Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 67 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Bij Bokkers aan de ontbijt tafel.

 

Palmera schreef
Ik ontbijt op de bank die toch naast het keukenblokje staat. :+ Half oog naar de tv met nieuws en een half oog naar de telefoon en ondertussen de honden animeren.
1 koffie, 2 thee, een plakje zelfgebakken bananenbrood en 2 stuks fruit.


Hier tegenwoordig ook fan van de bananen cake! :j Neem het als tussen soortje mee naar m'n werk.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 17:56 



 
Profiel   

Meestal doe ik een banaan met blauwe bessen, yoghurt en wat melk in de blender. Dit eet ik vervolgens aan tafel op met muesli of volkoren cruesli erdoor. Af en toe ook chiazaad en/of gojibessen erdoorheen.
Maar voor ik aan dit alles begin: koffie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 17:47 



 
Profiel   

Ik moet ontbijten, anders val ik om :')
Eet ook altijd hetzelfde: kommetje Alpro mild&creamy (kokos of naturel zonder suiker) met gepofte rijst, pitten (pompoen of zonnebloem) en wat XL-hagelslag :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 17:12 



 
Profiel   

Een boterham,koffie en Bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 17:13 



 
Profiel   

Ik ontbijt altijd in de auto, aangezien ik toch 120km enkele reis heb. Ofwel met een havermout-banaan-ei-pindakaas-pannenkoek ofwel met een fruit-havermout-magere kwark-smoothie. :)

In het weekend gezellig met broodjes. En als ik in mn eentje ben voor de tv met een aflevering van het 1 of ander dat ik nog moest terugkijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 17:21 



 
Profiel   

Mijn ontbijt hangt af van waar ik ben. :+ thuis pootjes hoog op de bank tv aan. en of twee boterhammen met iets hartigs of zoets, of muesli met rijstmelk, of havermout of brinta. Met koffie of thee, elders twee boterhammen met hartig of zoet, als ik keer muesli heb meegenomen knaag ik muesli weg. meestal koffie heel soms thee, aan tafel met zijn tweeen. :j en radio aan.

Weekend zit ik meestal elders en soms bakken we zelf croissantjes op zondag, met ham er in, chocohagel en een neutrale met jam

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 17:24 



 
Profiel   

Wanneer ik een vroege dienst heb, eet ik mijn beker achter mijn bureau tussen mijn werk door.
Thuis ook wanneer ik dingen aan het doen ben meestal. Dan hap ik het tussendoor weg.
Havermout met wat melk, rozijn en lijnzaad.

Ik hecht niet veel waarde aan mijn ontbijt want ben niet zo´n ontbijter. Of dat nou brood is of wat anders. Dan heb ik liever dat het voedzaam is want het maakt mij niet zoveel uit.

Lunch en avond eten daar en tegen besteed ik altijd meer tijd en aandacht aan en neem ik ook altijd even de tijd voor. Warm dan een zelf gemaakte soep op, salade, luxer belegde boterhammen e.d.

Als ik sporadisch met mijn vriend vrij ben kunnen we nog wel eens havermout pannenkoeken bakken of een broodje e.d.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 17:30 



 
Profiel   

Ik ontbijt Niet mijn man eet boterhammen, tussen de middag eten wij warm dus ontbijt vind ik niet noodzakelijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 17:30 



 
Profiel   

Ik ontbijt altijd op mn kamer omdat wij hier in huis allemaal niet zulke ochtend mensen zijn. Meestal eet ik rijstwafels, 2 met geitenkaas en 2 met 100% pindakaas. Voor de afwisseling eet ik weleens overnight havermout met water en fruit of alpro mild&creamy met cruesli

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 18:22 



 
Profiel   

Havervlokken gekookt in water met een appel, wat rozijnen en kaneel. Heerlijk! Soms een variant met banaan en cacaopoeder of zo. Ik eet het op de bank, vaak met mijn telefoon voor mijn neus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 18:56 



 
Profiel   

Ik ontbijt nooit, is ook zeker niet de belangrijkste maaltijd van de dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 19:02 



 
Profiel   

Ik ben ook een slechte ontbijter, ondanks mijn lichamelijk intensieve baan := Snel als ik naar de bus loop een appel of banaan en dan pas rond 9.45, in mijn pauze, een beker yoghurt met cruesli :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 19:13 



 
Profiel   

eiwit shake met een stuk fruit (appel/peer/kiwi) of kwark met fruit of 2 gekookte eieren met fruit.
1 a 2 glazen water.

Ik vind banaan super lekker maar helaas teveel = verstopping. Om de dag een halve banaan gaat goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 19:15 



 
Profiel   

Ik ontbijt altijd, maar door de week supersnel. Bakje sojamelk in de magnetron, havermout of brinta erbij en vlug, vlug eten.
In het weekend neem ik wat meer tijd. Kopje thee/koffie, wat fruit, geperst sinasappeltjes, gekookte eitje en een broodje of boterham.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 19:25 



 
Profiel   

Vriendje en ik hechten waarde aan samen de dag starten dus ontbijten samen aan tafel met een pot koffie. Hij een boterham en ik een bakje yoghurt met granola en bessen of granaatappelpitjes.
Zo hebben we begin van de dag even 20 minuutjes samen en dat is echt ons ritueeltje geworden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 19:29 



 
Profiel   

Op ochtenddiensten smeer ik 2 boterhammen en die eet ik op aan de aanrecht, ondertussen doe ik de afwasmachine leegruimen. Kop koffie erbij, het laatste deel wordt opgedronken tijdens stofzuigen of dweilen. Om 5:45 gaan we de deur uit.
Op vrije dagen en avonddiensten smeer ik aan de aanrecht en eet ik het op aan de keukentafel. Mijn man ontbijt niet, drinkt alleen koffie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 16:06 



 
Profiel   

We hebben een hoog aanrecht, daar eet ik door de week aan.
Ik sta om 6.00 op door de week, dan rooster ik een boterham maak ondertussen boterhammen voor lunch en drink meestal iets van water.
Snel een boterham naar binnen werken dan dan werken. Rond een uur of 11 eet ik dan een stuk fruit op het werk.

In het weekend lekker uitgebreid, stukje fruit met 2 boterhammen geroosterd. Kop koffie erbij en dan lekker voor de TV. :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 16:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 67 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen