Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 122 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

 
Profiel   

Hier aangemeld op 17 september, plek 5123. Nu "al" op plek 3724. Gaatbdus best snel, maar als er zoveel vraag is duurt het natuurlijk best lang. Ze geven wel gratis producten inderdaad voor het wachten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 08:50 



 
Profiel   

Hoe kunnen jullie je aanmelden?
Wij hebben een tijdje bij mijn schoonouders laten bezorgen omdat ze hier niet bezorgen. Maar erg handig is dat ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 08:55 



 
Profiel   

Hier gaat in november het filiaal open. Heb mij al ingeschreven en sta op plek 874. Dus ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 15:31 



 
Profiel   

Biebz schreef
Hoe kunnen jullie je aanmelden?
Wij hebben een tijdje bij mijn schoonouders laten bezorgen omdat ze hier niet bezorgen. Maar erg handig is dat ook niet.


Ik heb de app geïnstalleerd op mijn mobiel en me daar ingeschreven.

Momenteel staan wij op plek 8495.. Ik vraag me af of we ooit aan de beurt komen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 15:37 



 

Hier komen ze nog niet helaas. Als het zover is, ben ik de eerste die het hoort, volgens de app. Jumbo ben ik mee genokt. Dat ging me te vaak fout. Nu maar Appie dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 15:54 



 
Profiel   

Ik sta wel op de wachtlijst op 1905 maar zie nooit mailtjes van cadeautjes..
Hoe zit dit dan precies?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 17:53 



 
Profiel   

joyce_eddy schreef
Ik sta wel op de wachtlijst op 1905 maar zie nooit mailtjes van cadeautjes..
Hoe zit dit dan precies?


Nadat ik mij ingeschreven had kreeg ik iedere week een "wacht-verzachter".
Dit was bijvoorbeeld een tros bananen.
Na 5 weken kon ik eindelijk bestellen en kreeg ik de producten gratis bij mijn eerste bestelling.
5 weken lijkt lang, maar ik begon op plek 863. Dus wat dat betreft vond ik 5 weken snel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 18:03 



 
Profiel   

K zie geen mailtjes, we gaan het zien misschien zijn de cadeautjes afgeschaft ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 18:04 



 
Profiel   

Waar zien jullie dan die wachtlijst? Want heb mij al wel aangemeld, maar zie die niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 20:19 



 
Profiel   

Biebz schreef
Waar zien jullie dan die wachtlijst? Want heb mij al wel aangemeld, maar zie die niet.


In de app zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 13:56 



 
Profiel   

Ik stond op plek 7905 en nu op 495...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 14:06 



 
Profiel   

Yes!! Zie dat ik net 11 plaatsen ben gestegen. Van 874 naar 863. Hopelijk snel aan de beurt. Per november zou dit filiaal opengaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 00:12 



 
Profiel   

Valerie93 schreef
Yes!! Zie dat ik net 11 plaatsen ben gestegen. Van 874 naar 863. Hopelijk snel aan de beurt. Per november zou dit filiaal opengaan

Dit zal waarschijnlijk wel snel gaan! Als ze een nieuwe hub openen maken ze een bepaald aantal plekken vrij. Zodra alles begint te lopen zullen ze de plekken allemaal opschroeven. Ik denk dat je binnen een maandje wel aan de beurt gaat zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 00:23 



 
Profiel   

Maureen95 schreef
Valerie93 schreef
Yes!! Zie dat ik net 11 plaatsen ben gestegen. Van 874 naar 863. Hopelijk snel aan de beurt. Per november zou dit filiaal opengaan

Dit zal waarschijnlijk wel snel gaan! Als ze een nieuwe hub openen maken ze een bepaald aantal plekken vrij. Zodra alles begint te lopen zullen ze de plekken allemaal opschroeven. Ik denk dat je binnen een maandje wel aan de beurt gaat zijn :D


Ben blij dat ik redelijk snel ingeschreven heb. Zag dat mensen al op plek 3100 stonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 09:25 



 
Profiel   

Een paar weken geleden stond ik op plek 4000 en nu op 1233. Maar als ik de app open zie ik niks anders dan mijn plek. Geen gratis wacht producten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 12:20 



 
Profiel   

liekec schreef
Annick75 schreef
In mijn wijk bezorgen ze nog niet, maar als het assortiment zo beperkt is, dan zal het glutenvrije assortiment wel helemaal nihil zijn en is de kans groot dat ik toch beter zelf naar de AH of de Jumbo kan crossen. Voor thuisbezorgen kom ik bij beide winkels nooit aan het bestelbedrag.

Las een tijd terug ook een artikel dat de arbeidsomstandigheden niet geweldig zijn, te hoge werkdruk, onveilig en slechte beloning. O.a. in trouw, maar in andere media is daar aandacht voor geweest.

De vraag is of dat te vertrouwen is met 4 medewerkers als bron :) hoge werkdruk en slechte beloning is in ieder geval sowieso geen sprake van, daar hebben we het minimumloon voor in Nederland (waar ze zelfs nog boven zitten).


met opstarten hier in eindhoven heb ik 2 weken voor ze gewerkten gauw wat anders aangenomen, maar het klopt allemaal hoge werkdruk, schijt aan regels, niet eens een ehbo doos of ead, verwachten dat je 8uur in de koeling werkt (tussen de 2 en 7 graden) met beschikbaar gestelde jassen die iedereen aan heeft (lekker fris gezond en hygienisch), cao hebben ze nog nooit van gehoord, op vragen daarover geen reactie. Stellingen zijn breed en hoog, bij de achterste producten of de hoogste producten kan je niet bij om te pakken, dan klim je maar in de stelling (lekker veilig) en zo nog wel meer. maar daar merkt de klant natuurlijk nix van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 13:18 



 
Profiel   

Wij hebben hier al een hele poos Picnic, maar ik vind AH fijner. AH heeft veel meer keuze, betere aanbiedingen en meer keuzemogelijkheden wat betreft bezorgtijden. Na een aantal keer Picnic zijn we weer teruggegaan naar AH.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 13:53 



 
Profiel   

Mijn dochter laat haar babyspullen, luiers en voeding etc., bezorgen door Picknick. Werkt super, altijd netjes op tijd en erg vriendelijk met de bezorging.

Wij wonen binnen 1 km van het depot in onze woonplaats

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 13:56 



 
Profiel   

Ik maak al vanaf oktober 2018 gebruik van Picnic. Tijdje op de wachtlijst gestaan, maar dat viel wel mee vergeleken met de wachtlijsten die ik nu af en toe hoor.

Ik ben heel erg tevreden! Bestel bijna iedere week. Ze zijn altijd op tijd. Als ze iets niet kunnen leveren voegen ze een vergelijkbaar product toe en krijg je je geld terug. Ik vind de app duidelijk en overzichtelijk en fijn dat je eerder bestelde spullen snel kunt aanvinken. Alleen de Presto maaltijden die ze aanbieden vind ik te duur en te bewerkelijk. Zat ook een heel onduidelijk recept bij.

Vanuit mij als klant verder geen klachten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 14:02 



 
Profiel   

Kan je ook echt de ene dag bestellen en de andere dag laten bezorgen? Dat is bij ah namelijk niet zo en dat lijkt me het fijne aan picnic

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 14:16 



 
Profiel   

Bedoel je dat je vandaag een bestelling doet voor morgen? Ja dat kan, voor 22:00. Dan moeten de bezorgtijden van morgen je wel goed uitkomen natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 14:47 



 
Profiel   

Ik bestel nu een jaar bij Picnic, zelden nog wat bij de jumbo vandaan. Ik vind het echt een uitkomst. boodschappen in de supermarkt vind ik echt een hel. Enige is dat je even goed moet uit kienen wanneer je je boodschappen laat komen zonder dat je geen eten hebt. voor mij niks anders meer :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 15:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 122 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen