Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 10 [ 233 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Heel gewone dingen niet lusten

 
Profiel   

Koriander, spruitjes, courgette. Vreselijk!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 11:50 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
Gracezellaa schreef
Banaan. Om van de gruwelen

nou indd! alleen die geur al!

fruit over het algemeen vind ik niet te nassen...


DANKU. Iedereen zegt altijd dat ik gek ben als ik vertel dat ik geen fruit eet.

Banaan meurt en de rest smaakt toch alleen naar plant. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 12:10 



 
Profiel   

Af en toe lees ik dingen die ik wel lust, maar toch ook niet zo lekker vind. Pasta, met of zonder saus, daar ben ik echt geen fan van. Ik heb bij een studentenvereniging gezeten. Als we bij iemand thuis vergaderden, was het eten vaak "rooie kwak". Geen succes... Maar ik heb het wel al vroeg leren eten. Toen ik kind was aten we elke week lasagne, omdat mijn vader daar gek op is. -O- Dan moet je wel....

Sowieso vond ik Italiaans als kind niet te vreten. Ook pizza niet, waar ik nu geen enkele moeite meer mee heb. Toen ik vijf was, propte mijn vader me op de camping in Toscane een stuk pizza in de mond. Goor! Mijn smaak heeft zich wel verruimd, maar ik zal vermoedelijk mijn hele leven fan blijven van de Hollandse pot. Van alle typisch Hollandse dingen. Behalve kaas!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 13:09 



 
Profiel   

Supertje schreef
Oh, en alle snoepjes ed met menthol, jak. Tandpasta is een noodzakelijk kwaad. Pepermuntjes zijn wel weer te nassen.


DIT

Pepermunt. Echt, kwaaier kun je me niet krijgen dan me een snoepje aanbieden dat naar munt/menthol/pepermunt blijkt te smaken, dat verdwijnt linea recta in de prullenbak. En ik kan je zeggen, als goed gereformeerd meisje geen pepermunt lusten is best wel naar :') Uiteindelijk heb ik moeders zover gekregen om fruitmentos te kopen, maar daarvoor kwam elke kerkdienst standaard twee keer een rol pepermunt voorbij :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 13:16 



 
Profiel   

Er zijn veel dingen die ik niet lekker vind en liever niet eet (groente, aardappelen, veel vleessoorten, yoghurt, chocola, drop, koffie, etc.), maar weinig dingen die ik echt niet weg krijg (kefir, oesters, slakken, zoethoutthee).

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 13:30 



 
Profiel   

Koffie, zongedroogde tomaat, sinaasappels en mandarijnen, bananen.

Wel in snoepvorm en verwerkt in voedsel (zoals die bananenbollen van de chinees, daar ben ik echt verliefd op juist) maar absoluut niet los.
En ik lust wel kaas op alle mogelijke manieren, maar géén simpel broodje kaas aan me voeren, dat lust ik nie :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 13:52 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
EmptyWords schreef

nou indd! alleen die geur al!

fruit over het algemeen vind ik niet te nassen...


DANKU. Iedereen zegt altijd dat ik gek ben als ik vertel dat ik geen fruit eet.

Banaan meurt en de rest smaakt toch alleen naar plant. :+

ik vind de structuur verschrikkelijk, vaak ook een wat zure nasmaak bij veel fruit en anders is het waterig. nee...groente ben ik dol op, maar fruit.... bleh

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 13:54 



 
Profiel   

DeEenhoorn schreef
Koffie, zongedroogde tomaat, sinaasappels en mandarijnen, bananen.

Wel in snoepvorm en verwerkt in voedsel (zoals die bananenbollen van de chinees, daar ben ik echt verliefd op juist) maar absoluut niet los.
En ik lust wel kaas op alle mogelijke manieren, maar géén simpel broodje kaas aan me voeren, dat lust ik nie :')


Ik vind een broodje kaas ook helemaal niks. Maar verder vind ik kaas ook heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-19 14:55 



 
Profiel   

Chocolade melk ( warm of koud maakt me echt niet uit), thee, koffie en kaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-19 15:00 



 
Profiel   

Rauwe tomaat en rauwe paprika, en dat met name groene paprika.
Lust verder wel alles waar tomaat in zit (behalve tomatensap :r), en zongedroogde tomaten vind ik ook heel lekker. Geldt ook wel voor paprika eigenlijk, geroosterde paprika vind ik prima te eten of paprikasoep.

Verder qua drinken vind ik bruiswater en alle dranken waar zoetstoffen in zitten echt heel smerig. Proef het altijd meteen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 22:51 



 
Profiel   

Energiedrank. Mijn vriend drinkt wel eens een blikje als ik erbij zit in de auto. Zo smerig! Ik vind dat het ruikt naar afvalwater, van dat vocht wat wel eens in je vuilniszak zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 23:16 



 
Profiel   

Hartklachten van schimmelkaas?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 23:19 



 
Profiel   

Ik eet geen slakken, en dat komt doordat ik, die ene keer dat mijn ouders slakken op tafel zetten, toevallig een jonge merel verzorgde, waar ik kraakverse slakken aan voerde. En als je die derrie ziet en ruikt, lijkt dat veel te veel op escargot...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 00:23 



 
Profiel   

Stamppot. En dat met stip op 1: stamppot boerenkool.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 00:30 



 
Profiel   

Chocolade.

Alleen pure chocolade in kleine hoeveelheden vind ik nog te nakken. En dingen waarvan chocolade een onderdeel is lust ik ook wel, zoals een kitkat. Al eet ik met tegenzin de melkchocolade op die eromheen zit. Het zou waarschijnlijk beter smaken met pure chocolade :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 00:40 



 
Profiel   

Ik lust ook geen chocola, alleen de geur al... vreselijk
En ik lust geen noten of pindakaas daar ga ik echt letterlijk van over mijn nek

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 00:43 



 
Profiel   

Koffie, thee, tomaten, augurk, pindakaas, kokos, wijn, rijstwafels.. :x :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 01:20 



 
Profiel   

elizabeth85 schreef
Ik lust ook geen chocola, alleen de geur al... vreselijk
En ik lust geen noten of pindakaas daar ga ik echt letterlijk van over mijn nek


Oh, pinda's lust ik ook niet. Pindakaas soms. En de combinatie is dan ook het smerigste ooit, pinda(kaas) + chocolade :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 01:33 



 

Ik lust geen vlees (op enkele soorten na) en bier. :)
Water vind ik ook verschrikkelijk, maar met een smaakje of met prik dan lust ik het wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 01:42 



 
Profiel   

EmmaVZ schreef
Chocolade.

Alleen pure chocolade in kleine hoeveelheden vind ik nog te nakken. En dingen waarvan chocolade een onderdeel is lust ik ook wel, zoals een kitkat. Al eet ik met tegenzin de melkchocolade op die eromheen zit. Het zou waarschijnlijk beter smaken met pure chocolade :P

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... ark-3-pack :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 02:07 



 
Profiel   

Met stip op één: banaan. :\ Gevolgd door melk, (goedkope) olijven en tonijn uit blik. Iew.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 05:09 



 
Profiel   

Supervixen schreef
Energiedrank. Mijn vriend drinkt wel eens een blikje als ik erbij zit in de auto. Zo smerig! Ik vind dat het ruikt naar afvalwater, van dat vocht wat wel eens in je vuilniszak zit.

Energiedrank vindt bijna iedereen goor. Mensen drinken het puur en alleen voor het shot cafeïne en/of taurine. Volgens mij wordt het expres zo gemaakt. Als het lekker smaakt, geloof je gewoon niet dat het werkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 11:55 



 
Profiel   

Nabster schreef
Hartklachten van schimmelkaas?

Van extreem vette kaas met veel cholesterol, ja.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 11:56 



 
Profiel   

Taifoen schreef
EmmaVZ schreef
Chocolade.

Alleen pure chocolade in kleine hoeveelheden vind ik nog te nakken. En dingen waarvan chocolade een onderdeel is lust ik ook wel, zoals een kitkat. Al eet ik met tegenzin de melkchocolade op die eromheen zit. Het zou waarschijnlijk beter smaken met pure chocolade :P

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... ark-3-pack :D

Je bent een held!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-19 01:36 



 
Profiel   

musiqolog schreef
Supervixen schreef
Energiedrank. Mijn vriend drinkt wel eens een blikje als ik erbij zit in de auto. Zo smerig! Ik vind dat het ruikt naar afvalwater, van dat vocht wat wel eens in je vuilniszak zit.

Energiedrank vindt bijna iedereen goor. Mensen drinken het puur en alleen voor het shot cafeïne en/of taurine. Volgens mij wordt het expres zo gemaakt. Als het lekker smaakt, geloof je gewoon niet dat het werkt.



Nee hoor. Ik vind juist de smaak erg lekker en zou het juist meer drinken als er geen energie inzat
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-19 07:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 10 [ 233 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen