Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steenbok12
Berichten: 7843
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-22 22:21

Nou bizar!! Hier zit de makro in Best. Zag verschillende thema pakketten. Vlees, brood, magic. Was benieuwd wat daar de ervaringen van zijn.

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 22:25

Ik wil in Best ook nog eens proberen! De vleesbox komt er alleen niet op vaste tijden op dus die is nog niet gelukt.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 22:34

Hier heeft de makro ook heel lang na kerst afgelopen jaar kerstpakket van tgtg gehad, daar stond ook een hele kamer vol met tassen en dan mocht je zelf uitzoeken :j

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 23:29

Die Makro boxen zijn echt geweldig!

Makro Nijmegen heeft volgens mij alleen meegedaan toen de Energieweg afgesloten was ivm asfalteren. Niets meer gezien sinds die weer open is. :-(

Vandaar wel aan de sushi van Sushi Time Amstelveen gegaan. Was een geslaagde lunch voor twee man.
Afbeelding

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 04:08

DoretteK schreef:
Dit is Makro Den Bosch. Ze delen al +- 15 pakketten elke dag uit. Het is aansluiten in de rij als je daar om half 7 gaat halen. Vaak wel grote pakketten, maar deze is tot nu toe wel het meeste. Maar ik vind het eigenlijk ook wel echt te gek. Nu is het natuurlijk ook een grote winkel, maar zoveel over...



klopt ja :j ik heb ze zelfs al groter gehad daar in de zomer met veel vlees voor de bbq :9
ik haal hem als ik daar toch heen moet

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 18:44

Mijn bakkers haul vandaag. Wel mooi pakket maar vorige keer had ik echt wat meer echt brood. Nu 24 krentenbollen , zak puntjes, zak bolletjes, half wit, half bruin en wat kaas dingen die ik lekker op ga peuzelen.

Deze bakker biedt het aan als vriezer box voor €4,99

Afbeelding

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 19:31

Ik krijg dit weekend veel gasten, dus aasde op gebak van de bakkerij. Kreeg ik dit voor 4,99. Dat zijn dus eigenlijk twee Lekkernijenboxen ipv eentje. Alleen de mega appeltaart is al bijna 18 euro.

Afbeelding

Afbeelding

Nou vind ik de prijs niet eens zo belangrijk, maar vond het vooral erg humor. Ik had namelijk *twee* Lekkernijenboxen gepland te halen, eentje elders, maar toen ik die eerder op de middag ophaalde, bleek dat ik een magic box had gekocht. Dom natuurlijk, maar gelukkig alles behalve een ramp. Want veel gasten inc een aantal logees, dus dat brood komt gedeeltelijk wel op, en als men wat mee naar huis wil nemen, kan dat ook.

Maar dan is het wel grappig als je vervolgens de andere box ophaalt en alsnog met twee Lekkernijenboxen thuiskomt. :+

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 19:54

Van wie was die Dallista? Volgens mij zit jij aardig bij mij in de regio

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 20:24

manic schreef:
Van wie was die Dallista? Volgens mij zit jij aardig bij mij in de regio

Ach sorry, het is altijd het Kraayennest. Die zit in elk geval in en rondom Nijmegen op een aantal lokaties.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 20:30

Heel andere regio Alleen die sushi tent zit bij mij in de buurt… en er is hier ook een hele lekkere banketbakker (Prenger) en ik vroeg me af of het die was… ben namelijk zo benieuwd hoe die eruit zien!

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 21:23

manic schreef:
Heel andere regio Alleen die sushi tent zit bij mij in de buurt… en er is hier ook een hele lekkere banketbakker (Prenger) en ik vroeg me af of het die was… ben namelijk zo benieuwd hoe die eruit zien!

Oh op die manier. Ja ik was toevallig in het westen des lands een paar daagjes, vandaar de sushi tent. ;-)

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 20:44

Eerste keer Plus box. Wel prima, maar had liever wat andere dingen er in gehad. Hier zijn we niet zo fan van. Maar gaat wel weer op.

Afbeelding

Edit: die boerenkool met worst hoort er niet bij hahaha

Steenbok12
Berichten: 7843
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-22 20:59

Hier wisselt de lidl box enorm. Opzich mooie pakketten alleen soms zitten er dingen die echt over het randje zijn. Verrotte bol knoflook, verrot stuk van wat ik eigenlijk niet wist wat het was maar heel m'n box besmeurd en ook de helft van e3 aardbeien waren rot. Ik vind dat gewoon een beetje vies. Ik ben geen gratis vuilnisbak :-). De brocolli was ook op het randje.
Melding gemaakt. Ze wilde een foto van de hele box maar de app uploaden niet en inmiddels was de rest al deels op. Dus ben benieuwd of ze er nog wat mee doen.

Nu toch nog een box en deze was prima. Witlof en snijbonen en prei moesten wel echt vandaag verwerkt worden dus die liggen in de vriezer en heb mn erwtensoep er mee afgemaakt. Had stiekem op fruit gehoopt. Maar de wortels en punt paprika's zijn echt lang te gebruiken nog.

Afbeelding

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 08:07

Eerder deze week nog maar wat luxe lekkers gehaald. Zo leuk dat het ook elke keer weer andere dingen zijn!
Afbeelding
Afbeelding

Vanavond laat twee boxen van het lokale ayce wokrestaurant ophalen. Ben benieuwd, heb er al eens heerlijk gegeten en foto’s gezien van hun magic boxen, dat zag er prima uit.

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 00:58

oOOOo dat was wel wat meer dan ik verwacht had! (Voor nog geen tientje)
Gelukkig wat eters dus er zal zeker veel doorheen gaan morgen.
Afbeelding

FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 04:59

Ik denk dat je dit zou kunnen invriezen.

Wel een mooi pakket.

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 05:57

FrNo schreef:
Ik denk dat je dit zou kunnen invriezen.

Wel een mooi pakket.

Dat is voor een volgende keer zeker een goed idee, dank je! (nu gelukkig niet nodig). :j
Vond het ook mooie pakketten, de gefrituurde garnalen heb ik gisteravond zelf nog verorberd.

Restaurant is trouwens Wok De Molen in Malden.

Wel leuk hoe dat gaat, ze gingen de boxen op dat moment (starttijd van ophaalperiode) nog vullen van het buffet. Steeds twee gerechtjes in een bakje. Goede variatie dus en alles was nog heet.

Zag ook hun sushiboxen langskomen. Weet niet of ze vaker zoveel over hebben, maar dat waren echt megagrote schalen!

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 12:06

Leuk dit topic. Ik heb vanmiddag 2 verrassingsboxen bij AH staan, ben benieuwd.

Ook al eens La place TGTG gedaan en dat beviel prima.
En eerste keer bij dekamarkt maar die viel zwaar tegen.
Leuk om hier te volgen :j

leonie87

Berichten: 4464
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 12:19

Onze plus heeft helaas geen vlees pakket. Er zit wel vaak vlees in. Ik heb die van de makro in best en den bosch even op mijn lijst gezet. Niet echt om de hoek maar als er genoeg ruimte is in de vriezer wel interessant wellicht.

wendy1987

Berichten: 6927
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 15:03

hoe laat moet je ongeveer een beetje kijken? ik wil dit ook wel weer eens gaan doen nu er meer bij ons zit, net als die chinees hierboven ziet er wel echt goed uit!

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 16:14

wendy1987 schreef:
hoe laat moet je ongeveer een beetje kijken? ik wil dit ook wel weer eens gaan doen nu er meer bij ons zit, net als die chinees hierboven ziet er wel echt goed uit!

Daar is echt weinig zinnigs over te zeggen. Kwestie van vaak checken en feeling voor krijgen? Bij sommige staat het er ook bij.
Ik heb de indruk dat elke winkel een beetje zijn eigen tijdstip hanteert. De bakkerijen meestal zo tweede helft van de middag, het wok restaurant pas rond 22.15 geloof ik (en dat is dan voor de volgende dag rond 21.30 ophalen!), een sushi restaurant hier pas een uurtje voor sluitingstijd en dan dus nog dezelfde avond ophalen etc.

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 21:31

Afbeelding

Ik ben blij!
2 broden, 2 zakken bolletjes, een grote zak broodjes, 20 oliebollen, 6 gebakjes en 3 soesjes. Sommige dingen zijn al op :o

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 20:08

Sinds gisteren een nieuwe aanbieder op TGTG: de oliebollenkraam :D . Vandaag om 16.51 uur een pakket besteld en om 17.05 was ik weer thuis met tien krentenbollen en drie luxe bollen met jammetjes :P . Leuk zo voor een keer!


Afbeelding

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 21:28

Lekker! Ik heb ook al een paar keer oliebollen gehaald, die krengen zijn anders gewoon niet meer te betalen zo duur!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 21:28

Ja heb gister ook tweede keer bij oliebollenkraam gehaald, zo lekker af en toe. Maar totaal wel iets van 30 oliebollen/appeldingen etc, dus ben vandaag maar aan uitdelen geweest.