Too good to go

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neroo
Berichten: 10273
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:31

Het is toch een gokje he.
Ik had laatst bij de ekoplaza 2 speklappen en spruitjes, 1 avocado en yoghurt die over de datum al was. Vond ik ook medium maar voornamelijk omdat ik geen fan ben van vet varkensvlees en spruitjes lust ik niet. En de yoghurt was ook niet helemaal netjes omdat die al verlopen was. Weten we dat ook weer, en daar ga ik dan niet meer heen.

Zojuist weer bij bakker van weert geweest!

Afbeelding

tiwi1969

Berichten: 7673
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:44

Het nadeel bij zo’n wat alternatieve winkels is dat de producten er normaal al erg duur zijn dus dat er niet veel in een pakket hoeft om een behoorlijke waarde te halen.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:21

Vandaag ook een pakket gehaald bij een biologische groentewinkel. Helft over datum (datum van gisteren) :=
Kwam er thuis pas achter. Heb toogoodtogo maar even gemaild.

Ook vandaag een pakket bij Delifrance. Super! Drie dik belegde verse broodjes (ter plekke gemaakt) en een grote smoothie :D

Horseloverl
Berichten: 2233
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:59

Hooi! Even vraagje. Als je een pakket besteld moet je dan zelf bv een tas en bakjes meenemen?

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:03

Ik neem altijd wel mee. Als het kan, scheelt het weer afval. Het verschilt per locatie. Soms hebben ze de pakketten al klaar staan en soms vragen ze wel naar bakjes.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:22

Hier altijd een eigen tas mee.

Ben benieuwd hoe TooGoodToGo reageert. Iemand ervaring met producten over datum en een klacht indienen?

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:39

Het idee van de app is duurzaamheid. Een half uur met de auto rijden valt daar niet echt onder :o daarnaast maken te hoge verwachtingen een pakket niet per se slecht. Ik had bij de eco plaza ook weinig naar mijn idee maar dat is gewoon een exclusievere winkel.

Steenbok12
Berichten: 7856
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-19 20:41

Half uur rijden is imo ook vrij zinloos. Voor zowel het milieu als de moeite denk ik.
En idd verassings effect is leuk en ik eet weer eens wat anders! Net als krentenbollen en koffie broodjes bij de bakker. Best lekker!

tiwi1969

Berichten: 7673
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:59

Koffie broodjes, lekkerrrrr.... maar iets wat ik nooit koop dus dan juist leuk.

Net een mooi pakket van Deka, veel met datum van morgen en overmorgen. Pakje biefstuk en worstjes, alleen dat is al meer dan de prijs van het pakket en inmiddels al in de vriezer. Alleen de optimel van 13/1 en bol deksel, die kan helaas weg.

Afbeelding

tamaramt

Berichten: 7549
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: noord brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 21:53

Hier zit behalve 1 bakker verder niks in de buurt dus ik wilde de gok nemen omdat ik hier veel verhalen las over grote spar pakketten. Als het zo n pakket was geweest dan was het wel de moeite waard geweest. Is de gok die je neemt natuurlijk.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:27

Ik kies alleen bedrijven die dichtbij zitten. Kan ik met de fiets heen.
En de deli by Shell bij mijn werk.
Zit er 2 km vanaf. Dus daar rijd ik even langs vanuit mijn werk.

Duhelo

Berichten: 28594
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:00

Vandaag pakje opgehaald bij een bakker (4 km.omweg vanaf mijn paarden naar huis)
3.99
2 croissants
1 chocoladekoek
1 boterkoek
5 of 6 pistolets
1 klein broodje

Hier vragen ze al snel 1.50 a 1.60 voor een klein brood, 0.75 a 1.00 voor pistolets en 0.90 a 1.20 voor croissants en boterkoeken, dus mooie vangst weer.
ik laat morgen ham en kaas meebrengen en maak tostis voor in de diepvries. 2 van de pistoletjes zijn al op en de rest is voor onze lunch morgenmiddag.

Amyyy

Berichten: 3501
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 13:00

Ik ben vanochtend bij Mövenpick hotel in Den Bosch geweest, aanrader!

Er was nog een ander vrouwtje, zij ging hier altijd naar toe als er vriendinnen kwamen lucnchen. Je mag. Alle broodjes, beleg, fruit en scrambled eggs, worstjes, champignons etc. Pakken wat over is. Ik heb niet zo veel beleg gepakt omdat ik geen vlees eet en zo veel kaas kan ik nooit op. Maar ze hadden ook echt goed vleeswaar. Ik hrb me vooral gericht op broodjes en fruit.

Het is wel handig om veel bakjes mee te nemen, ik had er 2 bij en dat was eigenlijk te weinig.
Dit kostte €5, echt een aanrader! Hele aardige mensen en er was nu heel veel over. Ze vertelde dat alles wat wij niet pakte weggegooid werd.


Afbeelding

Ghostattack

Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 13:05

Wow dat is echt de moeite waard! Den Bosch is hier niet zo ver vandaan, misschien moet ik dat ook eens doen :))

Edit: Zie nu dat er aardig wat nieuwe locaties toegevoegd zijn die nog geen aanbod hebben, dus ik heb hoop :D

tiwi1969

Berichten: 7673
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:34

Mijn dochter kwam net met een Delifrance pakketje aan, lekker niet koken vanavond. Voor €3,99 een tweepersoons pakket. Ieder een half stokbrood met beleg naar keuze een zoet broodje en een beker sap.

Afbeelding

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:44

Ziet er goed uit!

Ik heb mijn geld terug gekregen van gisteren. Spul was al over datum. Goede service!

zonnebloem18

Berichten: 24867
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:47

Morgen de van der Valk weer proberen. Nu nog weer iets beter voorbereid, dus nog meer bakjes, bekers en zakjes mee.

Ghostattack

Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:49

Hier vandaag naar de Spar in Vuren geweest. De koelkast was al helemaal leeg dus we hadden bijna niks meer in huis, alles was welkom dus. Alleen al de vis is duurder dan het pakket zelf :o

Ook nog 2 halfjes bruin brood trouwens. Vriezer is weer stampvol haha
Afbeelding

tiwi1969

Berichten: 7673
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:10

Fijn coconut dat je je geld terug krijgt!

Prima pakket, wij gaan morgen ook weer naar de spar. Op deze manier doe ik nog maar weinig boodschappen.

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:35

Broer en ik hebben last minute besloten vanavond naar Bakker Bart te gaan. Waren nog bonnen en we moeten toch brood halen morgen. :)

Ghostattack

Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:37

Ben benieuwd Sani! Hier goede ervaringen met Bakker Bart :j

Wij hebben gelijk de vis als avondeten op. Echt een ontzettend lekker stukje vis!

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:54

Ook hier deze week 1 keer bakker Bart en erg goed!

Net een bon gekocht voor spar Enschede! Moet er straks praktisch langs!

boeflover

Berichten: 6048
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:14

Lees al een poos mee maar nog altijd niet geprobeerd, tot nu toe geen winkels in de buurt of op de weg naar huis van het werk.
Ik vraag me wel af wat de visie is op onderstaand pakket? Dat ziet er niet uit als iets wat “over” is, waarom dan toch onder de normale prijs verkopen?
Zo zie ik ook wel eens shell pakketten langs komen van spullen die even bij elkaar worden gepakt en volgens mij helemaal niet aan de datum zijn (mars enzo?)
Ik verwacht idd producten met datum van die dag wat morgen niet meer verkocht mag worden. (En die zijn vaak nog prima een paar dagen houdbaar of in de vriezer zelfs nog maanden..)
Hopelijk snel ook hier iets in de buurt die zich aansluit!


tiwi1969 schreef:
Mijn dochter kwam net met een Delifrance pakketje aan, lekker niet koken vanavond. Voor €3,99 een tweepersoons pakket. Ieder een half stokbrood met beleg naar keuze een zoet broodje en een beker sap.

[ [url=m/IF7qmF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:19

Bij mij bij de Shell kon ik kiezen uit beleg dat toch weg moest, en harde broodjes die ook weg moesten, want de volgende dag niet meer lekker. Werd ter plekke vers klaargemaakt, maar dus wel van spullen die anders niet meer gebruikt konden worden.

tiwi1969

Berichten: 7673
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:20

Ik denk dat het brood van Delifrance wel over is, het beleg misschien niet, maar kan ook zijn dat wat in de bakjes in de vitrine ligt weg moet aan het einde van de dag.
Zoete broodjes en sap zijn ook dag-vers dus wordt ook weggegooid als het niet verkocht is.