Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Binkie_Eline
Berichten: 1286
Geregistreerd: 17-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 09:54

AnnoNiemand schreef:
Ik zou er juist extra blij zijn met vlees, vind het jammer dat Lidl dat niet standaard aanbiedt in hun pakketten. Of andere dingen die op datum zijn zoals gebak enzo. Zou mooi zijn als dat ook in de pakketten kwam. En ‘je zou maar vegetarisch zijn?’. Alsof er een doodzonde wordt gepleegd. Geef die worst weg aan je familie of desnoods aan een willekeurige Lidl klant zeg. :+ Ik vind dit zelf persoonlijk wel heel erg zeuren/ondankbaar, zeker omdat het om een extraatje gaat. Als het pakket nu zonder de worst niet aan z’n waarde kwam…


Ik snap wel wat mensen zeggen over die worst. Tuurlijk, als je vegetarisch bent kan je hem weggeven, maar zou toch zonde zijn als ze die worst 'nodig hebben' om aan de waarde te komen, wat 1 niet de bedoeling is van een groente en fruitbox en 2 dit gaat voor jezelf van de waarde af als je hem weg moet geven. Terwijl je er vanuit gaat dat je een groente en fruitbox krijgt en dus geen vlees hoeft te verwachten.

FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 10:28

Binkie_Eline schreef:
AnnoNiemand schreef:
Ik zou er juist extra blij zijn met vlees, vind het jammer dat Lidl dat niet standaard aanbiedt in hun pakketten. Of andere dingen die op datum zijn zoals gebak enzo. Zou mooi zijn als dat ook in de pakketten kwam. En ‘je zou maar vegetarisch zijn?’. Alsof er een doodzonde wordt gepleegd. Geef die worst weg aan je familie of desnoods aan een willekeurige Lidl klant zeg. :+ Ik vind dit zelf persoonlijk wel heel erg zeuren/ondankbaar, zeker omdat het om een extraatje gaat. Als het pakket nu zonder de worst niet aan z’n waarde kwam…


Ik snap wel wat mensen zeggen over die worst. Tuurlijk, als je vegetarisch bent kan je hem weggeven, maar zou toch zonde zijn als ze die worst 'nodig hebben' om aan de waarde te komen, wat 1 niet de bedoeling is van een groente en fruitbox en 2 dit gaat voor jezelf van de waarde af als je hem weg moet geven. Terwijl je er vanuit gaat dat je een groente en fruitbox krijgt en dus geen vlees hoeft te verwachten.

+1

AnnoNiemand

Berichten: 894
Geregistreerd: 16-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 20:27

Binkie_Eline schreef:
AnnoNiemand schreef:
Ik zou er juist extra blij zijn met vlees, vind het jammer dat Lidl dat niet standaard aanbiedt in hun pakketten. Of andere dingen die op datum zijn zoals gebak enzo. Zou mooi zijn als dat ook in de pakketten kwam. En ‘je zou maar vegetarisch zijn?’. Alsof er een doodzonde wordt gepleegd. Geef die worst weg aan je familie of desnoods aan een willekeurige Lidl klant zeg. :+ Ik vind dit zelf persoonlijk wel heel erg zeuren/ondankbaar, zeker omdat het om een extraatje gaat. Als het pakket nu zonder de worst niet aan z’n waarde kwam…


Ik snap wel wat mensen zeggen over die worst. Tuurlijk, als je vegetarisch bent kan je hem weggeven, maar zou toch zonde zijn als ze die worst 'nodig hebben' om aan de waarde te komen, wat 1 niet de bedoeling is van een groente en fruitbox en 2 dit gaat voor jezelf van de waarde af als je hem weg moet geven. Terwijl je er vanuit gaat dat je een groente en fruitbox krijgt en dus geen vlees hoeft te verwachten.

Ze hebben hem toch ook niet nodig om aan de waarde te komen? Dus daarom snap ik het probleem niet.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:45

Hij voldoet gewoon niet aan de omschrijving. Over de waarde heen of niet, ik zou deze box heel bewust kiezen omdat het een groente en fruit box en veganistisch is, dan verwacht ik dus geen worst :Y) Hadden ze maar een magic box oid moeten maken, snap wel dat mensen het jammer vinden dat lidl dat niet heeft. Ik ben wel vaak blij met de 0,25 cent aanbiedingen van overige producten bij lidl.
En onze AH doet tegenwoordig 25 tot 70% korting op datum artikelen. Net nog een goede salade gescoord met 70% om mee te nemen naar werk morgen :D En zak groente met noedels voor het eten vanavond.

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:15

Buitenlandse TGTG blijft leuk voor de afwisseling. Vandaag met ons schip bij Schleuse Feudenheim gestrand (sluis sinds eergisteren kapot) en omdat onze hond van sneeuwwandelingen houdt, een TGTG van een halfuurtje wandelen gezocht: een Chinees met restanten van het middagbuffet! Twee pakketjes gekocht en aan boord open gemaakt. Rijst en bami, biefstuk in ketjapsaus en vis met een pittig rood sausje. Lekker hoor!
(porties zijn groter dan het op de foto lijkt)

Afbeelding

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:23

Heerlijk!! Ik zou willen dat de ayces hier in de buurt dat ook hadden. Helaas hebben die geen middagbuffet, dus dan moet je ‘s avonds laat nog de weg op (bij eentje pas vanaf 22.15). In de zomer schwa, maar nu bedenk ik me wel even twee keer met de kou, bbbrrrr.

Ik ga zo op de fiets weer wat lekkers bij een van de bakkerijen ophalen. De perenvlaai is alweer bijna op. :o

wendy1987

Berichten: 6927
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:16

Dallista schreef:
Heerlijk!! Ik zou willen dat de ayces hier in de buurt dat ook hadden. Helaas hebben die geen middagbuffet, dus dan moet je ‘s avonds laat nog de weg op (bij eentje pas vanaf 22.15). In de zomer schwa, maar nu bedenk ik me wel even twee keer met de kou, bbbrrrr.

Ik ga zo op de fiets weer wat lekkers bij een van de bakkerijen ophalen. De perenvlaai is alweer bijna op. :o


Hoe fix jij die altijd, altijd als ik kijk is alles in dezelfde omgeving gewoon op _O-

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:45

wendy1987 schreef:
Hoe fix jij die altijd, altijd als ik kijk is alles in dezelfde omgeving gewoon op _O-

Beetje mazzel hebben (rond 3-4 uur ‘s middags checken), maar vooral flexibel zijn met waar je ze ophaalt (hoe verder uit centrum Nijmegen regio, hoe langer ze erop staan, in mijn ervaring).

Gebakjes en een hazelnoot choco-slof. Ik ben weer voorzien!

Afbeelding

Afbeelding

wendy1987

Berichten: 6927
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:51

Aah, dat verklaart. Rond 3-4 uur kan ik idd nooit echt checken!
Dat ziet er weer lekker uit zeg!! Geniet ervan!! :D

pradadaan

Berichten: 4667
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:42

Wauw wat ziet dat er lekker uit zeg!!

Ik heb vanmiddag weer een pakket van de jumbo opgehaald, mega blij mee!
Zat echt heel veel in en ook een halve taart *\o/*
Helaas vergeten een foto te maken :o
Maar er zat in:
Dus een halve kersen vanille vlaai, gevulde koeken (ook van de bakker en niet gewoon huismerk zegmaar), halve kilo kipgehakt, 2 grote lappen stoofvlees, zak wokgroente, bak filet American, yoghurt toetje, groeten smoothie, soepgroente, plakjes bbq spek, Griekse maaltijdsalade en nog oven hapjes pizza swirls <3

FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 23:54

Groot pakket van de Jumbo

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:40

BackWerk vandaag :oo :D
Geen idee wat er op de belegde broodjes zit. Maar het ziet er goed uit!
Afbeelding

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:23

Wat een goede pakketten komen er weer voorbij! Ik haal de laatste tijd ook weer eens wat. Laatst een taartenpakket bij de Hema, was echt top!
Gisteren zag ik ineens een nieuwe langskomen, van een webshop in losse thee, en laat ik nou zo'n beetje verslaafd zijn aan losse thee! Gelijk gekocht en vanmiddag opgehaald, nou, dat is voor herhaling vatbaar! Heel benieuwd naar de voor mij onbekende smaken en qua prijs zit het ook wel goed, even snel gerekend kost dit ruim 30 euro! En dat voor maar 4,99, ik ben meer dan tevreden!

Afbeelding

Afbeelding

FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:04

Afbeelding

Pizza en in het zakje zie wat kibbeling.

Viswinkel

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 16:17

oOOOo daar wil mijn e-bike best een blokje om voor fietsen! Lekkerrrrr!

FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 19:31

Krijg je wel koude handen en voeten van. Ik heb er zelf inderdaad 6,5 km voor heen en weer terug gefietst.

Voordat ik het pakket reserveerde wel even goed gekeken of het niet glad was en en geen neerslag op komst was. Anders had ik het niet gedaan.

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 19:34

Ik ben vandaag in Straatsburg en een TGTG gekocht bij soort groente/fruit handelaar. Was een beetje vergeten dat groente en fruit hier erg duur is. Ik had voor zeven euro gedacht me een hernia te moeten sjouwen, maar dat viel mee :') . Aardappels, uien, een gele koolrabi - achtige knol (moet weer even zoeken wat voor een soort dat is), een halve rode kool, een wortelenmix (rood oranje geel), een rode biet, twee kroppen sla, een paar appels, een paar tomaten en een paar walnoten. Ben er toch blij mee, want in de verste verte in de buurt van de haven, te voet, geen supermarkt te vinden :)

(hier trouwens ca tien cm sneeuw)

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 19:43

FrNo schreef:
Voordat ik het pakket reserveerde wel even goed gekeken of het niet glad was en en geen neerslag op komst was. Anders had ik het niet gedaan.

Dat begrijp ik heel goed en gelijk heb je!

Ik had gisteren weer eens wat bij het wokrestaurant gereserveerd, maar ben geen verkeersheld als het op gladheid etc. aankomt, en met code oranje en geel, toch maar gecanceld.

Gisteravond bleek het hier echter toch heel mee te vallen, achteraf had ik prima even in de auto kunnen stappen…. Dus vanavond poging nummer twee. :o Ff hopen dat er geen sneeuw oid gaat vallen.

Dennenboom

Berichten: 703
Geregistreerd: 05-12-20

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 19:53

Ik kende dit niet :oo . Gelijk de app gedownload en nu wachten tot er een box voorbij komt :))

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:33

Nee dat geglibber is helemaal niks, snap dat je dan annuleert!

Ik had op het laatste moment nog even twee pakketten van de Alexanderhoeve op de kop getikt, was erg nieuwsgierig, maar was toch een tikje teleurgesteld toen ik het opgehaald had. Het zou 14,99 waard moeten zijn per pakket, maar ik twijfel of dat het wel haalt. Kaasjes zijn klein, maar wel erg lekker, dus in die zin moet ik eigenlijk ook gewoon niet zeuren haha!

Afbeelding

Afbeelding

FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:36

Gem schreef:
Ik ben vandaag in Straatsburg en een TGTG gekocht bij soort groente/fruit handelaar. Was een beetje vergeten dat groente en fruit hier erg duur is. Ik had voor zeven euro gedacht me een hernia te moeten sjouwen, maar dat viel mee :') . Aardappels, uien, een gele koolrabi - achtige knol (moet weer even zoeken wat voor een soort dat is), een halve rode kool, een wortelenmix (rood oranje geel), een rode biet, twee kroppen sla, een paar appels, een paar tomaten en een paar walnoten. Ben er toch blij mee, want in de verste verte in de buurt van de haven, te voet, geen supermarkt te vinden :)

(hier trouwens ca tien cm sneeuw)


Maar goed, als je dan nu zelf daar groente of fruit koopt, ben je dus ook veel kwijt.







Dennenboom schreef:
Ik kende dit niet :oo . Gelijk de app gedownload en nu wachten tot er een box voorbij komt :))

waarschuwing, dit kan verslavend zijn.

friezenfan2

Berichten: 2595
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:41

Zijn die gevulde pepertjes zo duur dan?
Ik geloof niet dat de alexanderhoeve hier in de buurt dit doet, want ik eet graag kaas dus zo'n pakket zou ik best willen halen.

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:44

FrNo schreef:
Gem schreef:
Ik ben vandaag in Straatsburg en een TGTG gekocht bij soort groente/fruit handelaar. Was een beetje vergeten dat groente en fruit hier erg duur is. Ik had voor zeven euro gedacht me een hernia te moeten sjouwen, maar dat viel mee :') . Aardappels, uien, een gele koolrabi - achtige knol (moet weer even zoeken wat voor een soort dat is), een halve rode kool, een wortelenmix (rood oranje geel), een rode biet, twee kroppen sla, een paar appels, een paar tomaten en een paar walnoten. Ben er toch blij mee, want in de verste verte in de buurt van de haven, te voet, geen supermarkt te vinden :)

(hier trouwens ca tien cm sneeuw)


Maar goed, als je dan nu zelf daar groente of fruit koopt, ben je dus ook veel kwijt.

Precies, je hoort me dus ook niet miepen. Vooral niet omdat er geen supermarkt (of groentewinkel) in de buurt was.

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:03

friezenfan2 schreef:
Zijn die gevulde pepertjes zo duur dan?
Ik geloof niet dat de alexanderhoeve hier in de buurt dit doet, want ik eet graag kaas dus zo'n pakket zou ik best willen halen.


Tja, kan me bijna niet voorstellen dat ze zo duur zijn, 6 euro voor een klein bakje...

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 23:19

Geen enkel probleem op de wegen, dus weer heel wat voedsel “gered”!

2 magic boxen, dus vier bakken met steeds twee soorten food, vooral vlees gerechten; twee zakken frituur ( inc een verdwaalde loempia) en twee grote bakken bami.

en 1 sushi box.

Afbeelding

Het is dat ik echt geen honger heb nu, anders zouden die unagi stukjes het niet overleven. ;-)