Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 19:20

Ben ik even blij dat ik niet voor een paas pakket gegaan ben haha, had echt helemaal in gedachten dat daar alleen zoetigheid in zou zitten zoals paaseitjes :')
Ben vegetarisch dus met dit soort pakketten had je mij echt niet blij gemaakt :+ wist niet dat ze ook een soort van paas eten hadden, wij vieren duidelijk geen pasen haha

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 20:03

Het doet mij erg denken aan de feestdagen pakketten van bv de AH die ze na kerst hadden. Dat waren ook pakketten met van die min of meer speciale luxere waren. Moet zeggen, mij spreekt het wel aan. (Als ik cheape paaschocolade etc. wil, haal ik wel zo’n pakket van de Hema.) Maar blijft natuurlijk een gokje wat je krijgt bij de supermarkten. Alle vlees en vis en die scones mogen jullie hier wel dumpen, hoor! ;-)

Lis_Ol

Berichten: 4470
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 11:24

Hier ook weer wat kunnen scoren, m’n brood was bijna op en de bakker een dorp verderop had er nog wat op staan deze ochtend.

Krijg de foto niet toegevoegd maar kreeg 5 hele broden (3 bruin 2 wit) en 6 witte broodjes. Voor 4.99 met een waarde van ruim 16 euro. Ik ben tevreden :)

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 15:32

Oh wat leuk dat hier een topic voor is, ik heb To good to go helemaal ontdekt en ben groot fan.
Lees graag mee wat jullie in je pakketten hebben.

Enige nadeel is dat het steeds binnen een paar seconden is uitverkocht hier.

FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 15:33

Lidl

Courgette
Zak wortels
2 pink lady appels
Prei
komkommer
bak bio kastanje champignons
avocado (is al heel erg zacht)
spitskool
4 lente ui
5 tomaten
Krop trio sla
Bak aardbeien
Mooi pakket, ik ben er blij mee *\o/*

Ook ik kan geen foto uploaden.

friezenfan2

Berichten: 2595
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 15:39

Overal zijn ze snel uitverkocht behalve als de pakketen slecht zijn dan staan ze wel eens langer open.

Misschien handig als jullie even in het debetreffende topic melden dat ook jullie last hebben met het uploaden van fotos

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 16:58

De Makro had hier vandaag ineens pakketten, groenten en vlees boxen. Er duiken ineens overal groenten boxen op in de regio. ;-)

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 18:42

Ik heb net mijn paasbox opgehaald en wauw, geld meer dan waard. Ook veel langer tht producten, soms tot 24 april nog. Zodra het weer kan zal ik een foto delen

FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 10:05

Het stoepje Helmond.

Ik kan 3 x 50 pakketten reserveren.
(Ik heb er niets van nodig.)
Afbeelding

Marcella

Berichten: 36731
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 10:07

Mijn paaspakket bij de Dirk geannuleerd.

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 11:23

De beloofde foto van mijn paaspakket, bijna decadent
Afbeelding

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 12:21

Zo hey, komt u maar!!!! _/-\o_

Steenbok12
Berichten: 7844
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-23 19:45

DemDeempel schreef:
De beloofde foto van mijn paaspakket, bijna decadent
[ [url=m/WwgIGk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow lekker. Waar was deze van. Duur pakket ook zeg

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 20:31

Steenbok12 schreef:
DemDeempel schreef:
De beloofde foto van mijn paaspakket, bijna decadent
[ [url=m/WwgIGk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow lekker. Waar was deze van. Duur pakket ook zeg


Deze was van de Dekamarkt. De waarde was veel hoger dan de minimale 14,99 en koste maar 4,99.

FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 20:53

Mooi pakket, lekker.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 20:56

Nou ik dacht ik probeer de overblijvers van Albert Heijn een keertje, zelfde idee als tgtg, maar wat een flop.
Slim gedaan wel, want je kan bij hun ook geen recensie schrijven oid.

Waarde had €8,95 moeten zijn en bij de omschrijving staat bakkerij box waar altijd ook wat lekkers bij gedaan word.
Krijg ik een halfje koolhydraat arm brood, halfje glutenvrij brood en burgerbroodjes :')
Misschien dat dat speciale brood voor mensen met allergieën wel duur is, maarja wat moet de gemiddelde persoon daar mee..

T lag op de route naar huis van werk en had helemaal zin in wat lekkers dus ben wel beetje teleurgesteld nu _O-

Afbeelding

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 21:18

Oh das wel jammer zeg.
Ik heb ook een keer de overblijvers geprobeerd maar was ook geen fan. Alles moest diezelfde of de dag erna op en ze pakken de prijs voor de korting en het was precies de minimale waarde. Ik snap het wel hoor maar was toch een beetje jammer.

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 22:25

Glutenvrij brood is duur inderdaad. Koolhydraatarm valt denk ik wel mee.
Ik dacht eens gehoord te hebben dat glutenvrij brood lekkerder is als je het opwarmt, maar kan dit niet op google vinden..

Maar ja, ik zou dit ook een 'even balen'-pakket vinden..

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 22:57

Hier altijd prima overblijvers gehad.
Ik vind jouw pakketje wel karig idd.

friezenfan2

Berichten: 2595
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 05:34

@DemDeempel dat is hetzelfde idee bij tgtg. Je krijgt dingen mee die een dag later niet meer verkocht mogen worden. Maar vaak nog prima te eten is. Of je vriest het in. Dat kan zeer goed met brood.

Ook gebruiken ze de originele prijs dus voor de korting.

En vaak zijn het precies genoeg producten om aan de prijs te komen. Hebben ze meer over en genoeg voor een nieuw pakket maken liever er nog een zodat ze er toch nog iets aan verdienen.


Staat dit je niet aan hoef je het niet te kopen hé.

Zou dat allergie brood niet goed te doen zijn als tosti?

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 07:00

Ai, ja ik zou ook lichtelijke teleurstelling voelen bij dat overblijvers pakket, ondanks dat het de waarde heeft gehaald.


Waar ik ook wat van baal is mijn brood pakket bij de plus van de week.
Pakket 2,99
En feitelijk haalt het de waarde van 8,99 wel.
Maar wat ik vooral jammer vind, is dat het brood ook te kiezen lag voor 25/50/75 cent. Dus ik had net zo goed voor 2,99 zelf brood uit kunnen kiezen.
Want op die manier was ik 3,25 ofzo kwijt geweest, maar had ik wel zelf kunnen kiezen.
Verder is het wel een prima pakket, daar niet van.

Afbeelding

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 07:55

@Friezenfan2 Ik snap het principe, en ik weet dat ik het niet hoef te kopen. Maak je geen zorgen, dat doe ik bij de overblijvers ook niet meer.

Ja natuurlijk snap ik dat ze er wat aan moeten verdienen. Maar, ik betaal ook voor dat pakket met de afspraak dat zij de minimale waarde regelen en ik betaal dan minder maar moet wel alles vandaag of morgen opeten. Als de waarde voor de korting 15,01 is, er al 35 procent korting op zat en ik dan nog 30 procent extra korting krijg weet ik niet of ik dat een goede deal vind.
Je bent namelijk volledig afhankelijk van wat zij kiezen, en als dat twee literpakken vla zijn die morgen op moeten en drie zakken sla. Ja dan vind ik het geen goede deal en zou ik het niet nog een keer doen.
Zoals ik zeg, dit vind ik, en dat mag gelukkig vandaar dat ik mijn eigen mening geef en niet zeg dat het voor iedereen zo is. Ik beoordeel alleen mijn eigen ervaring en de verwachting die ik daarbij had.

Daarnaast heb ik tot nu toe bij de tgtg wel altijd dat ze een mooi pakket proberen samen te stellen. Ook als het de minimale waarde voor de korting is krijg ik niet 2 pakken yoghurt en sla en tot ziens. Maargoed kan ook aan de winkels liggen.

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 07:57

Fem schreef:
Ai, ja ik zou ook lichtelijke teleurstelling voelen bij dat overblijvers pakket, ondanks dat het de waarde heeft gehaald.


Waar ik ook wat van baal is mijn brood pakket bij de plus van de week.
Pakket 2,99
En feitelijk haalt het de waarde van 8,99 wel.
Maar wat ik vooral jammer vind, is dat het brood ook te kiezen lag voor 25/50/75 cent. Dus ik had net zo goed voor 2,99 zelf brood uit kunnen kiezen.
Want op die manier was ik 3,25 ofzo kwijt geweest, maar had ik wel zelf kunnen kiezen.
Verder is het wel een prima pakket, daar niet van.

[ [url=m/nqAODo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat snap ik heel goed, 26 cent extra en je had zelf kunnen kiezen.
Ik wist überhaupt niet dat ze brood zo goedkoop weggeven, dat is bijna beter dan een pakket kopen.

Kairos
Berichten: 2713
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 12:28

Kookaburra schreef:
Glutenvrij brood is duur inderdaad. Koolhydraatarm valt denk ik wel mee.
Ik dacht eens gehoord te hebben dat glutenvrij brood lekkerder is als je het opwarmt, maar kan dit niet op google vinden..

Maar ja, ik zou dit ook een 'even balen'-pakket vinden..

Kh arm is bij AH ook al 2,- voor zo’n halfje. Maar ik snap heel goed dat Faelynn baalt. Ik werk zelf bij AH op de broodafdeling, als dit het enige zou zijn wat ik over had, had ik al mijn pakketten geannuleerd of als ik te laat ben er iets bij gegeven wat nog 2 of 3 dagen houdbaar is. Jammer om te zien dat ze niet in elke winkel hetzelfde denken..

Steenbok12
Berichten: 7844
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-23 12:47

Sowieso vind ik die stickers raar om er in te toen. Dat betekend dat je ze sochtends had kunnen kopen van de dag ervoor en dan die avond erna ophaalt? Meestal is brood van dezelfde dag toch met zo'n pakket. Het is dan al 2 dagen oud?

En voor 26 cent extra alle keuze zou ik dan ook liever doen. Voor mij de reden waarom ik supermarkten zo vroeg nu bezoek en geen bakkers pakketten als ik brood nodig heb. Jumbo plus lidl en AH doen er hier mee met die stickers inmiddels. Jumbo had echt mega veel toen. Lag niet op de standaard route maar doe er al 1.5e week mee en kan nog een week vooruit gok ik.