Too good to go

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FrNo
Berichten: 3677
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 12:54

In stukken snijden en invriezen.

Ik heb vroeger wel eens gehoord bij een bakker dat het personeel het na werktijd mee mocht nemen.

Dallista

Berichten: 4422
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 13:13

Ik heb geen idee wat er voorheen mee gebeurde. Bij ons komt het meestal makkelijk op omdat we vaak bezoek hebben of het meenemen naar vrienden etc. Ik vries van tijd tot tijd ook in, vooral appeltaarten e.d.

RenskeFrea

Berichten: 872
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 17:00

Ik heb net een pakket bij een bakker kunnen halen, ze hadden een hele stellage vol en een hele rij mensen nog voor mij :P
Afbeelding

Afbeelding
Deze mag ik in mijn eentje op eten :9
Ben wel blij dat er niet zo veel brood in zit want dan doe ik er heel lang mee, nu vind ik het perfect.
Als ik nog een blik knakworstjes haal heb ik meteen avondeten :P

silvericathy

Berichten: 1925
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 13:42

Vanavond ga ik voor het eerst ophalen bij een sushi plek. Ik ben best wel benieuwd, ze scoren niet heel hoog met hun recentie sterren. Maar ook niet heel laag.

Heb een foto gevonden van een andere klant en dat zag er opzich niet verkeerd uit. Is natuurlijk wel de vraag wat krijg ik en is het lekker :+

Dallista

Berichten: 4422
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 17:41

Er is sinds kort weer een nieuwe vestiging van het Kraayennest in Nijmegen, en ik zag hem net langskomen in de app, dus dacht, laten we eens proberen.
Twee boxen, tientje bij elkaar, waarde moet dan rond de dertig euro zitten.
Er zat nog een Marikenbrood (soort groot rond rozijnenbrood met oa banketbakkersroom en mandarijntjes) bij van 10 euro, twee grote appeltaart punten (die zijn meteen naar de ijskast verbannen) en het mokkastammetje is ook bijna 10 euro. Een zeer royale paar boxjes!

Kom ik daar met mijn fietsje! :=
Maar heb het allemaal redelijk naar huis gekregen, met een grote doos schuin achterin het mandje en de andere grote helemaal verticaal in de rugzak. Een paar minuten na de restauratie thuis zag het er weer redelijk uit. En ik denk dan altijd maar, in de maag gaat het toch stuk…

Als de aardbeien morgen niet opgaan met het bezoek, snoep ik ze morgenavond er vanaf.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dallista

Berichten: 4422
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 17:41

silvericathy schreef:
Heb een foto gevonden van een andere klant en dat zag er opzich niet verkeerd uit. Is natuurlijk wel de vraag wat krijg ik en is het lekker k:+

En hoe was het? Sushi is altijd een verrassing!

silvericathy

Berichten: 1925
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 22:10

Dallista schreef:
silvericathy schreef:
Heb een foto gevonden van een andere klant en dat zag er opzich niet verkeerd uit. Is natuurlijk wel de vraag wat krijg ik en is het lekker k:+

En hoe was het? Sushi is altijd een verrassing!


Het was genoeg om me stijf in te eten, de sushi zelf was helaas wat minder gevuld dus veel rijst. Weet niet of ik nog eens ga halen, de foto's van andere mensen die ik online met wat zoekwerk vond waren ongeveer dezelfde sushi, dus ik verwacht een volgende keer hetzelfde te krijgen.

Dit was de box voor €18

Afbeelding

Naomi_Jortje

Berichten: 4198
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 11:17

Schopje in dit topic :D

Vandaag weer een tgtg bon bij de bakker in het dorp. Hele fijne bakker: altijd minimaal 3 hele broden (kan verdeeld zijn in halve broden, maar bij elkaar altijd minimaal 3 hele) en vaak een zak zachtje broodjes. Brood gaat in de vriezer en dan kunnen we er met 2 personen 2 weken van eten.

Vandaag zat er nog wat lekkers bij :9
Afbeelding

Fem

Berichten: 12521
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 11:31

Dat ziet er lekker uit Naomi! En heerlijk vol pakket +:)+

Eefsel2109

Berichten: 1111
Geregistreerd: 24-04-15

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 12:01

Gisteravond 2x broodpakket van Dirk besteld en vandaag opgehaald, voorlopig hoef ik geen brood meer te kopen en de vriezer zit weer bomvol :=

Afbeelding
Het paste niet allemaal onderin de kinderwagen, wat best een grote bak is.

Afbeelding
Veel volkoren brood, dus heel blij mee! 6x half brood, 3x heel gesneden en 9x heel ongesneden en dat voor 2x €3,49 :o

Faelynn

Berichten: 3159
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 13:15

Sinds de lidl groente en fruit boxen weg zijn haal ik bijna geen tgtg meer, maar zojuist een vegan sushi box gescoord, vanavond ophalen, ben heeeel benieuwd.

friezenfan2

Berichten: 2641
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 13:34

Wow Eefsel2019. Ik snap dat je voorlopig geen brood meer nodig heb. Dat zat zeker aan de waarde.

DoretteK

Berichten: 845
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 17:30

Wat is het stil hier! Ik merk zelf dat ik ook weinig meer koop sinds de lidl niet meer mee doet. Helaas geen tassem hier bij de lidl, of iig nooit als ik er ben.

Wel nu twee keer chocoladepakket gehaald, lekker! Ook verschillende voor collega's meegebracht.

Dadelijk kijken of een bakkersbox lukt. Brood nodig!

Olga89

Berichten: 2000
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Ekehaar

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 18:38

Afbeelding
Vanmiddag bij de coop een broodbox gehaald

FrNo
Berichten: 3677
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 21:03

DoretteK schreef:
Wat is het stil hier! Ik merk zelf dat ik ook weinig meer koop sinds de lidl niet meer mee doet. Helaas geen tassem hier bij de lidl, of iig nooit als ik er ben.

Wel nu twee keer chocoladepakket gehaald, lekker! Ook verschillende voor collega's meegebracht.

Dadelijk kijken of een bakkersbox lukt. Brood nodig!

Aan de hand van de omschrijving 'chocoladepakket' even bij je andere posts gekeken of je de chocolade pakketten van Winters bedoelde.

Toen kwam ik deze post van je tegen
DoretteK schreef:
[quote="FrNo"...
[quote="FrNo"...
Mooi pakket.

Ik hem ook in de planning om een Lidl pakket voor maandag te scoren.
[/quote...


Lidl is nog niet gelukt.
Wel een tgtg pakket van Meesters vd Halm, een bedrijf dat muesli, havervlokken etc maakt. Een doos met daarin 6x350 gr Granola vezelrijk.
Online zie ik deze verpakkingen voor ca €5,- per pak. (Nu maar hopen dat het smaakt, anders meng ik het met Qruesli)
[/quote....

Hey, dan kom jij bij mij uit de buurt? De Halm zit om de hoek hier.

Welke Lidl probeer je te scoren?


Klopt, ik kom uit Boekel.

Ik werk bij het Jumbo dc in Veghel, winters chocolade zit achter ons pand.
Binnen 7 minuten ben ik terug op het werk.
Ik probeerde toentertijd de Lidl in Veghel.

DoretteK

Berichten: 845
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 21:12

Toevallig zeg! Ik woon zelf dus in Heeswijk-Dinther. En het was inderdaad bij Winters! Ze stonden er nu verschillende keren achter elkaar op. De chocolade is ondertussen op, dus maar weer eens in de gaten houden of ze er weer op komen hihi. Ik heb zelf ook op het DC gewerkt :)

Broodpakketje was wel weer gelukt bij de Echte Bakker. Drie hele bruine broden, een zakje bolletjes en vier eierkoeken. Heerlijk!

FrNo
Berichten: 3677
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 21:19

Dat is toevallig, ex-collega :)

Klinkt als een mooi broodpakket.

Je kunt morgen weer chocolade halen.

friezenfan2

Berichten: 2641
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 19:22

Ik probeerde al 2 weken een box bij de bakker te scoren maar ze gooien hem ergens in de middag online maar vanmiddag had ik geluk.

Als ik het goed heb gelezen doen alle lidls mee met die tasjes maar ik heb er denk ik 3 keer er eentje zien staan. Maar ik geloof dat ze bij open gaan de tasjes weg worden gezet dus je mist ze nog al snel als je er niet dan bent. Sinds ze dit tasjes hebben ligt het brood met zo'n sticker erop bij de kassa en is het veel vaker op als ik aan kom. Of het hangt samen met de half volle schappen.

Maar mijn box

1 heel volkoren brood
1 halfje vierkant bruin met zaadjes
3 krentenbollen
1 krenten eierkoek
2 ham kaas croissants (ik denk dat er ook ham in zit)
1 hard wit puntje
1 hard wit sesam broodje


Afbeelding

DoretteK

Berichten: 845
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 19:56

Ik kom regelmatig stipt om 8u bij de Lidl en heb dan wel het brood voor 25 cent (wordt hier gedrokgd en voor de kippen gegeven) maar al die keren helaas geen tasjes.

Leuke bakkersbox! Ik vind het wat weinig, maar denk dat het wel de waarde haalt. Is stiekem best duur allemaal bij de bakker..

friezenfan2

Berichten: 2641
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 20:13

Is van een echte bakker en zal daarom altijd wel duurder zijn en ja vroeger zat er zeker meer in maar dan was er vast meer over. Het is vast over de waarde en ik ben zeker blij met het brood. Dat gaat dadelijk per 4 sneetjes in de diepvries en dan kan ik een heel eind vooruit. Maar jij hoeft niet bij mijn bakker een surprise box te halen. Doe dat ook maar niet heb ik de volgende keer meer kans.

Nou dorette dan eens niet om 8 uur komen? Of je vraagt het eens in de winkel. Waarschijnlijk krijg je een dom leeg antwoord want de medewerkers in de winkels om mij heen geven nooit een vol antwoord maar altijd een excuus of smoesje. Stel de vraag eens via messenger op fb die hebben daar vaak meer kijk op. Het lijkt hier altijd of de medewerkers in de winkel niets mogen zeggen. Paar jaar terug had ik een pompoen nodig en toen kreeg ik te horen dat ze die alleen in de herfst hebben. Raad eens de week er na was er wel pompoen.

Fem

Berichten: 12521
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 19:51

Ik heb deze week al 2x een pakket gereserveerd en vergeten op te halen 8)7

Die van vandaag was wel echt dom. Ik dacht dat het een reservering voor morgen was. Niet dus :\
Nouja, voortaan maar beter opletten.

Steenbok12
Berichten: 7854
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-23 19:55

Balen van het vergeten. Zonde geld!!

Hier haal ik ook weinig tgtg. Soms een tasje maar die staan er zelden van de lidl. Valt ook tegen ivg de boxen. Heb er 3 weken geleden per toeval 1 gescoord en die was wel mooi.
Brood lukt vooralsnog altijd goed bij de AH. Ik betaal niet meer dan 0.75 cent voor een heel brood en vaak 0.50 cent. Vandaag 1 brood meegenomen. Lag toevallig nog veel om 10.15. Niet verwacht. Had niet echt wat nodig. M'n vriezer ligt nog vol :)

friezenfan2

Berichten: 2641
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 19:57

Voor vorige week had ik een alarm gezet zodat ik het niet vergat. Is maar een tip.

Ik kom zelden in een supermarkt vroeg dus mis dat eigenlijk altijd dat brood. Is wel een goede deal.

Steenbok12
Berichten: 7854
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-23 22:07

friezenfan2 schreef:
Voor vorige week had ik een alarm gezet zodat ik het niet vergat. Is maar een tip.

Ik kom zelden in een supermarkt vroeg dus mis dat eigenlijk altijd dat brood. Is wel een goede deal.


Ik doe het voor mijn werk nadat ik kind naar opvang heb gebracht :j. Wip dan alleen even snel voor brood in en uit. Loont echt. Brood is wel iets goedkoper geworden overigens. Maar dan nog.

purny

Berichten: 27559
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 17:01

Ik heb voor vanavond voor de eerste keer een overblijf brood pakket van de ap besteld. Ik ben benieuwd