MyMuesli ervaringen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ryukapple

Berichten: 1775
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:09

Ik vind de havermout met vanille echt heel lekker mijn favoriet van de havermout die ik op heb

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:12

Heb vorige week vrijdag besteld had vandaag we verwacht

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:25

Kunt via de track en trace zien waar je pakket ergens uithangt hé.

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 22:05

Er staat nog steeds in behandeling ... wordt in fabriek gemaakt maar dat stond er dinsdag ook al ...

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 22:11

Bij mijn bestelling stond erbij dat het maken en bezorgen langer duurt dan standaard in verband met drukte. Heeft er toen ook zeker 1,5 week over gedaan. Gewoon nog even geduld hebben!

YazhiSien

Berichten: 2556
Geregistreerd: 27-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 22:13

Liess__ schreef:
Ik heb vandaag mijn nieuwe bestelling binnen gekregen! *\o/*

[ [url=m/CSrceH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Had de lepel ‘gespaard’ doordat een collega via mijn link wat had gekocht. De christmas granola en vanille porridge had ik besteld. Kreeg er 6 probeer bakjes bij en een blik thee :):) De waarde van de gekregen producten is hoger dan de bestelde waarde :=

Ben benieuwd of ik de porridge lekker vind, nog nooit havermout gegeten haha. Ik wilde het proberen met de alpro soya almond, maar ik vond €2,60 voor 1 liter best aan de prijs := Nu dus maar met de gewone Alpro Soya melk!

De muesli’s eet ik met Griekse yoghurt. Die is net iets dikker dan gewone yoghurt en vult daardoor net iets beter en langer :D
hoe heb je die lepel erbij besteld? Vriendin van mij heeft ook via mij besteld en zou de lepel erbij krijgen, maar heb nooit ergens iets gezien hoe je die erbij voegt

Liess__
Berichten: 2032
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: De Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-18 23:56

YazhiSien schreef:
Liess__ schreef:
Ik heb vandaag mijn nieuwe bestelling binnen gekregen! *\o/*

[ [url=m/CSrceH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Had de lepel ‘gespaard’ doordat een collega via mijn link wat had gekocht. De christmas granola en vanille porridge had ik besteld. Kreeg er 6 probeer bakjes bij en een blik thee :):) De waarde van de gekregen producten is hoger dan de bestelde waarde :=

Ben benieuwd of ik de porridge lekker vind, nog nooit havermout gegeten haha. Ik wilde het proberen met de alpro soya almond, maar ik vond €2,60 voor 1 liter best aan de prijs := Nu dus maar met de gewone Alpro Soya melk!

De muesli’s eet ik met Griekse yoghurt. Die is net iets dikker dan gewone yoghurt en vult daardoor net iets beter en langer :D
hoe heb je die lepel erbij besteld? Vriendin van mij heeft ook via mij besteld en zou de lepel erbij krijgen, maar heb nooit ergens iets gezien hoe je die erbij voegt


Ik had een link met een code die ik kon toevoegen via de mail!

Maar het gekke is, dat de accessoires bij mij niet meer op de website stonden. Ik had via Google de lepel gezocht en zo toegevoegd aan mijn winkelmandje. Beetje omslachtig, maar werkte wel!

Zag nu ook dat ze een limited edition lepel hebben, had die eigenlijk liever gewild :D

Die thee is trouwens niet te zuupen :') het is diegene met perzik erin. Koud is hij inderdaad wel beter zoals een bokker eerder al aangaf.

Mijn bestelling heeft er 6 dagen over gedaan. Zondag besteld en vandaag ontvangen. Ik had wel alleen standaard producten, niet zelf gemixt. Ook al heeft de bestelling geen haast, ik zou toch heel graag zien dat zo’n bestelling met max 3 a 4 werkdagen in huis is..

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 00:05

Met die groeiende populariteit & het feit dat het ergens uit het zuid-oosten van Duitsland moet komen, kunnen ze niet veel anders ben ik bang. Volgens mij staat er meestal als sorteerlocatie Regensburg. Als het dan eenmaal in NL is moet het weer opnieuw gesorteerd worden.

Denk dat ze misschien nu ook wel extra drukte hebben door die adventkalenders.
Al vind ik die gezien het prijsvoordeel niet echt aantrekkelijk :=

Liess__
Berichten: 2032
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: De Veluwe

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-18 00:15

Ik snap het ook wel hoor, alleen dan zou het voor mij perfect zijn :D nu goed opletten dat ik optijd bestel voordat het op is.

Tastea duurde eerst ook zo lang en die heeft nu een punt in Nederland waardoor het de volgende dag bezorgt wordt. Als MyMuesli nou heel populair wordt in Nederland doen zij dat misschien ook wel :D

ryukapple

Berichten: 1775
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 00:43

Haha ja de peachy june is echt een ijsthee :+ 2 lepels thee een liter koud water en een schijfje citroen erbij en hij is heerlijk op het moment dat je er heet water over gooit is hij niet te zuipen _O-

Zou wel heel mooi zijn als ze een punt in Nederland krijgen

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 10:12

Ik hoop dat ze ook MyMuesli winkels starten in NL, net zoals in DU :D
Hoorde van een vriend van mij die in DU werkt dat ze daar ook gewoon in de supermarkt liggen (de standaardsmaken tenminste)

Phen
Berichten: 1207
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 10:33

Mijn broer vertelde inderdaad ook dat het in de winkel verkrijgbaar is in Duitsland. Ik geloofde hem alleen niet :')

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 10:59

Moeten we hen voortaan maar als fast couriers gebruiken :j :=

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 11:04

Kom even binnenvallen :P

Heb het ook wel eens gekocht in duitsland gewoon in de supermarkt. En in nederland bij van die pop up store in den haag geloof ik een keer in een groot winkelcentrum. En op de huishoudbeurs _O-

Misschien over een tijdje wat bestellen

nicole_floor

Berichten: 3234
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:20

Liggen ze in duitsland in alle supermarkten? Want ik woon vlak aan de grens, dan rij ik gewoon een keer naar Northorn.

Dammie

Berichten: 3317
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:42

Er is ook een adventskalender van, zit erover te denken die aan te schaffen. Dan kun je direct verschilde smaken proberen. Maar ik vind 50 euro best duur.

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:59

nicole_floor schreef:
Liggen ze in duitsland in alle supermarkten? Want ik woon vlak aan de grens, dan rij ik gewoon een keer naar Northorn.


Niet alle volgens mij. Ik woon zelf ook dichtbij de grens, dus was het ook al aan het overwegen. Dacht ze wel online bij Kaufland te hebben gezien. Ze hebben alleen helaas niet alle smaken volgens mij.

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:30

Kreeg een mail terug dat het minstens 9 werkdagen duurt %)

Phen
Berichten: 1207
Geregistreerd: 03-01-08

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 23:00

Ik heb ondertussen vandaag de tweede bestelling geplaatst bij MyMuesli. Ik had een kortingscode voor gratis mixer, dus een eigen muesli gemixt en daarbij twee bussen muesli besteld ( Golden Granola en Christmas Granola). Ben benieuwd naar deze smaken! Tot nu toe 3 smaken geprobeerd van de to go. En deze bevielen allemaal erg goed. Ik word echt blij van deze muesli! Tenminste niet zo zoet als de muesli uit de supermarkt... Gewoon precies goed.

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 23:52

Afbeelding

Ik heb hem binnen heeft uiteindelijk gelijk 2 weken geduurd >;)

Ik vind mijn eigen mixer heerlijk zeker voor herhaling vatbaar, de berry White choc niet zn fan van ... eten jullie zn bakje in 1x op? Ik heb hem nu door 2en verdeeld en dan een beetje vanille kwark erbij ... ik vraag me af of ze warm ook lekker zijn met bv warme melk?

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 23:56

Hoeveel gram zit er in een bakje?
Mijn porties zijn altijd zo'n 40 gram

monkey

Berichten: 302
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: westerlee GN

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 00:00

Zit 85 gram in zo’n bekertje

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 00:04

Dat is wel veel inderdaad. Zou het ook door 2 doen :)

Phen
Berichten: 1207
Geregistreerd: 03-01-08

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 00:49

Met de To go doe ik ook 2 dagen :)

nicole_floor

Berichten: 3234
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:17

Ik deel zo'n klein bakje ook door 2en.