Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 207 van de 468 [ 11679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 468  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Goed om te lezen Karin. Ik ga daar morgen mijn lunch ophalen. Moet in Hilversum zijn en kan pas laat lunchen dus dit leek me een mooie gelegenheid.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 22:10 



 
Profiel   

Berdien schreef
Ik hoorde vanochtend op de radio dat de voedselbank steeds minder aangeboden krijgt. Zou dat nou de downside zijn van TGTG? Dat zaken die anders naar de voedselbank waren gegaan nu alsnog verkocht worden?

Ja, ik hoorde ook zoiets. Was volgens mij naar aanleiding van het feit dat deze week het miljoenste pakket via TGTG was verkocht. Ik las er vanmorgen ook een stuk over in het AD via deze link. In de reacties op FB noemt iemand ook dat de voedselbank steeds minder krijgt:

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1885505076

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 22:13 



 
Profiel   

Katja schreef
Goed om te lezen Karin. Ik ga daar morgen mijn lunch ophalen. Moet in Hilversum zijn en kan pas laat lunchen dus dit leek me een mooie gelegenheid.

Benieuwd wat je krijgt en wat je ervan vindt! De vorige keer had ik een wrap (en een flinke muffin en een hele stapel Snelle Jelles) en daar had ik ook een uitstekende maaltijd aan. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 22:14 



 
Profiel   

Een miljoen pakketten al? :wow: Dat is echt heel heel heel heel veel eten wat niet is weggegooid. Maar ja, de voedselbank heeft natuurlijk ook gewoon bevoorrading nodig. Lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 22:17 



 
Profiel   

Ik kan me eigenlijk slecht voorstellen dat het TGTG eten anders naar de voedselbank zou gaan, bij mijn weten gaat daar vooral "houdbaar" spul heen, en mag en kan voedsel wat (bijna) op de datum is niet naar de voedselbank.
Daarbij dacht ik ook dat de inhoud daarvan vrij "standaard" eten was, terwijl hier het een allegaartje is(daardoor ook des te leuker/lekkerder..)

Edit: een miljoen pakketen, gok samen met Engeland etc?

Oww ik heb morgen weer een bon voor de bakker en de supermarkt! Ben aardig door mijn brood heen, dus fingers crossed, en anders maar gewoon een broodje kopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 22:20 



 
Profiel   

Leuk om die pakketten langs te zien komen, merk dat ik hierdoor ook sneller op de app kijk.

Zouden de voedselbanken ook niet te weinig hebben omdat ze steeds meer aanmeldingen van mensen krijgen? Kan me voorstellen dat men dan ook minder kan krijgen. Daarnaast kun je sinds kort via de TGTG app ook een donatie aan de voedselbank doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 22:26 



 
Profiel   

siskeh schreef
Ik kan me eigenlijk slecht voorstellen dat het TGTG eten anders naar de voedselbank zou gaan, bij mijn weten gaat daar vooral "houdbaar" spul heen, en mag en kan voedsel wat (bijna) op de datum is niet naar de voedselbank.
Daarbij dacht ik ook dat de inhoud daarvan vrij "standaard" eten was, terwijl hier het een allegaartje is(daardoor ook des te leuker/lekkerder..)

Edit: een miljoen pakketen, gok samen met Engeland etc?

Oww ik heb morgen weer een bon voor de bakker en de supermarkt! Ben aardig door mijn brood heen, dus fingers crossed, en anders maar gewoon een broodje kopen!


bij ons wordt elke week het vlees opgehaald door de voedselbank.
Als dat houdbaar is t/m vandaag gaat dat vanavond de vriezer in bij ons , zeg maar.
en dan komen zij dat allemaal ingevroren ophalen met zo'n koelbusje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 08:17 



 

Hier in het dorp doen de supermarkten ook niet mee met TGtg (en dat zijn zo’n 8 supermarkten) omdat zij aan de voedselbank leveren. Ze hebben ook vaak actieweken dat je speciaal extra producten kan kopen ter donatie aan de voedselbanken.

Bij mijn schoonouders kan je via tgtg ook doneren aan de voedselbank.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 10:50 



 
Profiel   

Misschien dat er minder naar de voedselbank gaat, maar zouden mensen die normaal naar de voedselbank gaan, misschien ook niet regelmatig een pakket kopen? Geen idee hoor of dat zo is, maar zou me dat zo voor kunnen stellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 10:59 



 
Profiel   

Prairy schreef
Misschien dat er minder naar de voedselbank gaat, maar zouden mensen die normaal naar de voedselbank gaan, misschien ook niet regelmatig een pakket kopen? Geen idee hoor of dat zo is, maar zou me dat zo voor kunnen stellen.

Ja, en de mensen die net niet in aanmerking komen voor de voedselbank die zijn nu ook beter af als ze zo'n pakket kunnen kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 13:35 



 
Profiel   

Ik weet wel dat mensen in mijn omgeving grote pakketen van bakker en supermarkt ook weer weggeven aan mensen die dat goed kunnen gebruiken.

Vandaag lunch gehaald bij Beeld en Geluid. Ze waren inderdaad super aardig Karin.
Had een broodje met brie en pesto wat ik een beetje een rare combinatie vond, geen bakje met verschillende salades die erg lekker waren, een eitje en een croissant. Dus de laatste twee eet ik morgen voor ontbijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 15:53 



 
Profiel   

Een bakje of geen bakje? :P Brie en pesto is idd wel wat apart, maar klinkt alsnog lekker!

Vandaag in Utrecht niet gelukt, de tijden van de aanbieders en mijn tijden sloten niet op elkaar aan.

Ik ben ook weleens in Den Haag voor mijn werk en ik zag dat daar ook aanbieders zitten op de route naar het station. Wie weet scoor ik daar nog eens een avondmaaltijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 18:06 



 
Profiel   

Jumbo Assen (Marsdijk) weer een mooi pakket!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 18:23 



 

Hier vanavond langs de jumbo, sinds lange tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 18:40 



 
Profiel   

Imre heeft mij aangestoken, en vooral lekker gemaakt met taart, maar die heb ik tot nu toe nog niet gehad :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 18:52 



 
Profiel   

De volgende keer krijg jij mijn taart, Wendy! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 18:59 



 
Profiel   

Karin schreef
Een bakje of geen bakje? :P
:')
Kan ik nog aanvoeren dat ik een klap op mijn hoofd heb gehad en daardoor soms in de war ben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 19:11 



 
Profiel   

Ik lees mee en geniet van jullie pakketten.

Vandaag zelf weer eens een pakket opgehaald bij de bakker om de hoek. In het zakje zitten nog 2 gewone en 2 kaas croissantjes. Ik ben er blij mee!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 19:18 



 
Profiel   

Ik heb spontaan trek in een tompouce.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 19:22 



 
Profiel   

Katja schreef
Ik heb spontaan trek in een tompouce.


ik ken er nog 1 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 19:36 



 
Profiel   

Nooit last van. :D Ik heb morgen een pakket van de Jumbo waar ik altijd taart krijg, wie weet heeft Wendy morgen mazzel. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 20:21 



 
Profiel   

Katja schreef
Karin schreef
Een bakje of geen bakje? :P
:')
Kan ik nog aanvoeren dat ik een klap op mijn hoofd heb gehad en daardoor soms in de war ben?

Het is je volledig vergeven! 8)7 :D

En jawel, morgen direct na werktijd kan ik een pakket ophalen bij de bakker om de hoek! Een paar uur geleden waren er nog drie, zojuist nog eentje. Daar moest mijn naam wel op staan :P Ik hoop dat ik ook taart heb. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 21:31 



 

Leuk pakket van jumbo:

- rode bietensalade
- mix voor verse champignonsaus
- gerookte makreel
- roquefort
- kalkoenfilet
- grilworst kip hot
- la place brood
- gehaktballetjes
- almhof

Voor vandaag, morgen en overmorgen te eten *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 22:02 



 
Profiel   

Ik had gisteren een pakket van de bakker (Buurtbakker Haarlem):
- Heel volkorenbrood
- Heel bruin tijgerbrood
- Half volkorenbrood
- Zakje bolletjes
- Vier chocoladebroodjes
- Croissantje

Er lagen twee pakketten en ik mocht kiezen. Andere pakket had voornamelijk wit brood, hier wordt alleen bruin gegeten. Wat er in de zakken zat van het andere pakket, kon ik niet zien.

Wil graag ook eens de slagerij hier proeven, die heeft vooral maaltijden geen vleeswaren. Mijn ouders zijn super enthousiast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 22:39 



 
Profiel   

Jumbo in Eelde. Sorry Wendy. :))

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 207 van de 468 [ 11679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 468  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen