MyMuesli ervaringen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blacky94

Berichten: 3480
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 20:43

Ik verwacht morgen weer een bestelling. Maar bestel idd ook wel vaak een jaarvoorraad en heb soms ook hele periodes waarin ik geen muesli eet :')

Wel voor het eerst porridge besteld. Eet regelmatig havermout als ontbijt op t werk dus eens zien of dit met wat meer smaakjes/inhoud ook te bikken is :)

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 07:19

Onze jumbo heeft sinds kort mymuesli! Echt twee smaken, maar het is een begin.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 07:54

Ik heb mijn allereerste bestelling geplaatst! Vond het wel aan de dure kant, maar jullie waren zo enthousiast dat ik het wel het proberen waard vond. :))
Ik hou sowieso van muesli dus moet wel goed komen.

Ik heb besteld:
Strawberry Cheesecake
Herfst
Chocolate Hazelnut Almond Granola

Ben vooral benieuwd naar de cheesecake. :9

Blacky94

Berichten: 3480
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 10:53

DonDon schreef:
Onze jumbo heeft sinds kort mymuesli! Echt twee smaken, maar het is een begin.

Ja hier dus niet |o -O-
Was laatst in de Jumbo omdat ik dacht, dan hoef ik niet direct te bestellen. Maar helaas... Ze moesten eerst al opzoeken wat het überhaupt was en aangezien ik in de grootste van de 3 hier was, achtte hij de kans klein dat ze het bij die andere 2 wel hadden... -O- Dus toen maar weer veel te veel besteld _O-

Cheesecake heb ik ook besteld! Vriendin van mij vind m erg lekker, ik ben benieuwd :)

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 12:11

Ik heb laatst weer besteld.
Vind de strawberry lime ook wel erg lekker. Wel fris opzich.

De strawberry cheesecake heb ik al eerder besteld. Is erg lekker dus afgelopen keer ook weer besteld.

Stel ook wel eens mijn eigen muesli samen. Had laatst ook een code voor €10

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 12:22

Ik heb helaas momenteel het geld niet om weer te bestellen, maar het was wel erg lekker in de periode dat ik wel gegeten heb. Dus als ik klaar ben met studeren ga ik zeker weer muesli eten.

Lau07
Moderator

Berichten: 1572
Geregistreerd: 10-07-13

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 12:37

Ik heb naar aanleiding van dit topic ook voor het eerst een bestelling gedaan. Een zelf samengestelde muesli en porridge. Ik ben erg benieuwd. :D

Laura_
Berichten: 5382
Geregistreerd: 01-04-06

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 12:56

Ik heb ze laatst meegenomen bij de jumbo. Vind het erg lekker! Ik dronk altijd een fruitsmoothie, dus nu meer afwisseling.. de berry choc en de super choc. Weet alleen niet of t 7 euro voor een bus waard is hihi

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 16:28

De strawberry cheesecake is echt super lekker.
Ik had 1 bus besteld. Die is al op. Dus ga denk ik een 4-pack bestellen.

Heb ook altijd superchoc. Ook erg lekker. Maar zo kan ik toch beetje afwisselen

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 19:02

Is er iemand die de adventskalender heeft gekocht van mymuesli of gaat kopen?

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 19:18

Mij lijkt de premium wel leuk, maar ik heb geen geld.

Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 19:23

DonDon schreef:
Is er iemand die de adventskalender heeft gekocht van mymuesli of gaat kopen?

Ik had hem vorig jaar.
Erg leuk en lekker.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 08:29

Ik zag gisteren de superchoc staan bij de jumbo en kon het niet laten. :+ Hij is wel lekker! :9 Maar niet specialer dan andere chocolade muesli.

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 11:10

Dammie schreef:
DonDon schreef:
Is er iemand die de adventskalender heeft gekocht van mymuesli of gaat kopen?

Ik had hem vorig jaar.
Erg leuk en lekker.


Oke! Ik denk dat ik hem ook ga kopen maar dan als cadeau voor kerst voor iemand

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 09:00

Ik ben ongeduldig. 10 september iets besteld, nog steeds niks binnen. Bleek dat het pakket beschadigd was en dat het terug is gestuurd. Meer weet ik niet (was het initiatief van DHL zelf). :+ Binnenkort maar eens contact opnemen over hoe en wat als ik niks hoor.

Ik wil muesliiiiiii! :):)

spottedponie
Berichten: 2962
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 09:13

Ik had hier gewoon nog nooit van gehoord, maar het klinkt allemaal superlekker dus ik ga van de week ook eens kijken bij de jumbo om een bus te proberen... Daarna maar eens zien of ik ook iets ga bestellen, bezorgen is bij mij namelijk een ellende...

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 17:40

Ik had een tijdje terug al jullie topic doorgelezen en in het verleden was ik ook al enthousiast over de opzet. Zojuist toch echt overstag gegaan en een bestelling geplaatst :').
Ik ga nu dus met smart zitten wachten op het probeerpakket 2go, cacao nibs and nuts en de Mozart muesli. Ik ben erg benieuwd! Ik wilde eigenlijk pas bestellen als ik voldoende geld had om meteen de 3 bakjes erbij te kunnen kopen, maar met de aangescherpte maatregelen eet ik zo weinig meer op kantoor (niet) dat ik dat maar even laat voor wat het is :').

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 18:43

Loeky01 schreef:
Ik had een tijdje terug al jullie topic doorgelezen en in het verleden was ik ook al enthousiast over de opzet. Zojuist toch echt overstag gegaan en een bestelling geplaatst :').
Ik ga nu dus met smart zitten wachten op het probeerpakket 2go, cacao nibs and nuts en de Mozart muesli. Ik ben erg benieuwd! Ik wilde eigenlijk pas bestellen als ik voldoende geld had om meteen de 3 bakjes erbij te kunnen kopen, maar met de aangescherpte maatregelen eet ik zo weinig meer op kantoor (niet) dat ik dat maar even laat voor wat het is :').


Die bakjes krijg je er ook regelmatig "gratis" bij. Ik heb paar dagen terug weer besteld en als je dan voor minimaal 30 euro bestelde kreeg je zo'n gratis beker. vorige keer ook op die manier gedaan, dus heb nu 2 stuks, zijn mooie solide dingen :j
was daar blijer mee dan een gratis muesli in dit geval, soms krijg je nog wel eens smaken die mij niet passen (niet altijd hoor, je kan ook wel eens zelf wat uitkiezen) maar dan gooi ik uiteindelijk vaak een deel weg omdat het niet lekker is wat zonde is. Ze hebben hoe dan ook altijd wel een actie :j

Blacky94

Berichten: 3480
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 20:54

Faelynn schreef:
Loeky01 schreef:
Ik had een tijdje terug al jullie topic doorgelezen en in het verleden was ik ook al enthousiast over de opzet. Zojuist toch echt overstag gegaan en een bestelling geplaatst :').
Ik ga nu dus met smart zitten wachten op het probeerpakket 2go, cacao nibs and nuts en de Mozart muesli. Ik ben erg benieuwd! Ik wilde eigenlijk pas bestellen als ik voldoende geld had om meteen de 3 bakjes erbij te kunnen kopen, maar met de aangescherpte maatregelen eet ik zo weinig meer op kantoor (niet) dat ik dat maar even laat voor wat het is :').


Die bakjes krijg je er ook regelmatig "gratis" bij. Ik heb paar dagen terug weer besteld en als je dan voor minimaal 30 euro bestelde kreeg je zo'n gratis beker. vorige keer ook op die manier gedaan, dus heb nu 2 stuks, zijn mooie solide dingen :j
was daar blijer mee dan een gratis muesli in dit geval, soms krijg je nog wel eens smaken die mij niet passen (niet altijd hoor, je kan ook wel eens zelf wat uitkiezen) maar dan gooi ik uiteindelijk vaak een deel weg omdat het niet lekker is wat zonde is. Ze hebben hoe dan ook altijd wel een actie :j

Mocht men nog gaan bestellen, bij een bedrag van 15eu of meer krijg je met onderstaande code als het goed is een gratis beker:

A323-44P8-HV58

Verder zijn het precies dezelfde bekers als Mepal dus daarvoor zou ik ze niet per se bij MyMuesli bestellen :) geloof alleen wel dat de nieuwe MyMuesli bekers een dikkere deksel/bovenkant heeft waardoor er meer muesli in kan. Maar persoonlijk red ik me ook met de "oude" bovenkant/Mepal prima qua hoeveelheid dat er in kan :)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 09:23

Ik heb mijn bestelling binnen! *\o/* Zojuist de strawberry cheesecake geprobeerd maar deze vind ik te zoet voor in de ochtend.
Morgen zal ik de herfst proberen. :)

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 13:12

Tof die bakjes dat je ze er gratis bij kan krijgen :j. De reden voor mij om ze bij de mymuesli te bestellen is omdat de set goedkoper is dan los te kopen ergens anders. Maar ik zit sowieso tot en met december thuis, en ik verwacht niet dat het daarna beter wordt. Dus ik ga eerst maar eens gewoon zo proberen en kijken wat ik lekker vind.

Mijn bestelling is net binnen gekomen dus morgenochtend ga ik ze proberen!

Afbeelding
Het is wel een heleboel hoor :')

horsii

Berichten: 7601
Geregistreerd: 06-11-05

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:01

Ik heb ook weer een bestelling geplaatst van het weekend. Een x muesli van tasty basics gehaald maar niet te eten dus weeer mymuesli.

Laura_
Berichten: 5382
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 12:06

Mijn bestelling ook binnen!

Iloveyou muesli
Chocolate muesli
Strawberry cheesecake
Berrywhitechoc
En een eigen mix

Ben erg benieuwd. De super choc was erg lekker. Nu niet besteld, want die kan ik bij de jumbo halen eventueel. Dus erg benieuwd wat ik van deze ga vinden.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 12:11

Mijn favoriet is tot nu toe de herfst. <3

Zoe_97

Berichten: 9453
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 12:51

Vraagje. Eten jullie het allemaal met melk of yoghurt onder? Ik wil mogelijk wel bestellen. Maar als ik cornflakes eet, dan eet ik het droog. Kan dat hier ook bij?