Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 284 van de 468 [ 11679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 468  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Ik had de tgtg app al een tijdje, maar er zaten maar weinig winkels in de buurt die mee deden.
Vriendin van mij haalde regelmatig een tgtg pakket dus toen ben ik afgelopen weekend ook maar weer eens gaan kijken. Er doen nu super veel winkels mee hier in de omgeving en ook nog met super chille afhaal tijden.

Van Maanen gisteren:
[ img ]
Een duinen pompoenbrood
Twee andere duinen broden.
Kaas stengel
Kaas-uien broodje
Pompoen broodje

Jumbo zaterdag:
[ img ]
Babyspinazie
Hutspot groente
Fruitsalade
Gemengd gehakt
Spareribs
Ham
Gebraden gehakt
Dungesneden kipfilet
Een kerst gerecht met spruitjes, dat heb ik gisteren gemaakt en was echt smullen <3

Vleeswaren heb ik per twee plakjes ingevroren en een paar al op brood gedaan en in aparte zakjes ingevroren. Als ik dan haast heb hoef ik alleen zo’n pakketje mee te grissen uit de vriezer.

Vanavond een pakket ophalen bij mijn beste vriend, hij heeft een biologische supermarkt en wilde dat eens proberen. :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 08:01 



 
Profiel   

:wow: Net 2 boxen (buren 1 en ik 1) bij Bakker Bart opgehaald en was echt verbaasd over hoeveel er in zit! :D

[ img ]
1 heel brood
2 halve broden
5 oliebollen
6 whoopies (of zo :+ )
1 zak bartjes

[ img ]
1 heel wit brood
1 heel tarwe brood
2 zakken bartjes
2 kleine taartjes
3 appelflappen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 19:37 



 
Profiel   

[ img ]

Leuk pakketje van de Jumbo in Eelde! Hebben de groente, gehakt, kwark en gevulde koeken inmiddels al op. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 20:04 



 
Profiel   

Vandaag twee pakketten opgehaald

Jumbo:

[ img ]

Bakker:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 21:49 



 
Profiel   

Dat brood, yummie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 21:52 



 
Profiel   

Mijn brood is op :D en ik zie hier weer mooie pakketten langskomen. Helaas kom ik morgen niet langs mijn favo bakker, maar wel langs Bakker Bart en Backwerk. Die laatste had nog vier bonnen. Nu heb ik morgen een pakket van Backwerk. Ben benieuwd. De vorige keer had ik veel (erg lekkere) zoetigheid, maar belegde broodjes zijn ook zeer welkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 21:55 



 
Profiel   

Ja idd. Diepvries zit weer vol. :)
Pakketten van de bakker zijn best moeilijk te krijgen. Zijn steeds zo weg. Niet zo gek ook. :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 21:57 



 
Profiel   

Dat bakkerspakket ziet er heerlijk uit.

Ik ben benieuwd wat je bij Backwerk krijgt Karin. Ik heb na 2x Bakker Bart besloten dat het niet voor mij is. De waarde van de pakketten viel me beide keren een beetje tegen en ik vind het brood niet zo lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 22:13 



 
Profiel   

Ik zie wel steeds mooie pakketten van Bakker Bart voorbijkomen in dit topic, maar hier valt-ie dus wat tegen begrijp ik? Ik moet morgen net na 18 uur in het centrum zijn en dacht: laat ik het nuttige met het aangename combineren, dus voor die tijd ergens een pakket scoren ;-) Eerlijk gezegd hoopte ik op Bakker Bart of de Hema, maar Backwerk was de enige die nog bonnen had. De vorige keer had ik er een lekker sapje bij zitten, dat is morgen ook wel welkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 23:07 



 
Profiel   

Ik heb er nu twee gehad en vond ze niet geweldig. Kan natuurlijk net pech hebben gehad. En zeker in vergelijking met wat er hier langskomt.
Doet de Hema in Hilversum nu ook mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 23:10 



 
Profiel   

De Hema in Hilversum doet al een tijdje mee, maar ik ben er nog niet geweest voor TGTG. Ook niet bij andere filialen trouwens. De Hema bij mijn ouders doet al mee sinds ik zelf meedoe :D maar de sporadische keren dat ik daar ben en eraan denk zijn ze steeds uitverkocht. Ben er wel benieuwd naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 23:13 



 
Profiel   

Waar ik ook benieuwd naar ben: Echte Liefde kaas & delicatessen.

Maar de keren dat ik kijk staat er 'niets om te redden vandaag', dus nog geen geluk gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 23:14 



 
Profiel   

Ik heb 1 x Bakker Bart gehad en vond het ook tegenvallen. Ik doe liever echte ambachtelijke bakkers. Nu heb ik ook weer zulk heerlijk brood.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 23:24 



 
Profiel   

Al eens eerder de app gedownload , maar verwijderd omdat er niks in de buurt was. Net weer eens geopend en er zijn heel wat winkels bij.
Morgen het eerste pakket bij de mcd ophalen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 23:30 



 
Profiel   

Ambachtelijke Bakker Bos staat bij mij ook als hoogste favoriet, maar de ophaaltijd ligt deze week helaas niet op mijn route. Volgende week hopelijk weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 23:36 



 
Profiel   

[ img ]
Mijn bio pakket, bananen gaan in de vriezer als smoothie fruit :Y)
De rest morgen oppeuzelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 00:39 



 

Ik aas al even op de Makro maar grijp steeds mis.

Mijn bakker doet ook mee, maar ik koop daar toch atijd al brood dus gun ik de tgtg aan een ander :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 00:50 



 
Profiel   

Ik heb er morgen weer 2 van de makro, daar moet je echt met je neus bovenop zitten!
En heb er ook 1 van de coop

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 01:50 



 
Profiel   

Baker Bart was hier in het begin goed nu ga ik er niet mee heen omdat het iedere keer tegen valt

Bij de Hema ben ik 2 keer geweest, de eerste keer pas prima de 2e keer heel erg mager dus die wil ik nog wel een keer een kans geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 07:08 



 
Profiel   

Dat is een prima score mandarijn!

Onze bakker had ineens de tijd van het beschikbaar komen van een pakket veranderd dus ik had helaas misgegrepen. Hopelijk gaan ze nu voor het gemak weer terug naar het normale tijdstip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 08:18 



 
Profiel   

De bakkers waar ik naartoe ga, doen het nu echt volgens het principe. Op de dag zelf kijken of er überhaupt wel dingen over zijn. Dus die bonnen komen er op de raarste tijden op en dan moet je de app dus echt in de gaten houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 09:12 



 
Profiel   

Bontfire, jij had een mooi pakket zeg van de bakker <3

@Fitzroy: de pakketten van voedsel wat écht over is vind ik wel de leukste. Dan voel ik mij een echte waste warrior :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 19:41 



 
Profiel   

Mijn zusje had weer backwerk vandaag:
[ img ]

Ik heb morgen zelf weer 2 bakker pakketten. Ik hoop op veel bruin brood.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 19:44 



 
Profiel   

Voor het eerst sinds weken heeft de bakker bij mij in het dorp een pakket voor 5 euro er in gezet. Ik heb hem besteld. Morgen ophalen, ik heb 5 minuten speling met het OV, dus het moet net lukken.
De bakker weet dus pas morgen wat er over is. Ik ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 19:48 



 
Profiel   

[ img ]

Eerste pakket opgehaald!
- Blok kaas.
- Salami (?) worstjes die alweer gekaapt zijn.
- Italiaanse groente.
- yoghurt.
- drinkyoghurt.
- ontbijtkoek.
- lasagne, wordt de lunch morgen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 20:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 284 van de 468 [ 11679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 468  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen