Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 18:48

Mijn Lidl box vandaag. Weer erg blij mee en veel variatie
Afbeelding
Afbeelding

iiSunshine

Berichten: 1259
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 19:21

dat zijn mooie bruikbare pakketten van de lidl!

hier kun je ook een domino’s magic box krijgen. heeft iemand die al eens geprobeerd? schijnt dat je dan een pizza krijgt met de overgebleven ingrediënten. ik durf het niet aan, want ik hou niet van champignons bijvoorbeeld

Cowgirl

Berichten: 23750
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 20:20

Vis je die champignons er toch af

purny

Berichten: 27526
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 21:44

Starbucks en Dunkin doen ook mee tegenwoordig!

ryukapple

Berichten: 1782
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 10:52

Hier weer eens een box gedaan. Sinds kort doet een hotel hier in de buurt mee. Mensen waren er tevreden over dus ook eens meegedaan. Wat een eten voor 3,75. Kunnen we met zijn alle van lunchen

5 bolletjes
1/2 stokbrood
1 gekookt ei
1 bakje bacon
1 bakje scrambeld eggs
Bord met verschillend beleg
1 appel
Klein pakje cornflakes en melk
Kleintjes beleg (nutella, jam, pindakaas, hagelslag, boter)
Plak ontbijtkoek
1 Beschuitje
Afbeelding

_Tarzan

Berichten: 11195
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 12:13

ryukapple, dat ziet er lekker uit! Kun je de hele week van ontbijten :')

Symke
Berichten: 806
Geregistreerd: 31-12-15
Woonplaats: Friesland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 13:02

Hier ff binnen vallen en proberen; gisteren pakket v Lidl.

Iemand idee v twee bossen radijsjes? Dus net loof? Mogen paarden het loof? Ben zelf niet zo'n fan van radijs.... Kan het ook ergens doorheen ofzo?

En bakje verse abrikozen. Heb er eentje opgegeten, mwahhh...
Iemand ander idee ervoor?

Alvast bedankt vd ideetjes!

Marcella

Berichten: 36773
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 13:41

Jam maken van de abrikoos.

FrNo
Berichten: 3671
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 14:25

Hele dunne plakjes radijs door de sla.


Ik mag zo weer naar de bakker. (woensdag had ik een bon, maar werd geannuleerd door de bakker.) nieuwe poging.

Eliana

Berichten: 5457
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 14:35

Ik mocht net naar de bakker.
1 bol speltbrood
3 croissants
4 gebakjes
2 notenkoeken
Afbakbroodjes met kruiden
3 eierkoeken.

Lekker pakket voor het weekend:)

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 14:42

Ik eet radijs zo op met wat zout en peper. Anders dunne reepjes door de salade

FrNo
Berichten: 3671
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 16:04

Bij de bakker

4 harde bruine broodjes
1 wit brood
1 bruin brood
6 bruine bollen met zaadjes
1 West Vlaams suikerbrood

friezenfan2

Berichten: 2620
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 16:20

Net weer een pakket opgehaald bij de bakker op de hoek. En ik stond er meteen met de andere 2 die een pakket kwamen ophalen. En het ruikt lekker. Ik ga zo eens proberen om het in de diepvries te stoppen en mijn broer is op vakantie dus daar kan ik het niet kwijt. En ben vandaag al langs mijn ouders geweest. Al heb ik goede hoop dat het past

Dit zat er in:
1 bruin brood
1 bruin muesli brood
1 kaasbrood
4 eierkoeken
2 ham kaas croissants
1 kaas croissant
5 sauzijsenbroodjes
2 harde broodjes met maanzaad
3 harde tijgerbroodjes
2 harde broodjes met sesamzaad
1 hard donkerbruin broodje

Afbeelding

iiSunshine

Berichten: 1259
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 17:41

vandaag weer naar de bakker geweest. had stiekem ook gehoopt op iets anders dan alleen brood, maar niks te klagen

1 gesneden bruin/volkoren
1 gesneden tijger bruin
1 rond brood
5 volkoren bolletjes
1 meergranen croissant

Afbeelding

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 17:46

Dit was eergister, Spar in Utrecht Centrum. Echt een hele mooie box, allemaal dingen die we normaal ook al kopen bijna wekelijks :D

Afbeelding

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 08:43

Het blijft leuk... bakkertje in het naburige dorp. Reken je op brood voor €4,-, krijg je dit <3
Een brood, 6 roomboterbroodjes, 5 gebakjes, een donut en een koffiekoek :D

Afbeelding

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 08:49

Ooooh dat ziet er heerlijk uit!

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 00:41

Ik was altijd een stille meelezer, app had ik al wel lange tijd, maar uiteindelijk sinds vorige maand toen ik in het centrum was, eens een pakketje van de hema geprobeerd. Mijn moeder ging er eigenlkijk mee aan de haal, want vond niet alles lekker...

Toen weer eens keer op de app gekeken, bleek dunkin mee te doen, dus daar paar weken geleden 2 pakketen van opgehaald, en die waren geslaagd!

Afgelopen maandag een pakket bij de Hema opgehaald, in mijn woonplaats, de vorige was in de woonplaats van mijn moeder, en ipv 4,99 was het €4,-, en zelfs bijna alles wat ik lus. Heel veel vleeswaren die normaal al 2 euro per stuk kosten, en dan nog eens een brownie, 2 croissantjes, 2 kaizerbollen, en 2 appelflappen. Uitgerekend zat ik dik boven de 15 euro.

Vandaag een pakket bij de Appie opgehaald, had een action boodschappentas bij, maar heel de tas werd gevuld met brood. Dus dat in de vriezer gestopt!

Dunkin en hema in mijn woonplaats, zeker een herhaling vatbaar. Maar vond appie tegenvallen, hoewel ik op de facebookgroep altijd zoveel variatie zie, had ik álleen maar brood niet echt verwacht. Wellicht geef ik het nog keer een tweede kans bij de Appie, voor nu zit het maar ingevroren!

Maarrrrr, al bij al, het is zeker een goed initatief! :D
We willen zelfs even kijken wat ze op de vakantiebestemming allemaal hebben aan to good to go! :D
Had graag alles op foto willen delen, maar ik was heel dit topic éigenlijk ook weer beetje vergeten, excuses daarvoor!!

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:54

Banyu schreef:
Ik was altijd een stille meelezer, app had ik al wel lange tijd, maar uiteindelijk sinds vorige maand toen ik in het centrum was, eens een pakketje van de hema geprobeerd. Mijn moeder ging er eigenlkijk mee aan de haal, want vond niet alles lekker...

Toen weer eens keer op de app gekeken, bleek dunkin mee te doen, dus daar paar weken geleden 2 pakketen van opgehaald, en die waren geslaagd!

Afgelopen maandag een pakket bij de Hema opgehaald, in mijn woonplaats, de vorige was in de woonplaats van mijn moeder, en ipv 4,99 was het €4,-, en zelfs bijna alles wat ik lus. Heel veel vleeswaren die normaal al 2 euro per stuk kosten, en dan nog eens een brownie, 2 croissantjes, 2 kaizerbollen, en 2 appelflappen. Uitgerekend zat ik dik boven de 15 euro.

Vandaag een pakket bij de Appie opgehaald, had een action boodschappentas bij, maar heel de tas werd gevuld met brood. Dus dat in de vriezer gestopt!

Dunkin en hema in mijn woonplaats, zeker een herhaling vatbaar. Maar vond appie tegenvallen, hoewel ik op de facebookgroep altijd zoveel variatie zie, had ik álleen maar brood niet echt verwacht. Wellicht geef ik het nog keer een tweede kans bij de Appie, voor nu zit het maar ingevroren!

Maarrrrr, al bij al, het is zeker een goed initatief! :D
We willen zelfs even kijken wat ze op de vakantiebestemming allemaal hebben aan to good to go! :D
Had graag alles op foto willen delen, maar ik was heel dit topic éigenlijk ook weer beetje vergeten, excuses daarvoor!!


Sommige winkels hebben meerdere soorten boxen groente en fruit, brood en banket, magic box, had je niet toevallig een broodbox besteld bij de appie?

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 12:07

Het klinkt inderdaad als een broodbox.
Kan me voorstellen dat als je dat niet gezien hebt en op iets anders rekende, dit wat teleurstellend is.

Als het geen specifieke broodbox is, dan kun je contact opnemen met to good to go. Zij kunnen contact opnemen met de winkel en ze erop aanspreken.
Dit kan ook als de waarde te laag is, bedorven voedsel, etc.
Vaak gaan ze dan over tot terugbetaling.

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 16:30

NoLimit_93 schreef:
Banyu schreef:
Ik was altijd een stille meelezer, app had ik al wel lange tijd, maar uiteindelijk sinds vorige maand toen ik in het centrum was, eens een pakketje van de hema geprobeerd. Mijn moeder ging er eigenlkijk mee aan de haal, want vond niet alles lekker...

Toen weer eens keer op de app gekeken, bleek dunkin mee te doen, dus daar paar weken geleden 2 pakketen van opgehaald, en die waren geslaagd!

Afgelopen maandag een pakket bij de Hema opgehaald, in mijn woonplaats, de vorige was in de woonplaats van mijn moeder, en ipv 4,99 was het €4,-, en zelfs bijna alles wat ik lus. Heel veel vleeswaren die normaal al 2 euro per stuk kosten, en dan nog eens een brownie, 2 croissantjes, 2 kaizerbollen, en 2 appelflappen. Uitgerekend zat ik dik boven de 15 euro.

Vandaag een pakket bij de Appie opgehaald, had een action boodschappentas bij, maar heel de tas werd gevuld met brood. Dus dat in de vriezer gestopt!

Dunkin en hema in mijn woonplaats, zeker een herhaling vatbaar. Maar vond appie tegenvallen, hoewel ik op de facebookgroep altijd zoveel variatie zie, had ik álleen maar brood niet echt verwacht. Wellicht geef ik het nog keer een tweede kans bij de Appie, voor nu zit het maar ingevroren!

Maarrrrr, al bij al, het is zeker een goed initatief! :D
We willen zelfs even kijken wat ze op de vakantiebestemming allemaal hebben aan to good to go! :D
Had graag alles op foto willen delen, maar ik was heel dit topic éigenlijk ook weer beetje vergeten, excuses daarvoor!!


Sommige winkels hebben meerdere soorten boxen groente en fruit, brood en banket, magic box, had je niet toevallig een broodbox besteld bij de appie?


Nee de magix box, ik heb goed gekeken voordat ik bestelde, + ik ben geen broodeter dus zou sws nooit een broodbox bestellen


Afbeelding

Helaas geen foto van de box gemaakt dus klacht heeft weinig zin denk ik…
Laatst bijgewerkt door Banyu op 02-09-21 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

FrNo
Berichten: 3671
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 16:33

Maar als de winkel alleen brood over heeft, hebben ze denk ik het recht om er alleen brood in te doen.

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 16:35

En vind sws met tgtg dat niet geklaagd mag worden want vaak is het echt wel boven de winkelwaarde wat je krijgt!

friezenfan2

Berichten: 2620
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 16:49

Als het eten is wat niet meer te eten is of als het echt niet de waarde haalt mag je best klagen denk ik maar als het net de waarde niet haalt zou je dat echt niet moeten doen. Ik denk dat ze echt wel hun best doen om het pakket zo te maken dat het de waarde wel haalt.

Cowgirl

Berichten: 23750
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 16:55

Banyu schreef:
En vind sws met tgtg dat niet geklaagd mag worden want vaak is het echt wel boven de winkelwaarde wat je krijgt!


Zo denk ik er ook een beetje over. De ene keer heb je een mooi uitgebreid pakket en de andere valt het eens tegen. Dat heb ik ook wel gehad maar de waarde van de producten was gewoon ruim boven het tgt bedrag. Als het rotte producten zijn of onder de waarde dan zou ik het ook melden.

Ik had eergister een mooi pakket bij de coop:
rauwkost bakje
gegrilde kippen worst (plakjes)
1 zak met 10 witte bolletjes
Kruidkoek (en die is lekker :j )
Eierkoeken met rozijnen
zalmspiesjes (ronde ballen) voor op de bbq.
Zak wokgroenten