Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 468 [ 11679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 468  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Je hebt echt nog veel gekregen voor die 2,99. Dat is het geld zeker wel waard.

Ik zou graag ook gebruik maken van de app maar met mijn koemelkallergie heeft het denk ik niet zo veel zin. Uit jouw pakket kan ik bijvoorbeeld ook al veel niet eten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 19:31 



 
Profiel   

Wauw leuk om te zien! Dat is inderdaad het geld wel waard geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 19:46 



 
Profiel   

Zeker de moeite waard!

Net maar even avondsnackje gemaakt van de boerenpate :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 20:03 



 
Profiel   

Wauw dat ziet er goed uit! Ik ga zaterdag even bestellen. Zondag verjaardag dus dan heb ik lekkere hapjes. :') neem aan dat als ik het koel bewaar het wel goed is nog de volgende dag toch? Neem weer Mn koelbox mee in ieder geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 21:15 



 
Profiel   

Ik heb een 10-tal scones gekregen, verschillende soorten ook nog :)) En 3 sandwiches, kan ik zelf helaas niet eten omdat het vlees is maar die gaan naar m'n huisgenootjes. Tot nu toe best voor herhaling vatbaar :j Was er ook nog nooit geweest, dus best leuk om eens een nieuw plekje in m'n eigen stad te vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 21:27 



 
Profiel   

Zo leuk pakket van ekoplaza. Zoster goed uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 22:58 



 
Profiel   

listiglistje schreef
Resultaat Ekoplaza voor € 2,99

Volle melk maak ik morgen smoothies mee en de boerenpaté kan op een toastje of morgen als broodbeleg. Kaasburgers heb ik in de vriezer gegooid.

[ [url=m/4GcJug.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maaltijd na bereiding (Vegan rendang met kokos, sambal en veggies), smaakte erg goed in combinatie met het ricecoconut drankje!


[ [url=m/9miZVL.jpg]Afbeelding[/url] ]
ziet er super uit!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 23:41 



 
Profiel   

Vandaag nog een keer proberen bij een ander :D ’t Verswarenhuys,benieuwd wat ik daar krijg voor € 4,99!

Soort supermarkt in een vershal, komt goed uit want ik heb geen boodschappen gedaan en ik ga vanavond bij mijn broer op visite.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 08:44 



 
Profiel   

Resultaat vandaag, overigens wel echt vers dus morgen of overmorgen ook nog goed

2 maaltijdsalades, half brood en 2 luxe beleg, waaronder parmaham van 3 euro

Beetje donkere foto...net pas thuis

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 20:24 



 
Profiel   

Ik heb voor het eerst besteld vandaag, ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 08:18 



 
Profiel   

Gowlan schreef
Ik heb voor het eerst besteld vandaag, ben benieuwd!

Spannend! :D foto's *-:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 16:47 



 
Profiel   

Leuk hoor, ik heb de app ook, maar wacht op het moment dat met iDeal betalen mogelijk is. Heb geen creditcard en Paypal lukt hier niet dus tja :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 17:07 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Leuk hoor, ik heb de app ook, maar wacht op het moment dat met iDeal betalen mogelijk is. Heb geen creditcard en Paypal lukt hier niet dus tja :P


Hier ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 17:40 



 
Profiel   

Hier hetzelfde

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 17:42 



 
Profiel   

listiglistje schreef
Resultaat vandaag, overigens wel echt vers dus morgen of overmorgen ook nog goed

2 maaltijdsalades, half brood en 2 luxe beleg, waaronder parmaham van 3 euro

Beetje donkere foto...net pas thuis

[ [url=m/2uKZeu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vipCbs.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ooh dit is in t verswarenhuys in Eindhoven he. daar was ik ook geweest dus. Vond het een erg leuk pakket. Ziet er nu weer goed uit dus! Ik moet even mn eigen voorraad opeten maar volgende week weer eens een poging wagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 17:52 



 
Profiel   

Leuk dat ik dit topic tegen kom, zitten ook wel wat dingen bij mij in de buurt, moet helaas nog even wachten voor ik Paypal kan gebruiken

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 17:54 



 
Profiel   

Blijf vooral jullie aankopen op de foto zetten. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 18:37 



 
Profiel   

[ img ]

Heerlijk vers brood van de dag, eierkoeken, een zak met een soort rozijnenbollen (ik kom er niet op hoe het heet, het is anders dan de standaard krentenbollen) en een zakje met 2 dikke appelflappen.
Alles vandaag gebakken/gemaakt, maar de bakker mag het niet de volgende dag aanbieden. Ik vind het geslaagd voor €3,99. Bovendien ga ik na school altijd naar de winkel om brood te halen, en is áltijd uitverkocht of alleen nog maar 'vies' brood of halve broden te krijgen. Dus ideaal dit! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 23:37 



 

Mueslibollen? ;)
Fijn pakketje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 08:19 



 
Profiel   

Ik heb vandaag de eerste keer besteld! Bij een bakker andere kant vd stad :') maar ga Mn vriend ophalen van zn werk, dan zijn we er toch al in de buurt.

Bij een bakker voor 4,99.. ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 08:34 



 
Profiel   

Ik heb me door dit topic ook aangemeld. Helaas zit het dichtsbijzijnde zo n 20km verderop. Als ik daarheen ga, kost het weer benzine dus veel beter voor het milieu is het helaas niet...
Ik zag dat ook een aantal hotels de overblijfselen van hun ontbijtbuffet aanbieden. Voor 4 of 5 euro. Dat vind ik een zeer goede! Dan mag je zelf met een bak of doos erheen en uitzoeken volgens de beschrijving.

Hopelijk komt er binnenkort wat meer in de buurt! Dan ga ik het zeker weten proberen. Of als ik ergens in de buurt ben waar ik iets op kan halen, doe ik het ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 08:45 



 

Ik heb het nu ook 2 keer gehaald. Super goed!

Kan me niet veel voorstellen van iets van een buffet afhaken. Dat klinkt me toch wat onsmakelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 08:48 



 
Profiel   

Ik vind het zo jammer dat hier niks zit -O-
Nu zit er in Nijmegen wel het 1 en ander, misschien ooit eens als ik bij mijn vriend ben leuk om te doen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 08:52 



 
Profiel   

vec schreef
Ik heb het nu ook 2 keer gehaald. Super goed!

Kan me niet veel voorstellen van iets van een buffet afhaken. Dat klinkt me toch wat onsmakelijk.


Dat is niets wat al op het bord gelegen heeft, gewoon overgebleven broodjes/croissantjes ect die niemand “gepakt” heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 08:55 



 

Dat begrijp ik. Heb zelf jaren in de horeca gewerkt als student maar vond het weinig fris als het al 3 uur op buffer gestaan had.


Ik ga vanmiddag langs ecoplaza. Ben benieuwd voor 2.99
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 08:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 468 [ 11679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 468  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen