Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 381 van de 468 [ 11679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384 ... 468  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Ik heb m'n slag weer geslagen bij bakker bart.
Eén lade van de vriezer zit nu helemaal vol met broodjes. _O-

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 18:14 



 
Profiel   

Ik heb ook drie mooie chocopakketten bij Winters gehaald. Vrijdag twee zakken met slagroomtruffels ... die zijn verschrikkelijk lekker en nog drie weken in de koelkast houdbaar. Vandaag was ik op weg naar stal en bleken de pakketten nog steeds niet op. Bedacht dat ik mijn stalgenoten en stalhouder-echtpaar eens een bedankje kon doen voor de goede zorgen ... en inderdaad, weer slagroomtruffels én bovendien deelden ze decoratiemateriaal uit. Vorige keer Zwarte Pietjes voor op cupcakes of ander gebak, nu Rode Piraatjes (gemaakt van witte chocola). Erg leuk voor een kinderfeestje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 23:01 



 
Profiel   

Ik eet voorlopig aardappelen. Net bij de Lidl zak 5 kg aardappelen, grote zak pers sinaasappels, 3 bananen en 2 nectarines gehad. Ik heb nog ruim 2kg van vorige week liggen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 14:11 



 
Profiel   

:') troost je ik had een keer 10 kilo geschilde aardappelen van de makro en daarnaast nog 5 kilo en een klein zakje van de lidl op 1 dag _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 14:36 



 
Profiel   

Ik had ook 2x aardappelen van de Lidl gekregen in een week, maar gelukkig niet zo veel.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 14:37 



 
Profiel   

Gem schreef
Ik heb ook drie mooie chocopakketten bij Winters gehaald. Vrijdag twee zakken met slagroomtruffels ... die zijn verschrikkelijk lekker en nog drie weken in de koelkast houdbaar. Vandaag was ik op weg naar stal en bleken de pakketten nog steeds niet op. Bedacht dat ik mijn stalgenoten en stalhouder-echtpaar eens een bedankje kon doen voor de goede zorgen ... en inderdaad, weer slagroomtruffels én bovendien deelden ze decoratiemateriaal uit. Vorige keer Zwarte Pietjes voor op cupcakes of ander gebak, nu Rode Piraatjes (gemaakt van witte chocola). Erg leuk voor een kinderfeestje!


Jammer dat wij zo iets niet in de buurt hebben! Lijkt me super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 15:03 



 
Profiel   

:wave:
Ik heb de app al even op mijn telefoon staan. Genoeg aanbod in de buurt maar vaak zijn ze al weg of komt het tijdstip niet uit. En ik vergeet de helft van de tijd te kijken :o
Maar nou heb ik net een bestelling geplaatst, met de bedoeling dat mijn man die oppikt als hij van z’n werk af komt, maar nou vraag ik me af of dat wel gaat lukken. Klopt het dat je de app nodig hebt om de bestelling op te halen of kan hij dat ook doen met de bevestigingsmail die ik naar hem heb doorgestuurd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 10:42 



 
Profiel   

Je hebt echt de app nodig hiervoor. Je moet hem namelijk op locatie afvinken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 10:48 



 
Profiel   

Jammer dat dat pas blijkt als je al een bestelling geplaatst hebt, maar dan zal hij de app ook moeten installeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 10:54 



 
Profiel   

Sja, je moet de bestelling swipen in de app bij ophalen
Daar heb je idd de app voor nodig

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 11:20 



 
Profiel   

Dorus schreef
:wave:
Ik heb de app al even op mijn telefoon staan. Genoeg aanbod in de buurt maar vaak zijn ze al weg of komt het tijdstip niet uit. En ik vergeet de helft van de tijd te kijken :o
Maar nou heb ik net een bestelling geplaatst, met de bedoeling dat mijn man die oppikt als hij van z’n werk af komt, maar nou vraag ik me af of dat wel gaat lukken. Klopt het dat je de app nodig hebt om de bestelling op te halen of kan hij dat ook doen met de bevestigingsmail die ik naar hem heb doorgestuurd?


Hij moet even de app installeren en inloggen met jouw gegevens, dan kan het daar geswiped worden. Zo doen mijn man en ik het ook altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 11:23 



 
Profiel   

Dat is om te voorkomen dat je naar bv 5 personen zo'n bevestigingsmail stuurt en er 5 personen een pakket ophalen (en 1x betaald)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 12:10 



 
Profiel   

FrNo schreef
Dat is om te voorkomen dat je naar bv 5 personen zo'n bevestigingsmail stuurt en er 5 personen een pakket ophalen (en 1x betaald)


hier vertelde ze inderdaad ook bij de bakker bart laatste dat er mensen met een printscreen kwamen. bleek dus 3x dezelfde te zijn maar naar andere mensen doorgestuurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 12:46 



 
Profiel   

Vanavond deze box gehaald bij BlingBling in Bunschoten. :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 19:34 



 
Profiel   

Nou net weer een lekkere magic box opgehaald bij de bakker om de hoek

1 wit vierkant brood
1 bruin vierkant brood
2x een halfje bruin
1 rozijnen eierkoeken
1 beschuitenbol
1 wit stokbroodje
1 croissant
1 kaasbroodje
1 donkerbruin broodje
1 broodje met zaadjes
1 tijgerbroodje


[ img ]


Zo maar eens mijn diepvries vullen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 18:19 



 
Profiel   

Vandaag bij de Lidl.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 18:55 



 
Profiel   

Ik zou ergens graag een lidl pakket willen scoren maar tot nu toe nog nooit de moeite ervoor gedaan.
Al heel blij dat ik een pakket van de bakker heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 19:45 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
Ik zou ergens graag een lidl pakket willen scoren maar tot nu toe nog nooit de moeite ervoor gedaan.
Al heel blij dat ik een pakket van de bakker heb.

Hier vind ik de lidl pakketten altijd erg tegen vallen :+
Eigenlijk zit er altijd het zelfde in en geen grote hoeveelheid, maar die van de foto hierboven ziet er wel goed uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 22:23 



 
Profiel   

De lidl pakketten wisselen hier heel erg, de ene keer krijg je veel en ook gevarieerd en de andere kreeg krijg je aardappelen voor een weeshuis en 2 wortels. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 22:28 



 
Profiel   

Ik had vandaag een goed Lidl pakket;
1 ananas
1 bakje goudbes
1 bakje bramen
1 broccoli
7 bananen.

Daar was ik best blij mee maar vorige week had ik:
7 aardappels
3 uitgedroogde asperges
Zakje winter peen met al wat rotte plekken
2 sinaasappels
1 nectarine met schimmel
1 granaatappel.
En helaas lijken de meeste pakketten bij onze lidl vaker op het pakket van vorige week dan t pakket van deze week. Gelukkig heb ik varkens die alles wat niet echt meer lekker is wel lusten maar dingen met schimmel geef ik natuurlijk ook niet aan hun.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 22:29 



 
Profiel   

Ik heb 2 lidl's in de buurt zitten. Bij 1 doe ik zelf mijn boodschappen en zit daar wel eens de boxen liggen en die lijken van een afstandje altijd best vol te zitten met goede producten erin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 11:50 



 
Profiel   

Vandaag een broodbox gescoord bij de plus. Gewoon 8,5 brood. Superblij mee en past net in de vriezer. Met een kind dat rustig 6-8 boterhammen opeet een fijne voorraad. (Kind is 3 :o )

De Lidl boxen wisselen hier per keer. Laatste keren hadden ze allemaal aardappelen en uien dus ik heb een mooie voorraad. Je merkt wel dat de boxen minder gevuld zijn maar er zijn hier wel meer beschikbaar. 1 opent er in de avond vaak 5 en in de ochtend ook 5.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 13:11 



 
Profiel   

[ img ]

Pakketje zonder groen deze keer. Donuts maar mee naar het werk morgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 17:28 



 
Profiel   

Bakker Bart
2 croissant
5 harde witte verschillende broodjes
3 kaasstengels
1 donut (met roze topping met mini marshmallows)
2 broden

De slager
1 bak bapi pangang
Gegrild gehakt (broodbeleg)
2 kiploempia's

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 17:49 



 
Profiel   

Ik ben net voor het eerst bij de Lidl hier geweest.
Ik vind het een mooi pakket.

[ img ]

Als iemand nog tips heeft voor de witlof en spitskool. Eventueel in combinatie met wat anders wat er bij zit.
Ik eet dat normaal niet (vind witlof te bitter, dus dacht misschien koken/bakken met de banaan ofzo?)

Edit: ik heb geen oven


Laatst bijgewerkt door lovelyfiefy op 18-07-21 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 15:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 381 van de 468 [ 11679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384 ... 468  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen