Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33135
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 17:56

Ja met 4,95 euro zou de waarde vergelijkbaar moeten zijn met 15 euro inderdaad.

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 18:01

Coconut schreef:
Vandaag ook een pakket gehaald bij een biologische groentewinkel. Helft over datum (datum van gisteren) :=
Kwam er thuis pas achter. Heb toogoodtogo maar even gemaild.

Ook vandaag een pakket bij Delifrance. Super! Drie dik belegde verse broodjes (ter plekke gemaakt) en een grote smoothie :D


Was dit toevallig op d koninginnelaan in Apeldoorn? Daar had ik vorige keer een bruine spitskool, een verschrompelde aubergine en een bolstaand zakje sla... Ga ik niet meer heen iig. :=

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 18:10

Ik moet de app toch eens beter in de gaten gaan houden, kom er net achter dat sommige zaken pas vlak voor de ophaaltijd bonnen erin zetten. Op zich ook wel logisch, want dan weten ze natuurlijk precies wat er over is.

tiwi1969

Berichten: 7650
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 18:24

Willeke_ schreef:
Coconut schreef:
Vandaag ook een pakket gehaald bij een biologische groentewinkel. Helft over datum (datum van gisteren) :=
Kwam er thuis pas achter. Heb toogoodtogo maar even gemaild.

Ook vandaag een pakket bij Delifrance. Super! Drie dik belegde verse broodjes (ter plekke gemaakt) en een grote smoothie :D


Was dit toevallig op d koninginnelaan in Apeldoorn? Daar had ik vorige keer een bruine spitskool, een verschrompelde aubergine en een bolstaand zakje sla... Ga ik niet meer heen iig. :=



Wij ook geen fijne ervaring, alleen geiten en soja zuivel op de datum geen groente of fruit, wat je wel verwacht van “ de Groenterij” wij doen dat ook niet meer.

Vanavond Brasserie M’Joy proberen. Dus niet koken en met een knoop in de maag wachten tot 20 uur.

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 18:28

Mjoy is leuk! Heb ik ook een keertje gehad. Lieve mensen ook

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 18:57

Willeke_ schreef:
Coconut schreef:
Vandaag ook een pakket gehaald bij een biologische groentewinkel. Helft over datum (datum van gisteren) :=
Kwam er thuis pas achter. Heb toogoodtogo maar even gemaild.

Ook vandaag een pakket bij Delifrance. Super! Drie dik belegde verse broodjes (ter plekke gemaakt) en een grote smoothie :D


Was dit toevallig op d koninginnelaan in Apeldoorn? Daar had ik vorige keer een bruine spitskool, een verschrompelde aubergine en een bolstaand zakje sla... Ga ik niet meer heen iig. :=


Klopt inderdaad! Heb melding gemaakt bij toogoodtogo. Heb mijn geld dus terug gehad. Ik vind ze ook erg onaardig daar.....

@Willeke_

Ik zou daar wel even melding van maken bij TooGoodToGo hoor... ze hebben al meer klachten gehad over Gimsel.

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 19:35

Thnx coconut, ga ik even doen dan

stijntilla

Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 19:44

Bij de gimsel in Apeldoorn ben ik ook een keer geweest. Niet echt aardig personeel, maar wel een prima pakket. Helaas niet alles kunnen gebruiken, maar goede mix van groenten en biologische producten.
Ik zal er niet snel weer heen gaan, dat dan weer niet.

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 19:45

Ik heb echt het gevoel dat de helft van de mensen in dit topic in de buurt van Apeldoorn woont :')

Jammer van die slechte pakketten zeg. Wel een goede service bij Too Good To Go als je gewoon je geld terugkrijgt!

Morgen ben ik weer in Amersfoort. Eens kijken of ik een leuk pakket kan bemachtigen.
Laatst bijgewerkt door amber15 op 20-01-19 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Steenbok12
Berichten: 7849
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 19:47

amber15 schreef:
Ik heb echt het gevoel dat de helft van de mensen in dit topic in de buurt van Apeldoorn woont :')

Morgen ben ik weer in Amersfoort. Eens kijken of ik een leuk pakket kan bemachtigen.

Concurrentie strijd om de boxen haha Wel fijn om alle reviews zo te lezen!

Hhilde

Berichten: 7450
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 19:52

Hier een Loenense, dus ik rij ook vaak bij Apeldoorn (werk in Beekbergen en ouders in Apeldoorn). Tot nu toe vooral Dekamarkt gehad ivm ophaaltijden en bereikbaarheid. Heel tevreden!

Sinds kort is er een Spar in Dieren die mee doet. Hopelijk kan ik daar eens wat halen :D

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:51

Dekamarkt bevalt dus? Mag ik weten welke :))

Haha, dit topic kan dan beter "TooGoodToGo Apeldoorn en omstreken" heten :'). Geintje hoor ;) !

Wel fijn inderdaad om de reviews te lezen! Wel gek dat er ook een aantal bedrijven tussenstaan hier die nóóit iets over hebben (cupcake winkel o.i.d.?)

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:56

Amsterdam wordt ook regelmatig vertegenwoordigd hoor :+

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:57

En Tilburg ook :)

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:58

Goed zo :D

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:00

Hengelo *\o/* (en omstreken.. :') )

Ineke2

Berichten: 33135
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:02

Spijkenisse / Rotterdam :P

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:29

tiwi1969 schreef:
Weet iemand hoe je in de app de beoordeling kan zien? Ik geef wel sterren maar kan ze niet terugvinden bij de winkels.

Helaas kan dat niet, vind ik ook jammer! Vooral ook om te zien of er mensen met de zelfde top en flop ervaringen zijn :')

Ik twijfel of ik morgen Mövenpick in Den Bosch eens zal proberen... Ik heb de hele dag de tijd, verder geen plannen, dus het is wel heel verleidelijk!

stijntilla

Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:41

Coconut schreef:
Dekamarkt bevalt dus? Mag ik weten welke :))

Haha, dit topic kan dan beter "TooGoodToGo Apeldoorn en omstreken" heten :'). Geintje hoor ;) !

Wel fijn inderdaad om de reviews te lezen! Wel gek dat er ook een aantal bedrijven tussenstaan hier die nóóit iets over hebben (cupcake winkel o.i.d.?)


De cupcake winkel wil ik ook graag eens proberen, maar hebben idd weinig. Wel viel me laatst op dat de verkoop was gestopt, volgens mij bieden zij pas aan het einde van de dag aan als er wat over blijft, dus ik ga ze wat vaker per dag bekijken. De bakkerijen lijken ook niets meer aan te bieden..

tiwi1969

Berichten: 7650
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:51

Ja die cup-cakes..... als die weer wat heeft een
Apeldoornse tea-party!

Net een lekkere maaltijd gehaald bij M-Joy! Kip met Chinese kool, paddestoelen en aardappeltjes.
Genoeg om samen met mijn dochter van te eten.


Afbeelding


Stond al klaar in een wegwerpbakje, jammer van het afval. We hadden eigen bakjes mee.

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:22

Anoniem schreef:
Boedha_1981 schreef:
Vanmorgen bij hotel Ibis in Utrecht geweest.
Vond het een beetje karig, was het laatste wat er nog lag.
- 2 harde broodjes
- 2 zachte broodjes
- 5 reepjes spek
- 1 koffie

Voor 4,95€..
Twijfel toch of ik tgtg een mail stuur erover. Vind het eigenlijk zelf geen bijna 5€ waard, was ook echt het laatste wat er lag... Wat zouden jullie doen? Het geld boeit me niet eigenlijk maar de ontbijt zaal zat nog vol mensen en wij haalde echt het laatste beetje weg, hadden ze naar mijn inzien beter de bon kunnen annuleren.

Heb je daar niets gezegd of gevraagd dan?


Jawel, maar het antwoord was dat dit het laatste was wat er nog lag.

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:31

stijntilla schreef:
Coconut schreef:
Dekamarkt bevalt dus? Mag ik weten welke :))

Haha, dit topic kan dan beter "TooGoodToGo Apeldoorn en omstreken" heten :'). Geintje hoor ;) !

Wel fijn inderdaad om de reviews te lezen! Wel gek dat er ook een aantal bedrijven tussenstaan hier die nóóit iets over hebben (cupcake winkel o.i.d.?)


De cupcake winkel wil ik ook graag eens proberen, maar hebben idd weinig. Wel viel me laatst op dat de verkoop was gestopt, volgens mij bieden zij pas aan het einde van de dag aan als er wat over blijft, dus ik ga ze wat vaker per dag bekijken. De bakkerijen lijken ook niets meer aan te bieden..


Deka markt eglantier en Deka imkersplaats zijn allebei echt heel goed. Die hebben wij meestal 2x per week.

Die cupcake heb ik een keer gehad. Kreeg een doos cupcakes en nog een zak losse cakejes. Dus die was ook geslaagd!

In Apeldoorn vond ik alleen Gimsel en Statie slecht.

Hhilde

Berichten: 7450
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:32

Coconut schreef:
Dekamarkt bevalt dus? Mag ik weten welke :))

Haha, dit topic kan dan beter "TooGoodToGo Apeldoorn en omstreken" heten :'). Geintje hoor ;) !

Wel fijn inderdaad om de reviews te lezen! Wel gek dat er ook een aantal bedrijven tussenstaan hier die nóóit iets over hebben (cupcake winkel o.i.d.?)

Alledrie! Maar de Imkersplaats heeft meerdere keren geannuleerd en daarom kies ik niet snel meer voor die Deka.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:38

Goed om te weten, dank jullie wel! :)

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:45

Vandaag bij een café wat opgehaald voor 5 euro...
Vorige week daar allemaal lekkere gebakjes, vandaag een halve zak rucola sla, half brood, stukje kaas en 1 klein taartpuntje.
Het was heerlijk, maar ik vond het ook wel een beetje karig.