Sodastream

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
8nnemiek

Berichten: 43421
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 06:21

Heeft BCC niet zo’n laagste prijs garantie? Zou ik even opzoeken, wellicht krijg je het verschil terug.
Edit: op hun site staat:
Citaat:
Zie je een product ergens anders toch nog goedkoper, laat het ons dan binnen 2 weken weten. Je krijgt het volledige prijsverschil terug. Kom hiervoor met de aankoopbon naar de winkel of meld het online aan via MijnBCC.

https://www.bcc.nl/acties/altijd-de-beste-prijs

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Re: Sodastream

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 09:18

Dankjewel! Ik heb er even een appje aan gewaagd. Hoop dat ze hier nog iets mee doen, actie bij de mediamarkt is inmiddels afgelopen namelijk.
Anders ook even de aanbiedingen in de gaten blijven houden, zie dat ze tot 2 weken na aankoop die garantie geven.
Stom dat ik gisteren in de winkel niet even online gekeken heb, maar was er klaar mee. Vriend was een tv aan het uitzoeken, dochter wilde natuurlijk alle tv’s aanraken en bordjes verwisselen en ik wilde gewoon die sodastream kopen en naar huis :+

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 18:16

Bjarni schreef:
Dankjewel! Ik heb er even een appje aan gewaagd. Hoop dat ze hier nog iets mee doen, actie bij de mediamarkt is inmiddels afgelopen namelijk.
Anders ook even de aanbiedingen in de gaten blijven houden, zie dat ze tot 2 weken na aankoop die garantie geven.
Stom dat ik gisteren in de winkel niet even online gekeken heb, maar was er klaar mee. Vriend was een tv aan het uitzoeken, dochter wilde natuurlijk alle tv’s aanraken en bordjes verwisselen en ik wilde gewoon die sodastream kopen en naar huis :+

Ah, het was een aanbieding? Want dan geldt de laatste prijs garantie vaak niet...

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 09:45


MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:30

Lijkt op een biertap. :))
Vind ze niet perse mooier daardoor. Al zijn de kleuren wel gaaf maar wel duur.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 19:09

Vandaag op de huishoudbeurs een Sodastream Spirit One Touch gekocht, € 79,-.
Nu maar eens gaan testen!
Over een paar weken is de Equitana, daar in de buurt ook maar eens de tip van de Duitse producten gaan uitzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 19:58

Let op dat je bij omruilen patronen gesealde flessen meekrijgt. Blokker gaf mij eentje mee met een plakbandje erop. Die was dus leeg maar je moet dat zelf zien te bewijzen dus 13 euro door mn neus geboord zien worden.

Marije_jiplover

Berichten: 25335
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Sodastream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 20:09

Oh dat is ons ook een keer gebeurd, maar we kregen hier bij onze blokker zonder problemen een week of 2 later pas een nieuwe mee, zelfs zonder bon.
Geluk gehad denk ik.

Maar idd, sindsdien checken we de seal meteen als we een nieuwe cilinder krijgen, nog voor het afrekenen.

Jolliegirl

Berichten: 32980
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 22:49

Hanafubuki schreef:
Let op dat je bij omruilen patronen gesealde flessen meekrijgt. Blokker gaf mij eentje mee met een plakbandje erop. Die was dus leeg maar je moet dat zelf zien te bewijzen dus 13 euro door mn neus geboord zien worden.


Sorry maar dat voel je toch echt aan het gewicht?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Sodastream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 22:53

Hoe moet je dat weten als je er voor het eerst 1 in handen hebt. :=

Jolliegirl

Berichten: 32980
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 22:55

MarlindeRooz schreef:
Hoe moet je dat weten als je er voor het eerst 1 in handen hebt. :=


De cilinder werd omgeruild.. Dan is het niet de 1e die je pakt..

Vervelend is het wel. En ik zal oom op de seal letten nu dit gezegd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:02

Jolliegirl schreef:
Hanafubuki schreef:
Let op dat je bij omruilen patronen gesealde flessen meekrijgt. Blokker gaf mij eentje mee met een plakbandje erop. Die was dus leeg maar je moet dat zelf zien te bewijzen dus 13 euro door mn neus geboord zien worden.


Sorry maar dat voel je toch echt aan het gewicht?


Ik wel maar ik had toen de boodschappen niet gedaan :P

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Sodastream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:05

Het gaat misschien wat ver voor €13, maar kun je geen camerabeelden opvragen? Daar valt misschien op te zien of er een seal van Sodastream omheen zit of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:06

Er zat alleen een plakbandje op toen mijn man hem kocht :j was zo'n wit-groene navulfles. Voor 13 euro neem ik wel gewoon mn verlies, heb alleen Sodastream een berichtje nog gestuurd er over. En dat ik online lees dat Blokker het wel vaker doet. Gok zomaar dat het personeel niet goed oplet welke ze pakken.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:08

Hanafubuki schreef:
Er zat alleen een plakbandje op toen mijn man hem kocht :j was zo'n wit-groene navulfles. Voor 13 euro neem ik wel gewoon mn verlies, heb alleen Sodastream een berichtje nog gestuurd er over. En dat ik online lees dat Blokker het wel vaker doet. Gok zomaar dat het personeel niet goed oplet welke ze pakken.

Witgroen? Die van mijn zijn zijn altijd met blauw Sodastream etiket?

Edit:
Deze heb ik altijd
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:12

Ja die bedoel ik :+ lichtblauw ipv groen. De groene heb ik in Duitsland mee in mn handen gestaan.

Die geven ze bij blokker dus uit zonder dopje met een plakbandje. Maar die zijn dus leeg.

Gisteren deze gehad:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... JorapVS-2A

Maar dan zonder de karaf :+

Zoolgangster

Berichten: 9673
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:26

Hanafubuki schreef:
Let op dat je bij omruilen patronen gesealde flessen meekrijgt. Blokker gaf mij eentje mee met een plakbandje erop. Die was dus leeg maar je moet dat zelf zien te bewijzen dus 13 euro door mn neus geboord zien worden.


Dat hebben ze mij ook geflikt,al zat er een seal op, de fles was al zo goed als leeg. Vermoedelijk zat de seal al wel los, vermoedelijk dus toch gebruikt. Wie verwacht dat nou... -O-

Had de manager erbij moeten halen, maar ja had haast, want moest naar mijn werk.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:14

Heeft iemand van jullie de gasfles wel eens zelf gevuld? Schijnt te kunnen met een speciale aansluiting en een grotere gasfles.

8nnemiek

Berichten: 43421
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:53

Ik heb er wel eens iets over opgezocht, maar hier vlak over de grens zijn de cilinders zo goedkoop dat het voor mij weinig nut meer heeft om het zelf te doen.

nikolletje

Berichten: 577
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Sodastream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 12:13

Hebben jullie ook een alternatief om 7up te maken?
De ice tea variant met ranja vinden de kinderen lekkerder dan van de sodastream zelf en aangezien er ook nogal wat 7up doorheen gaat dacht ik misschien is dit ook wel makkelijker in de supermarkt te verkrijgen.
Woon niet heel dicht in de buurt van sodastream verkooppunt en de blokker heeft amper voorraad in de winkel liggen.

8nnemiek

Berichten: 43421
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Sodastream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 12:24

Ik woon dicht bij de grens en koop daar de 7-up siroop bij de Real, van het huismerk. Daar betaal je 3,79 voor 500ml siroop.

nikolletje

Berichten: 577
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 17:52

8nnemiek schreef:
Ik woon dicht bij de grens en koop daar de 7-up siroop bij de Real, van het huismerk. Daar betaal je 3,79 voor 500ml siroop.


Daar woon ik helaas niet dicht bij in de buurt....Anders was dat nog een optie. Heb nu wel de lemon ranja van Slimpie gekocht, eens zien of dat beetje te drinken is :)

Anoniem

Re: Sodastream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 19:41

Wij (of mijn ouders) gaan eens in de twee maanden gewoon dagje Duitsland :)) heb nog een rijtje nieuwe Duitsjes staan hier qua smaken :)

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 20:13

Hebben jullie dan ook extra gasflessen? Net over de grens kun je ze laten vullen voor E 5,-. dat scheelt nogal.....

Anoniem

Re: Sodastream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 20:15

Ik haal mn flessen gewoon bij de lokale Blokker, vind 13 euro prima en is eens per anderhalf a 2 maanden dat ik eens een nieuwe haal. Heb er wel eentje op reserve staan.