Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 11 [ 268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

MyMuesli ervaringen

 
Profiel   

Ik wil binnenkort ook gaan bestellen! ben heel benieuwd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-18 13:04 



 
Profiel   

Bjarni schreef
Grappig, heb net precies dezelfde bestelling gedaan als Liess_ en kom nu dit topic tegen. Ben heel benieuwd! Even afwachten tot het binnen is, gaat dat een beetje snel?

Een dag of 5 ofzo dacht ik.. Moet iig uit Duitsland (oid) komen dus ligt er ook een beetje aan of het vervoer mee zit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-18 15:54 



 
Profiel   

Kan je ze ook ergens fysiek kopen? Of zo’n losse to go bakje? Ik wil die choco wel proberen. Maar ben een lastige eter :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-18 16:22 



 
Profiel   

Saaams schreef
Kan je ze ook ergens fysiek kopen? Of zo’n losse to go bakje? Ik wil die choco wel proberen. Maar ben een lastige eter :+


Bijenkorf dacht ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-18 16:28 



 
Profiel   

horsii schreef
Saaams schreef
Kan je ze ook ergens fysiek kopen? Of zo’n losse to go bakje? Ik wil die choco wel proberen. Maar ben een lastige eter :+


Bijenkorf dacht ik


In Duitsland zitten verschillende winkels van MyMuesli, maar dan moet je natuurlijk wel een beetje bij de grens wonen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-18 16:41 



 
Profiel   

Alles behalve. := Bedankt iig

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-18 17:24 



 
Profiel   

Er zit er eentje in Dusseldorf, ik overweeg een keer die kant op te gaan := Is maar uur en kwartier rijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-18 17:28 



 
Profiel   

Vandaag binnen gekomen *\o/*
Ik heb 4 smaken, hoe lang blijft zo’n bus goed als hij eenmaal open is? Ik heb de neiging om ze allemaal te gaan proberen, maar dat is niet zo handig als ze daarna maar kort houdbaar zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-18 11:32 



 
Profiel   

Bjarni schreef
Vandaag binnen gekomen *\o/*
Ik heb 4 smaken, hoe lang blijft zo’n bus goed als hij eenmaal open is? Ik heb de neiging om ze allemaal te gaan proberen, maar dat is niet zo handig als ze daarna maar kort houdbaar zijn :D


Ik heb er nu 3 tegelijkertijd open, heb niet echt het idee dat het open zijn veel effect heeft op de crunch ofzo, zolang je de bus maar weer goed afsluit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-18 21:25 



 
Profiel   

Wat DideH zegt. Ik heb 1 bus gehad die volgens mij wel een maand of 3 open heeft gestaan omdat ik qua ontbijt even in een dipje zat.. Maar die heb ik laatst op gemaakt en naar mijn idee was ie er verder niet slechter op geworden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-18 21:53 



 
Profiel   

Dan ga ik gewoon proeven :D heb gisteren de summer en vandaag de berry white choc gegeten, allebei lekker!
Zat ook een code bij om volgende keer een mix gratis mee te bestellen, even de datum in de gaten houden en over een paar weken maar bestellen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-18 19:06 



 
Profiel   

Ik heb vorige week het to go test pakket besteld, helaas nog niet binnen -O-
Hoop dat ie snel binnen komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-18 07:03 



 

Ik ben echt al zo enorm lang fan en klant! Sinds ik ergens een kleine flyer tegenkwam en het zomaar eens wilde proberen.

Je kunt het behoorlijk lang lekker houden.

Ik vind ook de biologische havermout erg lekker!!

Nu zit ik in dubio de adventskalender te bestellen...
https://nl.mymuesli.com/geschenken/kers ... der/deluxe

boeflover schreef
Heb een keer een proefpakket met 8 smaken gehad en ik ben stiekem wel fan! Erg lekker en zag er super uit, veel lekkerder als de muesli in de winkel.
Echter na het zien van de prijzen toch besloten bij de Lidl muesli te blijven, €20,- voor een ontbijt vind ik echt te gek!


Ik vind de Lidl cruesli met chocolade lekker. maar.... mijn God wat een lading suiker zit daarin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 19:52 



 
Profiel   

Schepje omhoog! Ik heb ook van de week besteld. Ik wilde de 2go beker waardoor ik op de site terecht kwam en heb twee zelf samengestelde muesli’s besteld. Nu vol verwachting afwachten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:29 



 
Profiel   

Ik ben zwaar fan, en mijn vriend inmiddels ook. We bestellen er nu bijna een jaar. Ze zijn goed houdbaar en erg lekker :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 10:22 



 
Profiel   

Saaams schreef
Kan je ze ook ergens fysiek kopen? Of zo’n losse to go bakje? Ik wil die choco wel proberen. Maar ben een lastige eter :+


Die togo bakjes zijn van Mepal en hier los te koop voor 15 euro. Ik ben er zeer tevreden over!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 10:41 



 
Profiel   

Heb de herfst muesli binnen. Echt superlekker *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 19:30 



 

Ik verplaats dit topic van mensenwelzijn en sport naar voedertijd, daar hoort het thuis :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 07:06 



 
Profiel   

Ik heb vandaag voor het eerst een bestelling geplaatst. Ben erg benieuwd. Heb het proefpakket met 6 to go smaken gratis gekregn bij een bestelling van 9 euro. Heb zo een beker gekocht en de super choco muesli.
Wat ik wel vervelend vind is dat er zoveel is uitverkocht... is dat altijd zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 23:44 



 
Profiel   

Normaal gesproken niet (ik heb het nog nooit gehad), maar ik denk dat dat komt doordat je nu net in de wisselperiode zit van de zomer naar herfst/wintersmaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 07:37 



 
Profiel   

Oke! Zo jammer, er waren nog twee smaken die ik wou bestellen (Golden Granola en Cherry Choc Granola).
Nu eerst maar het probeerpakket afwachten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 10:45 



 
Profiel   

Phen schreef
Oke! Zo jammer, er waren nog twee smaken die ik wou bestellen (Golden Granola en Cherry Choc Granola).
Nu eerst maar het probeerpakket afwachten!


Vanaf 6 november is de golden granola er weer samen met de herfst muesli. Die overigens ook erruggg lekker is :9.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 16:33 



 
Profiel   

Ik ben inmiddels druk aan eten van mijn twee zelfgemixte mueslis. Binnenkort nog eens wat bussen bestellen :D dan ook eens wat standaard mixen erbij. Het is erg lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-18 09:56 



 
Profiel   

Vraagje wilde zn mix pakket to go bestellen maar eten jullie zn bekertje per keer op?
En waar kan ik die bekers bestellen (erbij krijgen)? Zie ze nergens staan namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-18 10:33 



 
Profiel   

Wat leuk dit zeg! Ik eet ook graag muesli als ontbijt of middag eten. Hoe werkt het precies? Ik zie dat je zelf moet samen stellen. Hebben ze ook kant en klaar?
Is het veel duurder dan de muesli in de supermarkt?

Met werk joghurt of kwark eten jullie het om het gezond te houden?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-18 10:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 11 [ 268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen