalm wraps zijn morgen lekker als ontbijt

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 13:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen