Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36786
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 10:00

Dat weg swipen doe je alleen als je wat kom ophalen. Ik zou er echt niet blij van worden en melden en geld terug. Vind dit eigenlijk gewoon richting oplichting.

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 10:43

WannabeAnky schreef:
Voor mij is dit echt de eerste keer, zo gek! Nog nooit problemen mee gehad en ben ook altijd op tijd, en zag na mijn "mislukte betaling" ook dat er nog boxen over waren (vandaar dat ik meerdere keren kon proberen), dus misschien dat andere mensen dit probleem vandaag ook hadden. Zo jammer!
ik heb dit ook paar keer gehad. Ging vanzelf weer over.

Ben benieuwd wat TGTG er van zegt Gem, want dat is natuurlijk niet de bedoeling

germie

Berichten: 26018
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 19:44

Ik had vandaag een eh, eh eh, min of meer een vleespakket, maar ook nog 2 pastagerechten, een vegetarische rookworst, uienringen, yoghurt, cheesecake toetje 2 stuks, fruitstukjes, aardappelblokjes, en vooral heel veel vlees voor op brood, pate, kippenpoten en heerlijke runderlappen.Afbeelding

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 22:30

So ... daar zouden de vleeseters hier thuis heel blij mee zijn. Alles in de vriezer doen, zou ik zeggen.

germie

Berichten: 26018
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-22 07:34

Gem schreef:
So ... daar zouden de vleeseters hier thuis heel blij mee zijn. Alles in de vriezer doen, zou ik zeggen.

Jazeker, ik heb alleen maar 2 lades als vriezer, dus heb de waterijsjes (kunnen dat immers wel in die zakjes) maar laten ontdooien. Alles zit nu vol. Dus voorlopig kan er niets meer bij.

sanneloveyou
Berichten: 947
Geregistreerd: 26-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-22 08:58

Oh helemaal niet gedeeld maar van de week haalde ik dit pakket op hij de Lidl! De groente en fruit pakketten vind ik echt top! Onder tussen hebben we de asperges al opgegeten. Moest net iets meer wegsnijden maar das helemaal prima!

Afbeelding

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-22 11:27

2 pakketten van de Coop. Hoorde nog 2 vega kipburgers bij.

Wat moet je met 6 zakken sla dat direct opmoet :') plus dat de waarde van 30 euro denk ik echt niet gehaald is. Maar goed, volgende keer een nieuwe poging.

Afbeelding

FrNo
Berichten: 3673
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-22 12:19

miramii schreef:
2 pakketten van de Coop. Hoorde nog 2 vega kipburgers bij.

Wat moet je met 6 zakken sla dat direct opmoet :') plus dat de waarde van 30 euro denk ik echt niet gehaald is. Maar goed, volgende keer een nieuwe poging.

[ [url=m/rCzDZZ.jpg]Afbeelding[/url] ]



Voor één pakket zou het prima zijn.

Ashleytjuhh

Berichten: 6675
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 12:10

Hier valt de box van 1 bakker altijd een beetje tegen, maar dat komt vooral omdat de andere zoveel zijn :o

dit is een 5euro box
1 wit brood
1 bruin brood
4 spelt eierenkoeken
6 bruine volkoren broodjes
3 snacks

waarde uiteraard wel waard als je het bij de bakker kooptAfbeelding


de box van de makro maakt veel goed :j Al is het niet mijn box maar kan vaders er erg blij mee maken met alle vis :j

Afbeelding

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 22:58

Hier even een pauze op TGTG, eerst even sparen, alles bijwerken, vriezer zit zowel bij mij als bij mn moeder hartstikke vol, dus dat is allemaal top!


"Erger" me wel beetje aan de wisselende tijden dat nu iets online komt, laatst dus zelfs ook eentje om 01:30 śnachts, terwijl die normaal tegen 10:00 in de ochtend online stonden.... Je kan er gewoon geen knoop aan vast leggen meer, en dat is niet erg, want je weet ntuurlijk nooit van te voren of er uberhaupt iets over is.... Maar om nou de gehele dag maar op de TGTG app te zitten :P

friezenfan2

Berichten: 2627
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 18:15

Ik dacht een pakket te bestellen omdat al mijn brood op is. Na wat gedoe met het betalen gister uiteindelijk wel een pakket gescoord.
En wat voor een pakket.

Ik heb:
1 heel wit brood
1 halfje wit brood
1 halfje wit tijgerbrood
6 krentenbollen
1 bruine eierkoek
1 eierkoek met parelsuiker
2 kaasbroodjes (denk ik)
2 ragoutbroodjes (denk ik)
1 minieierkoek
2 bolussen
2 harde witte broodjes
2 harde witte tijgerbroodjes
2 harde bruine sesambroodjes
2 witte pistoletjes
2 scones
1 witte bol
2 meergranen bollen
3 witte puntjes

Ik kan hier wel even mee vooruit geloof ik
Afbeelding

*edit* en nog een pizzabroodje, die is al op dus vergat ik hem helemaal

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18162
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 18:18

Oh, wat lekker allemaal. Heel mooi pakket inderdaad zeg.

friezenfan2

Berichten: 2627
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 18:51

En i've completed the tetris game as well. Het paste allemaal in mijn klein diepvries die ook zeker al 2/3 vol zat.

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 19:09

Nou je hebt in ieder geval wel gekregen wat je wilde. :D

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 14:43

friezenfan2 schreef:
Ik dacht een pakket te bestellen omdat al mijn brood op is. Na wat gedoe met het betalen gister uiteindelijk wel een pakket gescoord.
En wat voor een pakket.

Ik heb:
1 heel wit brood
1 halfje wit brood
1 halfje wit tijgerbrood
6 krentenbollen
1 bruine eierkoek
1 eierkoek met parelsuiker
2 kaasbroodjes (denk ik)
2 ragoutbroodjes (denk ik)
1 minieierkoek
2 bolussen
2 harde witte broodjes
2 harde witte tijgerbroodjes
2 harde bruine sesambroodjes
2 witte pistoletjes
2 scones
1 witte bol
2 meergranen bollen
3 witte puntjes

Ik kan hier wel even mee vooruit geloof ik
[ [url=m/gINsF0.jpg]Afbeelding[/url] ]

*edit* en nog een pizzabroodje, die is al op dus vergat ik hem helemaal



Donders wat een super mooi pakket.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:29

Rustig hier :o

Ik zocht op Bokt op Foodello, maar blijkbaar heeft nog niemand er iets over gepost. Ik las er laatst iets over in een vakblad: https://retailtrends.nl/news/66626/rest ... -nederland

Blijkbaar was ik het weer vergeten, maar ineens kreeg ik overal sponsored ads en toen werd ik nieuwsgierig.

Op https://www.foodello.nl staat dit:

Citaat:
Minder voedselverspilling
Wij redden producten die niet in de supermarkt belanden, omdat de THT-datum dichterbij komt, een product uit het assortiment verdwijnt, of omdat er een drukfout staat op de verpakking. Zo verminderen we voedselverspilling in Nederland.

Meer korting
Wij verkopen al onze producten altijd met een fikse korting. Wij vergelijken de prijzen van onze producten met het normale prijsniveau in de supermarkt. Zo verminder je voedselverspilling én bespaar je flink op je boodschappen!

Snel thuisbezorgd via PostNL
Wij bezorgen in heel Nederland via PostNL. Bestel je op werkdagen voor 21:00u? Dan heb je de volgende dag je bestelling in huis. Bestellingen in het weekend duren tot 2 werkdagen.

Inmiddels heb ik mijn eerste bestelling geplaatst en die wordt morgen geleverd. Ik ben benieuwd. Het zijn houdbare producten die handig zijn om op voorraad te hebben, zoals voedsel in blik en pot, thee en kattensnoepjes :D

Ik had niet zo'n zin om er een nieuw topic voor te openen. Volgens mij past het prima in dit topic. Van TGTG heb ik al eeuwen geen gebruik meer gemaakt. Geen zin meer in supermarktpakketten met vlees dat ik toch zelf niet consumeer, maar misschien moet ik weer eens ergens een broodpakket halen.

FrNo
Berichten: 3673
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:50

Gisteren bij de bakker Afbeelding
een appel plaat koek
2 triangel met kaas en...?
Een afbak brood met vulling.
2 Belgische wafels
Aardbeien yoghurt cake

Eliana

Berichten: 5465
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 15:04

Gisteren bij de supermarkt ( Boons)
Echt een groot pakket!
Afbeelding

Snippergroen

Berichten: 6689
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 15:57

Karin schreef:
Rustig hier :o

Ik zocht op Bokt op Foodello, maar blijkbaar heeft nog niemand er iets over gepost. Ik las er laatst iets over in een vakblad: https://retailtrends.nl/news/66626/rest ... -nederland

Blijkbaar was ik het weer vergeten, maar ineens kreeg ik overal sponsored ads en toen werd ik nieuwsgierig.

Op https://www.foodello.nl staat dit:

Citaat:
Minder voedselverspilling
Wij redden producten die niet in de supermarkt belanden, omdat de THT-datum dichterbij komt, een product uit het assortiment verdwijnt, of omdat er een drukfout staat op de verpakking. Zo verminderen we voedselverspilling in Nederland.

Meer korting
Wij verkopen al onze producten altijd met een fikse korting. Wij vergelijken de prijzen van onze producten met het normale prijsniveau in de supermarkt. Zo verminder je voedselverspilling én bespaar je flink op je boodschappen!

Snel thuisbezorgd via PostNL
Wij bezorgen in heel Nederland via PostNL. Bestel je op werkdagen voor 21:00u? Dan heb je de volgende dag je bestelling in huis. Bestellingen in het weekend duren tot 2 werkdagen.

Inmiddels heb ik mijn eerste bestelling geplaatst en die wordt morgen geleverd. Ik ben benieuwd. Het zijn houdbare producten die handig zijn om op voorraad te hebben, zoals voedsel in blik en pot, thee en kattensnoepjes :D

Ik had niet zo'n zin om er een nieuw topic voor te openen. Volgens mij past het prima in dit topic. Van TGTG heb ik al eeuwen geen gebruik meer gemaakt. Geen zin meer in supermarktpakketten met vlees dat ik toch zelf niet consumeer, maar misschien moet ik weer eens ergens een broodpakket halen.


Wat interessant! Top dat je op die manier ook gewoon zelf je producten kan kiezen!

Ashleytjuhh

Berichten: 6675
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 16:52

Karin schreef:
Rustig hier :o

Ik zocht op Bokt op Foodello, maar blijkbaar heeft nog niemand er iets over gepost. Ik las er laatst iets over in een vakblad: https://retailtrends.nl/news/66626/rest ... -nederland

Blijkbaar was ik het weer vergeten, maar ineens kreeg ik overal sponsored ads en toen werd ik nieuwsgierig.

Op https://www.foodello.nl staat dit:

Citaat:
Minder voedselverspilling
Wij redden producten die niet in de supermarkt belanden, omdat de THT-datum dichterbij komt, een product uit het assortiment verdwijnt, of omdat er een drukfout staat op de verpakking. Zo verminderen we voedselverspilling in Nederland.

Meer korting
Wij verkopen al onze producten altijd met een fikse korting. Wij vergelijken de prijzen van onze producten met het normale prijsniveau in de supermarkt. Zo verminder je voedselverspilling én bespaar je flink op je boodschappen!

Snel thuisbezorgd via PostNL
Wij bezorgen in heel Nederland via PostNL. Bestel je op werkdagen voor 21:00u? Dan heb je de volgende dag je bestelling in huis. Bestellingen in het weekend duren tot 2 werkdagen.

Inmiddels heb ik mijn eerste bestelling geplaatst en die wordt morgen geleverd. Ik ben benieuwd. Het zijn houdbare producten die handig zijn om op voorraad te hebben, zoals voedsel in blik en pot, thee en kattensnoepjes :D

Ik had niet zo'n zin om er een nieuw topic voor te openen. Volgens mij past het prima in dit topic. Van TGTG heb ik al eeuwen geen gebruik meer gemaakt. Geen zin meer in supermarktpakketten met vlees dat ik toch zelf niet consumeer, maar misschien moet ik weer eens ergens een broodpakket halen.



ik zie deze site ook voorbij komen en heb hem ook in mijn browser staan. ben midgen benieuwd wat je binnen krijgt.

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 17:08

Interessant! Ik ga er ook eens naar kijken.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 19:40

Snippergroen schreef:
Wat interessant! Top dat je op die manier ook gewoon zelf je producten kan kiezen!

Ja, dat spreekt mij bij voedsel uit de supermarkt toch meer aan dan een verrassingspakket. Verse en gekoelde producten haal ik wel op andere manieren in huis, maar thee, blikken soep, zoutjes en snoep voor de kat kan ik prima op deze manier aanschaffen.

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 21:25

Voor de wat groot verbruikers met vries ruimte is de megafoodstunter ook altijd een optie. Zelfde principe als tgtg alleen in het groot en je kunt ook zelf kiezen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 21:46

Foodello heeft ook een categorie 'Grootverpakkingen' met restpartijen uit de horeca. Toen ik laatst ziek was heb ik appelcompote herontdekt (het was het enige wat ik wilde eten en ik vind het nog steeds lekker). Nu verkoopt Foodello appelcompote voor weinig. Dat zijn alleen wel verpakkingen van 2600 gram en ik ben er nog niet achter wat ik met ruim 2.5 kg appelcompote uit één verpakking moet, dus die heb ik maar weer van de bestellijst gegooid :))

ClaudiaHS

Berichten: 8062
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 22:26

Karin schreef:
Foodello heeft ook een categorie 'Grootverpakkingen' met restpartijen uit de horeca. Toen ik laatst ziek was heb ik appelcompote herontdekt (het was het enige wat ik wilde eten en ik vind het nog steeds lekker). Nu verkoopt Foodello appelcompote voor weinig. Dat zijn alleen wel verpakkingen van 2600 gram en ik ben er nog niet achter wat ik met ruim 2.5 kg appelcompote uit één verpakking moet, dus die heb ik maar weer van de bestellijst gegooid :))


Gewoon in porties in de vriezer gooien?