Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 14 [ 329 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kerstdiner 2018

 
Profiel   

Ieder jaar geniet ik in het kerstdiner-topic mee van de verhalen van Bokkers die de meest heerlijke menu’s op tafel toveren tijdens kerst. Ik zit dan ook al een tijdje met smart op het nieuwe topic te wachten, maar inmiddels is het half oktober en nog niks...
Dus maak ik zelf maar een nieuw topic!

Wat voor heerlijks komt er dit jaar op jouw kersttafel? :9
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 16:41 



 
Profiel   

Ik wil dit jaar graag een keer beefwelington maken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 16:44 



 
Profiel   

Ik lees even mee. Wij doen dit jaar rustig aan aangezien we ieder moment ons eerste kindje verwachten, maar ik wil iig voor het tussengerecht zorgen met een salade met picanha met een dressing van het gesmolten picanha-vet. Afh van hoe ik me dan voel kijk ik om nog wat anders te bereiden, of het aan de rest over te laten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 16:46 



 
Profiel   

Ik ben nog volledig inspiratieloos dus dit topic komt als geroepen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 17:15 



 
Profiel   

present

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 17:21 



 
Profiel   

leuk, ik ben ook aan de beurt dit jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 17:23 



 
Profiel   

Ik lees ook graag mee! Moet wel glutenvrij koken, vandaar dat de inspiratie momenteel even wat minder is. Maar misschien lees ik hier dingen die van nature gv zijn of die ik makkelijk om kan zetten naar gv.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 18:58 



 
Profiel   

Leuk dat het topic er weer is! Ik ga in ieder geval hert maken, verder weet ik het nog niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 18:59 



 
Profiel   

Dit topic zet me aan het denken, ik kom hier nog op terug :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 19:07 



 
Profiel   

Gourmetten, 3 dagen lang :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 19:25 



 
Profiel   

Zeer waarschijnlijk gourmetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 21:25 



 
Profiel   

Wij zitten weer in Ierland en mijn oudste zoon heeft bij zijn oom een gans besteld voor de kerst! :Y) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 21:33 



 
Profiel   

Gewoon wat ik normaal eet lol;p Niemand zit op 3 honden te wachten met kerst, dus blijf ik gewoon alleen thuis;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 21:35 



 
Profiel   

Ik wil eigenlijk een kalkoen op tafel zetten. Maar hoe en wat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 23:05 



 

Poeh das een goeie Angelique, maar er zal vast op internet wel wat staan :j
Wij doen ieder jaar luxe gourmetten, dus met coquilles, hertenbiefstuk, kabeljauw, eendenborst en ossenhaas :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 23:25 



 
Profiel   

Zoals het er nu uitziet ben ik de hele kerst weg. :') maar wat eten jullie na een brunch in de avond? Ik maak maar soep denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 06:45 



 
Profiel   

Ik volg ook even, ik ben dan wel alleen waarschijnlijk, maar ik wil toch gewoon lekker eten hebben voor mijzelf :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 11:48 



 
Profiel   

Dit is nog makkelijker :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 15:51 



 
Profiel   

Oh leuk, is dit topic er weer! Ik moet alles nog bedenken. Heb ook helemaal niet in de gaten dat het al bijna zover is omdat het soms nog steeds bijna zomer lijkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 15:53 



 

Kerstavond eten we Kalkoen op de manier van mijn mans oma, klaargemaakt door mijn schoonmoeder en mijzelf :)
Eerste kerstdag halen we lekker Chinees eten
Tweede kerstdag maak ik altijd kreeft klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 15:56 



 
Profiel   

Ik weet nog niet wat ik ga maken. Ben dit jaar alleen met kerst, m'n vader, broertje en broer gaan naar Schotland. Kerst vieren bij m'n opa en oma, was geen plek meer voor mij in de auto dus ik blijf gezellig thuis met de hond. :+

Mocht er iemand ideetjes hebben dan hoor ik het graag. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 16:06 



 
Profiel   

Ik denk gourmetten of een biefstukje met champignons, ui en krieltjes ofzo.
Ben alleen thuis maar maak er altijd wel een feestje van met uitgebreid brunchen en luxer eten. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 16:11 



 
Profiel   

Kerstavond gaan we in ieder geval bbq-en met 2 andere gezinnen. De heren gaan voor een groot stuk vlees en beginnen dan smiddags al.
Er is een groepsapp met daarin al een hoop ideeën.
2 jaar terug hebben ze o.a pulled pork helemaal zelf gemaakt. Was erg lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 17:03 



 
Profiel   

secricible schreef
Ik lees even mee. Wij doen dit jaar rustig aan aangezien we ieder moment ons eerste kindje verwachten, maar ik wil iig voor het tussengerecht zorgen met een salade met picanha met een dressing van het gesmolten picanha-vet. Afh van hoe ik me dan voel kijk ik om nog wat anders te bereiden, of het aan de rest over te laten :D


Dat is volgens mij niet makkelijk voor je, jij bent in mijn beleving altijd een van bokts kerst keukenprinsessen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 17:11 



 
Profiel   

Rytir schreef
secricible schreef
Ik lees even mee. Wij doen dit jaar rustig aan aangezien we ieder moment ons eerste kindje verwachten, maar ik wil iig voor het tussengerecht zorgen met een salade met picanha met een dressing van het gesmolten picanha-vet. Afh van hoe ik me dan voel kijk ik om nog wat anders te bereiden, of het aan de rest over te laten :D


Dat is volgens mij niet makkelijk voor je, jij bent in mijn beleving altijd een van bokts kerst keukenprinsessen ;)



Aah, superlief dat je dat zegt <3
Valt inderdaad wel tegen. Scheelt dat ik ook wel iets anders aan mijn hoofd heb nu dus dat ik er ook nog niet echt over na denk wat ik zou willen.


melissac schreef
Ik weet nog niet wat ik ga maken. Ben dit jaar alleen met kerst, m'n vader, broertje en broer gaan naar Schotland. Kerst vieren bij m'n opa en oma, was geen plek meer voor mij in de auto dus ik blijf gezellig thuis met de hond. :+

Mocht er iemand ideetjes hebben dan hoor ik het graag. :j

Ook banketstaaf, of vind je dat niet erg?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 17:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 14 [ 329 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen