Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Hoeveel zijn jullie kwijt bij thuisbezorgen?

 
Profiel   

New York Pizza halen we wel altijd zelf op omdat ze iets van 2 euro per pizza meer rekenen als je laat bezorgen. Dan betaal je nog steeds voor het bezorgen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-18 16:40 



 

Wij bestellen eigenlijk alleen dingen die we niet zelf kunnen maken of halen. Dingen als Indiaas of Chinees, en dan geven we eigenlijk ook altijd wel een groter bedrag uit, maar kunnen we er wel twee dagen van eten. Dingen als shoarma of Turkse pizza eten wij eigenlijk alleen als we uit/dronken zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-18 19:13 



 
Profiel   

Sushi 30 - 40 euro. Nommmmms.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 13:15 



 
Profiel   

Als we bestellen dan zijn het meestal broodjes van de Subway :9
Dan zitten we tussen de 10 en 15 euro geloof ik. Mijn man neemt altijd eentje met veel vlees en ik altijd met alleen groente dus we hebben meestal de duurste en het goedkoopste broodje :+
Als we patat halen zitten we ook rond de 15 euro.
Pizza of sushi een stuk duurder, maar de keren dat we dat per jaar bestellen zijn op 1 hand te tellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 13:37 



 
Profiel   

Pff, net 15 euro voor thuisbezorgd betaald. De pizza was heerlijk, maar ik voel mij nu weer zo dom. Ik wou op de kleintjes letten en had net zo goed een blik soep kunnen halen als ik geen zin had om te koken.. Maar nee, de pizza was zo besteld. Herkenbaar? >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 20:53 



 
Profiel   

Nature93 schreef
Pff, net 15 euro voor thuisbezorgd betaald. De pizza was heerlijk, maar ik voel mij nu weer zo dom. Ik wou op de kleintjes letten en had net zo goed een blik soep kunnen halen als ik geen zin had om te koken.. Maar nee, de pizza was zo besteld. Herkenbaar? >;)


Lekker zo'n topic omhoog schoppen :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 22:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen