Heel gewone dingen niet lusten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Indi_Vito

Berichten: 2742
Geregistreerd: 06-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:01

Sla, andijvie, vis en gebakken en rauwe groente :r bahbahbah

En alle alcohol zo smerig :')

musiqolog
Berichten: 3333
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-19 22:03

Ik moest ineens door dit topic weer aan dit nummer denken: :)


En ik was nog iets vergeten. Ik zei dus dat ik geen gele kaas lustte. Maar als het gesmolten is lust ik het ineens wel. Een tosti, daar kun je me niet midden in de nacht maar wel 's morgens vroeg voor wakker maken. En waarom dan? Geen idee....
Laatst bijgewerkt door musiqolog op 07-02-19 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

prugelpiet

Berichten: 12565
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Heel gewone dingen niet lusten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:11

Ik vind zoveel 'normale' dingen niet te vreten :')
Maar dan steken banaan en chocomelk er wel bovenuit denk ik. Daar ga ik écht meteen van kokhalzen.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:14

Water & Alcohol. Alcohol vind ik gewoon vies en daarnaast niet nodig dus hoef er ook niet 'overheen'. Van water wordt ik echt misselijk. Met een echt zoete smaak is er niets aan de hand, mijn broertje heeft hetzelfde.

Kaas en vis lust ik ook niet .. maar verder eet ik wel een hoop. Maar bijvoorbeeld als iemand trakteert met taart en zelfgemaakte dingen .. ik hoef het niet hoor. Zoals kokosmakronen ofzo? :')

LiannePuthzy

Berichten: 6995
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:21

Ik lust geen mosselen,spruitjes,Chinese kool en witlof

Mijn vriend lust daarentegen echt bijna niets namelijk geen: kaas, zuurkool, ondoorbakken vlees, haritg broodbeleg, volkoren brood, bami met ham en kan zo nog wel even doorgaan

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:23

Bier, grapefruit, bloedsinaasappel, blehh, aalbessen.

Vlees.

Zeldgemaakte baksels waar de duimafdrukken nog instaan *gruwel*.

Sellyxx

Berichten: 1203
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:25

Ik denk dat er twee dingen die ik niet lust wel echt onder "normale producten " vallen.

Ik ben tot op heden nogsteeds op zoek naar de persoon die net als ik geen komkommer lust. :j iedereen kijkt me altijd zó raar aan als ik dit zeg; want het smaakt toch gewoon naar water?

Zo lus ik ook geen thee. "Huhhh? Maar dit is toch gewoon warm water?"
Thee gaat er bij mij echt niet in, het proeft voor mij naar douchewater. "Maar je hebt toch verschillende smaakjes?" Voor mij zit er heel weinig verschil tussen de smaken. Bijv. kaneel thee ruikt nog wel lekker. Maar als ik het drink, smaakt het net als alle andere theesoorten. Ik vind het helemaal vies als het afkoelt en je lauw water drinkt. Ik heb het vaak geprobeerd te drinken want tsja iedereen lijkt het toch wel te lusten. Ook vind ik mezelf echt zon theeleut type. Maar nee. Het lukt me niet het naar binnen te werken. Gelukkig lust ik koffie. :')

LiannePuthzy

Berichten: 6995
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:27

Sellyxx schreef:
Ik denk dat er twee dingen die ik niet lust wel echt onder "normale producten " vallen.

Ik ben tot op heden nogsteeds op zoek naar de persoon die net als ik geen komkommer lust. :j iedereen kijkt me altijd zó raar aan als ik dit zeg; want het smaakt toch gewoon naar water?

Zo lus ik ook geen thee. "Huhhh? Maar dit is toch gewoon warm water?"
Thee gaat er bij mij echt niet in, het proeft voor mij naar douchewater. "Maar je hebt toch verschillende smaakjes?" Voor mij zit er heel weinig verschil tussen de smaken. Bijv. kaneel thee ruikt nog wel lekker. Maar als ik het drink, smaakt het net als alle andere theesoorten. Ik vind het helemaal vies als het afkoelt en je lauw water drinkt. Ik heb het vaak geprobeerd te drinken want tsja iedereen lijkt het toch wel te lusten. Ook vind ik mezelf echt zon theeleut type. Maar nee. Het lukt me niet het naar binnen te werken. Gelukkig lust ik koffie. :')


Mijn vriend lust geen komkommer :') :j

Sellyxx

Berichten: 1203
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:30

@Lianneputhzy :j yes. Vertel je vriend dat hij een medestander heeft. :') na wat scrollen in dit topic kwam ik toch een paar lotgenoten tegen als het gaat om komkommer! Alleen nog geen thee-afschuwers ontmoet :=

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:31

Hier ook een vriend die geen komkommer lust.

En ikzelf lust geen cola.

harriehoef

Berichten: 704
Geregistreerd: 29-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:35

Spa rood en vla/yoghurt met van die grote, weke stukken fruit als aardbei/perzik erin. Ga al gruwelen bij het idee! :r

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:41

ik lust geen vlees, ik ben daarom nu ook Vegetarier. heel raar dat ik altijd vlees heb gegeten Maar de laatste jaren lust ik het gewoon niet Meer.
En cola… bah.. ik drink het als ik een zware buikgriep heb, Maar dat is alles.
en water lust ik ook niet, ik moet er altijd thee van maken als ik het will drinken. ik drink in winter en zomer erg veel thee (warm en koud, wel zelfgemaakt)

en witlof eet ik niet, ik ga er van overgeven. 1 keer in het Restaurant mee gemaakt dat er een stukje witlof in mijn salade zat. de hele tafel heeft mij aangekeken dat ik half aan het kokhalzen was.. ik had er tranen in mijn ogen van...

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:48

Matheno schreef:
Kaas. Alleen de geur al, bah.


En dat zit dus óveral op. Gesmolten lust ik het wel, of een beetje parmezaan op carpaccio gaat ook nog wel. Maar een broodje gezond ofzo met kaas krijg ik met de beste wil van de wereld niet weg :r

Wat ik ook niet lust is vlees uit blik, in welke vorm dan ook. Van die vieze voorverpakte ham of in het ergste geval paté. Doet me aan hondenvoer denken en dat idee maakt dat ik al braakneigingen krijg voordat het eten mn mond bereikt heeft :')

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: Heel gewone dingen niet lusten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:55

Ik lust geen aardappels :n
Geen puree, niet gekookt, niet gebakken, moet er niet van weten...
Aardappelkroketten en frietjes lust ik dan weer wel :) !

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Re: Heel gewone dingen niet lusten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:00

Ik lust geen alcohol, alleen de geur al :x
Ook vind ik tomaten, sinaasappel(sap) en appelsap helemaal niks :n

Juttertje88
Berichten: 762
Geregistreerd: 07-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:05

ui, knoflook, olijven, bruine bonen, witte bonen, kappertjes

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:06

Vis, tomaat en melk :=

purny

Berichten: 27492
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Heel gewone dingen niet lusten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:40

Kwam nog op een aantal andere dingen.
Water, een paar slokjes vind ik wel te doen maar ik kan gewoon geen 2 liter wegdrinken op een dag...
Avocado: Ik snap echt niet dat er hele volksstammen zijn die dit eten.. en als je zegt dat je het niet lust kijken ze je heel raar aan :+

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:45

Ik lust geen koffie, ook geen andere dingen als snoepjes met koffiesmaak...
Geen bonbons met alcohol, dat vind ik toch wel zo zonde van de bonbon!

Geen andijvie, bleekselderij ( wel in de soep)
Haring echt bah...O en Karnemelk...

julie0307
Berichten: 327
Geregistreerd: 09-08-15
Woonplaats: Langs mijn buren in België

Re: Heel gewone dingen niet lusten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:49

Banaan en melk. De enige vorm waarin melk acceptabel is, is warme chocomelk.
Maar boven al pompelmoes. Van het aller aller kleinste stukje begin ik onmiddellijk te kokhalzen. :r

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Re: Heel gewone dingen niet lusten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:53

Aardappels..
Ik eet ze alleen wanneer de smaak compleet weggenomen is door andere ingrediënten. Hachee met aardappelpuree lust ik bijvoorbeeld wel. Maar met patat, gekookte aardappels, gebakken aardappels en aardappelkroketjes etc. maak je mij écht niet blij.

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:58

Mosselen! Iedereen lijkt het heerlijk te vinden rond me maar ik heb het opgegeven :') Oh en chinees hoe kunnen mensen dit zo lekker vinden?! :n
En alles met karamel erin eet ik ook liever niet.

Verder eet ik eigenlijk alles. Alleen geen vet aan mn vlees want dan ga ik over mn nek :')
Laatst bijgewerkt door Joliieeenn op 07-02-19 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:59

Melk, biologische yoghurt (volle yoghurt wel), salami en alles wat er op lijkt, tonijn, eiersalades en al die andere kwakjes in verschillende smaakjes, bitterballen, kroket, Chinees.
Er is nog veel meer wat ik niet lekker vind, maar dit zijn dingen waar ik echt van moet kokhalzen

Fris

Berichten: 826
Geregistreerd: 06-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 00:09

Kokos! Inclusief alles waar het in verwerkt zit, zoals bounty's :')

xsensibel

Berichten: 1464
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Re: Heel gewone dingen niet lusten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 00:17

Boontjes en erwtjes. Gadverdamme. De structuur. Bah. :o