Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 13:59

Je kunt je bestelling wel tot 22:00 annuleren, maar niet meer wijzigen idd. Ik wacht altijd tot de avond voor bezorging tot ik definitief bestel, dan vergeet ik iig niets.

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 14:06

Emmaa_ schreef:
Wij staan ook sinds gister of eergisteren ingeschreven. Hebben allebei echt een hekel aan de wekelijkse boodschappen dus wil er eigenlijk wel gebruik van gaan maken, ook niet onbelangrijk is dat we op vier hoog wonen en ik met mijn slechte rug eigenlijk amper wat naar boven getild krijg.

Wij wonen 2 hoog maar ze brengen het tot de voordeur beneden.
Wij moeten zelf alles naar boven sjouwen -O- .

Dropneus95

Berichten: 785
Geregistreerd: 17-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 15:24

Es_ther schreef:
Emmaa_ schreef:
Wij staan ook sinds gister of eergisteren ingeschreven. Hebben allebei echt een hekel aan de wekelijkse boodschappen dus wil er eigenlijk wel gebruik van gaan maken, ook niet onbelangrijk is dat we op vier hoog wonen en ik met mijn slechte rug eigenlijk amper wat naar boven getild krijg.

Wij wonen 2 hoog maar ze brengen het tot de voordeur beneden.
Wij moeten zelf alles naar boven sjouwen -O- .


Dat is vreemd. Wij moeten alles tot de deur bezorgen. Ja wij moeten ook 4 hoog, zonder lift, de hele zware boodschappen naar boven brengen. Altijd blij met klanten die dan de boodschappen 2x in de week bestellen zodat het minder zwaar is

Macs

Berichten: 7635
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 15:28

Ja, echt een verademing en mega tevreden!
Alleen sommige groenten/fruit halen we op de markt of bij de Turkse supermarkt, omdat deze bij picnic (of elke andere 'normale' supermarkt) vaak veel duurder zijn. Wij zijn beide snel overprikkeld in een supermarkt dus dit is echt een ideale oplossing!

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 15:32

Kan ook komen omdat wij naar beneden moeten voor de deurbel. Dus we staan al beneden.
Minder chill als je veel boodschappen hebt, en vooral flessen :')

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:45

Mij is geleerd dat ik als de klant daarom vraagt ik de boodschappen tot in de keuken moest bezorgen. Waren we volgens onze bezorgregels niet verplicht. Maar uit service oogpunt mochten we dat niet weigeren als we die vraag kregen. Dus een stiekem tipje!

fjordjes

Berichten: 12022
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:50

Ik heb er wel eens naar gekeken maar ze hebben zowat alleen maar A merken terwijl ik vaak een B merk net zo goed vind. En daarbij bezorgen ze niet in ons dorp, net zoals thuisbezorgd/domino etc. Woon in the middle of nowhere...

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:51

Nadir schreef:
Je kunt je bestelling wel tot 22:00 annuleren, maar niet meer wijzigen idd. Ik wacht altijd tot de avond voor bezorging tot ik definitief bestel, dan vergeet ik iig niets.


Oh kun je zo kort van tevoren nog bestellen ja? Loop je dan niet het risico dat er geen plek meer is of zoiets? Bij Stockon heb ik nu zeg maar een vaste bezorgdag, ik kan tot 24 uur vooraf annuleren maar dus ook wijzigen wat ik wil hebben. Maar wil ik een keer op een andere dag, dan kan dat best, maar alleen als er nog plek is op die dag.

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:01

Ricie schreef:
Mij is geleerd dat ik als de klant daarom vraagt ik de boodschappen tot in de keuken moest bezorgen. Waren we volgens onze bezorgregels niet verplicht. Maar uit service oogpunt mochten we dat niet weigeren als we die vraag kregen. Dus een stiekem tipje!

Thanks :D !

Nadir

Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:10

Alwiene schreef:
Oh kun je zo kort van tevoren nog bestellen ja? Loop je dan niet het risico dat er geen plek meer is of zoiets? Bij Stockon heb ik nu zeg maar een vaste bezorgdag, ik kan tot 24 uur vooraf annuleren maar dus ook wijzigen wat ik wil hebben. Maar wil ik een keer op een andere dag, dan kan dat best, maar alleen als er nog plek is op die dag.

Ja hoor, dat kan zeker! Ik heb in het afgelopen jaar 1x de melding gehad dat de wagentjes voor de volgende dag vol zaten. Maar dat was een pushbericht, dat zag ik niet pas na afronding van de bestelling ofzo.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:13

Oh dat is wel beter geregeld dan Nadir!! Wel fijn als je zo kort van tevoren kunt bedenken dat je morgen boodschappen wil. Aangezien ik heel onregelmatig thuis ben en plannen van dingen hier nou niet bepaald goed komt zou die flexibiliteit mij wel aanstaan! Hoop dat ze snel gaan bedenken dat ze ook hier komen bezorgen :j

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 00:00

Ik bestel vaak zondag voor maandagavond :j alleen rond feestdagen of een hoge uitzondering dat het eens vol / druk is. Dan bestel ik voor een andere dag. :)

B merk hebben ze ook hoor :j Puur volgens mij.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 16:38

Ik sta op plek 1900 :')

Tiggs

Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:49

Ja, hier een super tevreden gebruiker! Tegenwoordig komen ze zelfs op zondag.
Ik heb pas 1 of 2 keer gehad dat een blok vol was en laat al een tijd boodschappen komen via Picnic.

Als B-merk/huismerk hebben ze Perfect en Gwoon.

Dropneus95 schreef:
Dat is vreemd. Wij moeten alles tot de deur bezorgen. Ja wij moeten ook 4 hoog, zonder lift, de hele zware boodschappen naar boven brengen. Altijd blij met klanten die dan de boodschappen 2x in de week bestellen zodat het minder zwaar is


Ik ga verhuizen naar een appartement zonder lift en heb het nagevraagd, maar ze komen het dus gewoon boven brengen.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:54

Mega tevreden, bestel er al maanden. Voornamelijk alle zware dingen en voorraadkastspul. Voor groente en vlees gun ik het nog altijd de lokale ondernemer. Daarbij wil ik met groente en vlees graag zien wat ik koop :-)

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:57

Ik sta op plek 582 :') ik zou het niet wekelijks gebruiken, maar nu rij ik soms speciaal om naar de jumbo voor een aantal a producten die bij lidl niet te koop zijn.

Tiggs

Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 13:03

Groente en fruit is er erg goed btw, vele malen beter dan bij AH (hoewel dat niet zo moeilijk is...).

Dat van de arbeidsomstandigheden vind ik een lastige. Natuurlijk moet het werk veilig zijn etc, maar (wat salaris betreft) het is nou eenmaal werk waar je geen opleiding voor nodig hebt en wat iedereen kan. Helaas verdien je dan nooit the top of the bill.

Sanned

Berichten: 1491
Geregistreerd: 20-11-11
Woonplaats: Utrecht

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 13:31

Ik heb me in augustus aangemeld, stond toen op plek 3812. Inmiddels sta ik op plek 3789, schiet lekker op :')

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:56


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:59

Ik word vooral jaloers van al die goede ervaringen hier haha. Moet wel zeggen dat Stockon nu flink uitbreid , wat wel scheelt, hebben nu ook vleeswaren enzo dus begint al aantrekkelijker te worden als volledige boodschappenservice. Toch zou ik ook heel graag Picnic willen uitproberen. Jammer dat als ze niet bij jou leveren je ook niet eens leuk die webshop van ze door kan snuffelen, ben zo nieuwsgierig -O-

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:03

Alwiene schreef:
Ik word vooral jaloers van al die goede ervaringen hier haha. Moet wel zeggen dat Stockon nu flink uitbreid , wat wel scheelt, hebben nu ook vleeswaren enzo dus begint al aantrekkelijker te worden als volledige boodschappenservice. Toch zou ik ook heel graag Picnic willen uitproberen. Jammer dat als ze niet bij jou leveren je ook niet eens leuk die webshop van ze door kan snuffelen, ben zo nieuwsgierig -O-


Ik wil je wel wat screenshots sturen van wat ze hebben hoor :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:07

Maanlicht schreef:
Alwiene schreef:
Ik word vooral jaloers van al die goede ervaringen hier haha. Moet wel zeggen dat Stockon nu flink uitbreid , wat wel scheelt, hebben nu ook vleeswaren enzo dus begint al aantrekkelijker te worden als volledige boodschappenservice. Toch zou ik ook heel graag Picnic willen uitproberen. Jammer dat als ze niet bij jou leveren je ook niet eens leuk die webshop van ze door kan snuffelen, ben zo nieuwsgierig -O-


Ik wil je wel wat screenshots sturen van wat ze hebben hoor :)


Wat een lief aanbod, maar dat lijkt me niet echt haalbaar of het assortiment moet heel veel kleiner zijn dan ik me nu voorstel. Maar zou het sowieso leuk vinden om eens te zien hoe het eruit ziet qua menu en producten enzo :j

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:22

Es_ther schreef:
Emmaa_ schreef:
Wij staan ook sinds gister of eergisteren ingeschreven. Hebben allebei echt een hekel aan de wekelijkse boodschappen dus wil er eigenlijk wel gebruik van gaan maken, ook niet onbelangrijk is dat we op vier hoog wonen en ik met mijn slechte rug eigenlijk amper wat naar boven getild krijg.

Wij wonen 2 hoog maar ze brengen het tot de voordeur beneden.
Wij moeten zelf alles naar boven sjouwen -O- .


Dit is raar... want ze moeten het tot aan je voordeur brengen...

Heb zelf bij picnic gewerkt.. zelfs voor mensen die slecht te been zijn brengen bezorgers tot in deur keuken had dit voor opa en oma geregeld toen ze nog leefde. Bij hun stond er een aantekening bij.

Mijn advies voor het zelf naar boven sjouwen even klantenservice contacten.

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:39

Wij hebben 2 voordeuren. De grote voordeur en onze voordeur 2 verdiepingen hoger.
Misschien dat dat het is?

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:46

2705 sta ik :+ maar wel handig in principe. Tot die tijd gebruik ik appie, mag niet tillen momenteel dus gisteren appie laten komen. Zette het netjes in de keuken. Ben benieuwd naar het assortiment van Picnic.

Wat nou als ik in de tussentijd verhuis?