Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 10 [ 233 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Heel gewone dingen niet lusten

 
Profiel   

Ik vind een aardappel ovenschotel dus echt niet chill :') Eet het wel als iemand het zou maken, maar blij word ik er niet van.

Wat ik echt niet doorgeslikt krijg zijn slakken, kreeft/garnalensoep en brie. Blegh.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 18:32 



 
Profiel   

Ik lust geen tomaten (behalve in pasta), geen kaas (behalve gesmolten), koffie, mayonaise en andere sauzen, creme fraiche (en andere romige troep in oven schotels) geen koolzuurhoudende dranken en geen chocolade melk. Drink geen alcohol maar zou niet weten of ik het niet lust.
Heb ook moeite met koriander, dat smaakt voor mij naar zeep.
Verder lust ik vrij veel, als t maar niet te pittig is.

Edit, banaan kan ik sinds mijn 3de zwangerschap niet meer eten, alleen van de geur ga ik al over mn nek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 19:43 



 
Profiel   

Aardappels uit de oven, behalve in friet vorm.
Zoete aardappels, gekookte wortels (rauw en in de soep is wel lekker) en gelijksoortige groenten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 19:49 



 
Profiel   

Munt, melk, bier, koffie en thee :r
Warm fruit vind ik ook helemaal niks, koud wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 19:55 



 
Profiel   

Pizza

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 19:57 



 
Profiel   

Ik ben niet de makkelijkste eter geloof ik. :')

Ik lust sowieso geen vlees, vind het echt zo’n goor idee dat je gemalen dier zit te vreten. Vis trouwens hetzelfde.

Witte kool/rode kool, spruitjes en bloemkool kan ik niet hebben ivm mijn darmen.

Ook heb ik een lactose intolerantie dus geen zuivelproducten. Ik eet wel kaas (niet teveel) eieren en chocolade.

Verder lust ik geen; koffie, tomaten, taugé, avocado, bruine bonen, witte bonen, hutspot, zuurkool, olijven, grapefruit, paprika lust ik alleen geblenderd door de saus :') Rode wijn en Rosé vind ik goor. Taart vind ik meestal niet lekker.

Terwijl ik gek ben op eten en eten maken. Lekkere vegetarische recepten, Jammie :9


Laatst bijgewerkt door xApple op 06-02-19 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:07 



 
Profiel   

Spruitjes, schimmelkaas, brie chips met kaassmaak, en gefrituurde sprinkhanen (ja, wel eens geprobeerd) lust ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:11 



 
Profiel   

ik ben een makkelijke eter, ik lust bijna alles, alleen met erwtensoep jaag je me het huis uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:12 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Rauwe wortel, echt vreselijk! :r
Bleekselderij :r
olijven :r
Grapefruit :r
Ananas :r
Brie :r
Gember :r
en alcohol en koffie lust ik ook niet.


Gekookte wortel vind ik echt om te :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:14 



 
Profiel   

Gracezellaa schreef
Banaan. Om van de gruwelen


Vooral dat! Moet er echt van kokhalzen :r .

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:19 



 
Profiel   

Ik lust ook geen cola :+
En bijna geen enkel soort fruit. Ik hoef bijvoorbeeld maar banaan of mandarijn te ruiken en mijn maag maakt salto’s!

In een heel ver verleden had ik ooit een vriendje, die was echt absoluut niet wijs hoor, die lustte geen chocolade...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:22 



 
Profiel   

Champignons en andere paddestoelen (m.u.v. truffel). Period.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:24 



 
Profiel   

Koffie, thee en melk :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:27 



 
Profiel   

watchthesky schreef
Ik lust ook geen cola :+
En bijna geen enkel soort fruit. Ik hoef bijvoorbeeld maar banaan of mandarijn te ruiken en mijn maag maakt salto’s!

In een heel ver verleden had ik ooit een vriendje, die was echt absoluut niet wijs hoor, die lustte geen chocolade...


Dat snap ik wel, chocolade staat bij mij ook ergens onderaan. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:29 



 
Profiel   

Avocado..... wil het eten maar het lukt niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:34 



 
Profiel   

Tomaat en ijs

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:35 



 
Profiel   

Chocolade vla & ijs
Komkommer

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:40 



 
Profiel   

Koffie, ik kan echt niet begrijpen hoe mensen dat weg krijgen. En verder ananas en spinazie brrrr

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 20:42 



 

Sinaasappels :x Terwijk ik sinaasappelsap en thee wel lust...
En met appels precies andersom; ik ben gek op appels, maar lus echt helemaal niks wat van appels gemaakt is... Geen appelsap, geen appelstroop, geen appelmoes, geen appeltaart... :r :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 21:06 



 
Profiel   

Taart, ik lust enkel ijstaart maar al het andere wat eindigt op taart lust ik niet ook geen vlaai of andere gebakjes.

En van die koude salades die structuur alleen al van dat sommpige koude spul met stukjes :')

Sushi lust ik ook niet, maar er zijn volgens mij nog best veel mensen die dat niet lusten.

Elleboogjes(van die pasta) lust ik ook niet, wel spaghetti.

Tomaat lust ik alleen als in tomatensaus, paprika lust ik alleen door een recept zoals chili con carne.

Overigens vindt ik chocola met koffiesmaak heerlijk evenals mokka ijs, maar ik lust geen koffie (gelukkig als ik zie hoe verslaafd sommige op het werk zijn).

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 21:17 



 
Profiel   

Vlees met vetjes eraan, speklapjes ofzo, of goedkope chinees met varkensvlees. Zó goor :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 21:22 



 

Alle frisdrank, tomaat, rauwe wortel en paprika, jus d'orange met van die stukjes, kaas, thee, melk, aubergine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 21:23 



 
Profiel   

95Ellen schreef
Vlees met vetjes eraan, speklapjes ofzo, of goedkope chinees met varkensvlees. Zó goor :p


Inderdaad, lust ik ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 21:24 



 
Profiel   

Rozijnen en erger in combinatie met geconfijt fruit.
Er is zo'n soort Italiaanse gekke cake met beide in, die je soms geserveerd krijgt bij iemand. Toch uit beleefdheid een hap nemen en met rechtopstand nekhaar de kotsneigingen proberen te onderdrukken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 21:29 



 
Profiel   

Banaan idd
Water omdat het moet, maar vind het echt gek vies, associeer het met bloed een overgeven.
En zuurkool eet ik ook echt niet
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 21:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 10 [ 233 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen