Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 38 van de 468 [ 11679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 468  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Oh ik kijk net en waren nu nog over. Dus besteld voor straks. Ben benieuwd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 14:10 



 
Profiel   

Spar Amersfoort hebben wij denk ik nu 3 of 4 keer wat gehaald, steeds prima pakketten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 14:12 



 
Profiel   

Zoals beloofd een foto van onze score van de Bakker Bart.
[ img ]
- Een bruin brood
- 4 duitse/kaiserbroodjes
- 2 witte pistolets
- 2 granen pistolets
- 2 donuts
- 2 kaasstengels
- 2 appelflappen
- 5 minicroissants

Ik kwam binnen en mocht eigenlijk alles (behalve gebak) kiezen wat ik wilde twv 15 euro! Zeker een aanrader dus! Grote plastictas vol!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 18:08 



 
Profiel   

[ img ]
Mijn vangst van vandaag

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 18:23 



 
Profiel   

Ik heb weer een bon voor morgen bemachtigd :D

Wat ik nog wel mis aan de app is het zien van reviews van anderen. Soms ben ik best benieuwd of mensen de zelfde ervaringen hebben als ik bij bepaalde winkels/plaatsen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 22:54 



 
Profiel   

Ik had vandaag een pakket bij bakkerij van Maanen.
Een luxe wit brood, een stokbrood, zak krentenbollen, zak kaasuienbollen en twee kaasbroodjes voor €4,95.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 23:09 



 
Profiel   

Vandaag voor het eerst geprobeerd.
Was er wel eens benieuwd naar.

Vanochtend voor 5 euro de restjes bij vd valk.
Had sap, eieren, kaas en vleeswaren, fruit, verschillende soorten sneeen brood, ontbijtkoek, poffertjes.

Vanmiddag voor 5 euro de spar. Sinterklaassnoep, een soort energierepen, kip, salade voor het avondeten, salade voor op brood, yoghurt, sap.
Nog geen idee of ik dit vaker ga doen. Maar voor vandaag een prima vangst. Leuk om eens geprobeerd te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 21:21 



 
Profiel   

Vd Valk wil ik ook nog eens doen.
Spar ook, beiden die van Assen.
Helaas komt met werk de tijden niet altijd uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 21:57 



 
Profiel   

Ik heb het ook gedownload en een bon bij de EkoPlaza besteld. Durf niet overal te bestellen omdat ik vegetariër ben. Ga vanaf nu met jullie meelezen. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 23:17 



 
Profiel   

Ik wacht echt met smart op de Ideal knop. Geen idee hoe PayPal werkt, dus daar begin ik liever niet aan :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 23:20 



 
Profiel   

Paypal is echt super simpel. Je maakt een Paypal account aan, in dat account koppel je, je bankrekening ( of je maakt er geld op over via iDeal) je krijgt dan van Paypal 2 kleine bedragen gestort, die bedragen moet jij bij Paypal door geven als verificatie dat het jouw bankrekening betreft, en dan ben je good to go

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 23:31 



 
Profiel   

Bij welke van der Valk ben je geweest xxlmmxx?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 23:34 



 
Profiel   

Niks in de buurt hier. Kort app op de telefoon gezet maar niet veel soeps. Een bakker 15 km ene kant op, 20 km andere kant een spar met late ophaaltijden en 20 km naar zuiden een grote stad met alleen luxe dingen ongeschikt voor allergie mensjes

App ook weer verwijdert

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 23:36 



 
Profiel   

Met een allergie lijkt het me sowieso niet handig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 23:46 



 
Profiel   

Verse groente bij de spar is welkom. En andere mensen blij maken. Voldoende personen hier die erg blij zijn met een extraatje

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 00:38 



 
Profiel   

Maar je hebt hem nu verwijderd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 05:18 



 
Profiel   

Ik ga vanmiddag langs een bakker vlakbij mijn werk, ik moet toch overwerken dus kan tussendoor net zo goed even een pakketje halen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 08:33 



 
Profiel   

Ik heb ook voor het eerst een pakket besteld. Ik heb die app leren kennen dankzij dit topic. Ben benieuwd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 08:51 



 
Profiel   

karuna schreef
Niks in de buurt hier. Kort app op de telefoon gezet maar niet veel soeps. Een bakker 15 km ene kant op, 20 km andere kant een spar met late ophaaltijden en 20 km naar zuiden een grote stad met alleen luxe dingen ongeschikt voor allergie mensjes

App ook weer verwijdert


Ik heb hem al eens eerder op mijn telefoon gehad en idd ook weer verwijdert Ivm niks in de buurt
Zeker als je niet in stedelijk gebied woont heeft het wat langer nodig voor dit soort dingen aan slaan , hier is de Bakker het dorp verder op ook echt het enige direct in de buurt

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 08:56 



 
Profiel   

had ik maar n bakker die mee deed hier... alleen maar die middenin rotterdam maar die zijn ook gelijk uitverkocht.. en hebben allemaal zoetigheden. er is geen ‘normale’ bakkers etc die mee doet

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 08:57 



 
Profiel   

Ik hoop dat onze spar mee gaat doen ...ooit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 09:04 



 
Profiel   

lieveli schreef
Maar je hebt hem nu verwijderd.

Klopt omdat ik geen 40 km ga rijden s avonds laat. In de buurt dan zou ik wat ik niet mag hebben kunnen weggeven. Maar dat is er niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 09:41 



 
Profiel   

Trui schreef
had ik maar n bakker die mee deed hier... alleen maar die middenin rotterdam maar die zijn ook gelijk uitverkocht.. en hebben allemaal zoetigheden. er is geen ‘normale’ bakkers etc die mee doet


Ook geen bakker Bart? Daar kun je namelijk gewoon brood, broodjes enz meekrijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 10:24 



 
Profiel   

nope ook geen bakker bart

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 10:30 



 
Profiel   

Ik moet ook 14 km rijden om iets op te halen. Maar ik ben daar vaak dus zou uit het werk even langs kunnen gaan ergens. Het zijn wel vooral bakkers, dus moet wel even flink aan de bak met brood eten dan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 12:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 38 van de 468 [ 11679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 468  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen