Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 20 [ 500 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Sodastream

 

Ik bestel altijd op Sirup.Kaufen! Heb je ook keuze uit Duitse en Franse siropen :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 14:09 



 
Profiel   

Gamova schreef
Ik schop dit topic weer even omhoog :)

Voor moederdag heb ik een hele mooie crystal set gekregen <3
Nu zitten wij in de randstad dus even naar Duitsland voor siroopjes of een cilinder zit er niet in. Waar halen jullie meestal siroop vandaan? Ik heb al begrepen dat de cilinder ruilen ook bij de AH kan tegenwoordig? :)


Je kunt er elke siroop in doen die je lekker vindt, hoeft niet speciaal van Sodastream zelf te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 11:25 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties! Gewone siroop hebben we. Gaat vooral om de smaakjes om eventuele andere frisdrank mee te vervangen. We drinken vooral cola zero.
Via sirup.kaufen zijn veel smaakjes helaas uitverkocht maar zie er wel leuke tussenstaan om te proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 16:03 



 
Profiel   

Deze week is de soda stream en siroop in de bonus bij de appie :)

Wij zijn enthousiast over de Mirinda maar dat vind ik altijd al lekkerder dan fanta als ik in het buitenland ben. De pepsi max is... tjah geen cola zero :') wij zijn sowieso al niet echt fan van pepsi dus was te verwachten dat we de cola zero daar niet voor inruilen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 15:34 



 
Profiel   

Dat is wel fijn! Hoeveel korting geeft de AH?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 15:41 



 
Profiel   

Siropen zijn 3.99 (voor 440ml van sodastream zelf) en de cilinder 25.49. De Spirit set staan er voor 59.99 op. Geen idee van de cilinder of spirit of dat leuke prijzen zijn maar wij bestellen altijd bij de AH dus dat is voor de siroop mooi meegenomen:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 15:49 



 
Profiel   

De cilinder zonder verpakking kost 13 euro geloof ik (met inruil) weet niet of je dezelfde bedoeld maar die met verpakking was het dubbele 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 19:14 



 
Profiel   

Wij hebben nog geen cilinder hoeven kopen dus geen idee wat ze horen te kosten. Het is één cilinder en bij inruil krijg je 12,99 terug. Deze staat er als "reserve cilinder".

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 19:22 



 
Profiel   

Die 12,99 krijg je niet meer terug als je de cilinder definitief inlevert. Volgens mij krijg je dan maar €2 terug.

Ik ruil mijn cilinders altijd om in Duitsland, daar betaal je 5,99 voor het omruilen.
Ik heb ooit via marktplaats een paar lege cilinders op de kop kunnen tikken voor een paar euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 19:58 



 
Profiel   

Ik ben me aan het oriënteren op een sodastream.
Ik begrijp dat het in Duitsland goedkoper is?

Iemand idee van verschil kosten cillinder?
En de smaakjes?

Is het apparaat er zelf ook
Goedkoper?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 20:08 



 

Smaakjes zijn in Duitsland (en Frankrijk) sowieso goedkoper tenzij Blokker of AH een leuke aanbieding heeft (nu bij AH, Pepsi, Mirinda en 7up!). En in Dld en FR heb je veel meer smaakjes dan hier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 20:20 



 
Profiel   

Het apparaat kost er ongeveer hetzelfde. De Real heeft echte sodastream siropen en eigen merk siroop. De sodastream siroop kost normaal €4,99, maar is ook vaak in de aanbieding voor 3,99. Het eigen merk kost volgens mij altijd 3,99, en daar zit wat meer in dacht ik.
De cilinder kost, zoals ik al schreef, €5,99 bij de Aldi en de DM als je een lege inruilt. Nieuw heb ik em zien staan voor €19,99 bij de Aldi dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 21:02 



 

8nnemiek schreef
Het apparaat kost er ongeveer hetzelfde. De Real heeft echte sodastream siropen en eigen merk siroop. De sodastream siroop kost normaal €4,99, maar is ook vaak in de aanbieding voor 3,99. Het eigen merk kost volgens mij altijd 3,99, en daar zit wat meer in dacht ik.
De cilinder kost, zoals ik al schreef, €5,99 bij de Aldi en de DM als je een lege inruilt. Nieuw heb ik em zien staan voor €19,99 bij de Aldi dacht ik.


En in DLD zijn de originele siropen vaak groter qua inhoud. Als ik vergelijk: Sinas in NL haal je 9 liter uit, die van DLD 12. (Heb zowel NL siropen als Duitse nog staan). Je hebt ook goedkopere van Sodastream zelf, bijv Waldmeister ( :9 ) die is dan 4,20 geloof ik (of 3,99) en daar gaat wel 9 liter uit :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 08:12 



 
Profiel   

Door dit topic dan toch maar een sodastream besteld!
Vooral de recensie die verderop stond was fijn duidelijk, dank daarvoor!

Het wordt de sodastream met glazen flessen en drie smaakjes erbij om te proberen. Een vaderdagkadootje ben erg benieuwd!
Binnenkort dan maar eens naar de DM!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 08:47 



 
Profiel   

Leuk, Jenny!
En goede keus, als ik nog eens moest kiezen zou ik ook voor een model met glazen flessen gaan. Bij het plastic vind ik dat de geurtjes van siroop zo snel erin trekt en niet meer eruit wil, ondanks dat ik er bijna nooit een smaakje aan toe voeg in de fles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 09:12 



 
Profiel   

Oh ik heb daar juist geen last van met de plastic flessen. Nou gebruik ik ook zelden smaakjes hoor. Ik heb juist plastic omdat ik de flessen veel meeneem. Dan is glas snel kapot bij mij. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 09:16 



 

Hier ook de glazen flessen, zijn er in totaal twee een keer gesneuveld. We begonnen met drie: eentje bij de stream en twee bijgekocht. Inmiddels 3 jaar terug. Ging een fles kapot door een productiefout toen kregen we een two-pack opgestuurd van SodaStream en we vonden er eentje voor 75ct bij de kringloop. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 10:13 



 
Profiel   

Sodastreamstore.nl heeft ook weer kortingen nu, zag ik net.

Ik heb die met kunststof flessen en heb geen last van smaakjes in de fles.
Ik heb standaard een fles cola light staan en een fles bubbeltjes water zonder smaak en 2 flessen koud op voorraad.
Ik wissel dus continue door, fles leeg, spoel ik direct om en zet weer koud met water en pak een gekoelde fles om of weer cola te maken of weer bubbeltjes water zonder smaak.
En proef/ruik echt geen verschil.
Flessen zijn nu 3 jaar in gebruik.

En af en toe maak ik eens een andere smaak aan, had laatst via een of andere website de smaak Mountain Dew gekocht, die is ook verrassend lekker voor af en toe.

En ook daarmee nog geen last met geur of smaak die in de fles trekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 12:01 



 

Hoe maken jullie je flessen van binnen schoon trouwens? Ik spoel ze normaal altijd gelijk af maar soms schiet dat er bij in :+ Ik kreeg de tip om kunstgebit tabletten te gebruiken, dat werkt verrassend goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 12:02 



 
Profiel   

Ik spoel ze om met heet water, even goed schudden, met de borstel de buitenkant van het schroefdraad en de binnenkant van de dop en dan leeg gooien en weer koud water erin en terug de koelkast in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 12:05 



 
Profiel   

Ik heb een flessenborstel voor het schoonmaken. Af en toe eens met warm water en een druppel afwasmiddel, en dan even goed in de hoekjes vegen. Maar wij gebruiken de flessen 9 van de 10 keer alleen voor bruiswater, dus weinig aanslag of vuil erin.
Kunstgebit tabletten is een idee, al geeft dat wel misschien een muntsmaak?

Ik heb geen idee waarom in onze flessen de smaakjes zo blijven hangen. Wel gebruik ik als smaakje meestal Bolero in plaats van sodastream smaakjes, misschien daardoor?
In ieder geval merkt mijn vriend het meteen, die klaagt wel eens dat zijn water naar fruit stinkt haha. En het is hooguit een keer per maand dat ik er een smaakje in doe, alleen tijdens een lange autorit af en toe.
Ik heb er nu al zeker een maand geen smaakje in gehad, en toch ruik ik het nog in de flessen met gewoon water :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 12:11 



 
Profiel   

Hier gaan de glazen flessen in de vaatwasser. Had de spirit op mijn verlanglijstje staan en kreeg de crystal uiteindelijk als moederdagcadeau. Goude actie van mijn vriend want ik ben heel blij met de glazen flessen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 13:21 



 
Profiel   

Ik heb flessen voor in de vaatwasser (geen glazen). De gewone flessen heb ik enkel nog in gebruik als ik bezoek krijg.

Ik gebruik ze 1 of 2 keer (alleen met water spoelen) en dan gaan ze de vaatwasser in.

Smaakjes haal ik in duitsland. Daar krijg je idd meer liters voor hetzelfde geld en meer smaken.

En de cilinders bij de aldi. 1 hervulling voor €5.89

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 13:28 



 
Profiel   

arabella2000 schreef
Ik heb flessen voor in de vaatwasser (geen glazen). De gewone flessen heb ik enkel nog in gebruik als ik bezoek krijg.

Ik gebruik ze 1 of 2 keer (alleen met water spoelen) en dan gaan ze de vaatwasser in.

Smaakjes haal ik in duitsland. Daar krijg je idd meer liters voor hetzelfde geld en meer smaken.

En de cilinders bij de aldi. 1 hervulling voor €5.89


Is die hervulling dan bij de duitse aldi?
Iemand een idee wat je bij de dm betaald voor een hervulling?
En heeft de dm en/of aldi ook siropen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 13:41 



 

8nnemiek schreef
Ik heb een flessenborstel voor het schoonmaken. Af en toe eens met warm water en een druppel afwasmiddel, en dan even goed in de hoekjes vegen. Maar wij gebruiken de flessen 9 van de 10 keer alleen voor bruiswater, dus weinig aanslag of vuil erin.
Kunstgebit tabletten is een idee, al geeft dat wel misschien een muntsmaak?

Ik heb geen idee waarom in onze flessen de smaakjes zo blijven hangen. Wel gebruik ik als smaakje meestal Bolero in plaats van sodastream smaakjes, misschien daardoor?
In ieder geval merkt mijn vriend het meteen, die klaagt wel eens dat zijn water naar fruit stinkt haha. En het is hooguit een keer per maand dat ik er een smaakje in doe, alleen tijdens een lange autorit af en toe.
Ik heb er nu al zeker een maand geen smaakje in gehad, en toch ruik ik het nog in de flessen met gewoon water :=


Ik spoel ze altijd om na afloop tot al het schuim weg is van de tabletten, geen muntsmaak die blijft hangen :D (tenzij ik de muntsiroop uit Frankrijk erin doe :P )
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 14:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 20 [ 500 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen