Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 14 [ 332 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Plaats een nieuw onderwerp

Jouw favoriete restaurant?

 
Profiel   

Danny’s eeterij in Vinkel (noord Brabant) is ook een aanrader
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 19:13 



 
Profiel   

De Prins in buren is fantastisch eten! Lekker alles zelf gemaakt en het restaurant is heel klein en knus :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 19:18 



 
Profiel   

Vuur in Baarn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 19:33 



 
Profiel   

De Boekanier in Zaandam

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 20:13 



 
Profiel   

Foaly schreef
Aldoor die hele lijst quoten is leuk, maar maakt het topic wel heel erg onleesbaar := Misschien anders alleen de naam van het restaurant noemen? Het topic is ook weer niet zo lang dat het niet te doorzoeken is :+

Maar TS heeft zelf hierboven aangegeven dat we het vanaf nu zelf moeten bijhouden.
Op zich ben ik het enigzins met je eens, maar ik vond het juist ook wel fijn om een lijst te hebben waarbij ik per plaats en provincie kan zien waar je lekker kan eten. Genoeg restaurantjes die ik in de plaats verderop, of zelfs in mijn eigen woonplaats, niet ken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 22:58 



 
Profiel   

Zelf ben ik weer een keer bij 't Zusje geweest, in Hilversum.
Ik vind het persoonlijk heel fijne restaurants! Bediening is uitermate vrolijk en vriendelijk.
Het eten was wederom heerlijk (andere kaart) en we zaten vol na 7 rondes van 2 en daarna een toetjes ronde. Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 12:44 



 
Profiel   

Blacky94 schreef
Foaly schreef
Aldoor die hele lijst quoten is leuk, maar maakt het topic wel heel erg onleesbaar := Misschien anders alleen de naam van het restaurant noemen? Het topic is ook weer niet zo lang dat het niet te doorzoeken is :+

Maar TS heeft zelf hierboven aangegeven dat we het vanaf nu zelf moeten bijhouden.
Op zich ben ik het enigzins met je eens, maar ik vond het juist ook wel fijn om een lijst te hebben waarbij ik per plaats en provincie kan zien waar je lekker kan eten. Genoeg restaurantjes die ik in de plaats verderop, of zelfs in mijn eigen woonplaats, niet ken...


Dan kun je beter in het blad Lekker kijken ;)

Daar staan alle goede restaurants per provincie beschreven met de recensies en cijfers erbij.
In deze lijst staan ook ‘restaurants’ die imo geen restaurant zijn, maar meer een eethuis/eetcafé/all you can eat. Of van die ketens. Daar kun je prima eten, maar zijn imo geen goede restaurants.

In de lekker staan de beste van NL :) meeste met ster, maar ook hele goede zonder ster waar je wel prima geprijsd heerlijk kunt eten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 13:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 14 [ 332 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen