Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Brood met beleg invriezen?

 
Profiel   

Vanaf maandag start ik met een nieuwe baan en moet ik ongeveer 6:15 uur s’ochtends de deur uit.
Mijn plan is eigenlijk om in het weekend mijn brood voor de hele week te smeren en in pakketjes in de vriezer te stoppen.

Welke beleg blijft daarbij nog lekker als het dan ontdooid is?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 17:18 



 
Profiel   

Ik heb dit nog nooit uitgeprobeerd en kan me niet voorstellen dat t lekker is...
Wat ik wel deed is s avonds m’n brood smeren en in de koelkast leggen. Dat was nog wel te doen de volgende dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 17:20 



 
Profiel   

Mijn vriend smeert altijd zijn boterhammen met pindakaas en doet ze dan in de vriezer. Gaat prima!
Ik weet alleen niet hoe het bij ander beleg is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 17:22 



 
Profiel   

Alle vleeswaren zoals ham, boterhamworst, salami, filet american kunnen prima in de vriezer.
Mijn moeder heeft het zo jaren gedaan.
Kaas kan ook maar wordt bij ontdooien wat korrelig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 17:24 



 
Profiel   

Kaas kan prima (geen problemen mer korrelig worden bij plakken kaas).
Kipfilet, cassler, andere vleessoorten.
Ik maakte altijd een heel brood vooruit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 17:26 



 
Profiel   

Ik smeer ook van te voren en vries het in, gaat echt prima! Alle vleeswaren gaan goed, iets van spread ook, zoals gezegd pindakaas gaat goed, hagelslag ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 17:28 



 
Profiel   

Haha pindakaas en hagelslag was niet het eerste waar ik aan dacht :')

Maar goed om te lezen dat er meerdere ervaringen mee zijn dat het goed gaat met verschillende soorten beleg.

Ik hoop ook dat er een tosti-ijzer aanwezig is dan is dat als afwisseling ook een goede optie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 17:35 



 
Profiel   

Ik had vaak een brood op het werk liggen en beleg. Eens in de zoveel tijd even meenemen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 17:42 



 
Profiel   

Heb geen idee hoe het daar gaat, is altijd wennen en uitvogelen.
Bij mijn vorige baan was er wel een keuken, maar veel ruimte in de koelkast ( met 60 mensen die dat moesten delen) was er logischerwijs niet.

Dus ik ga van het weekend in elk geval voor de komende week broodpakketten maken, bedankt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 17:49 



 
Profiel   

Ik moet 5:45 de deur uit tegenwoordig en wil dus ook alleen het hoognodige doen in de ochtend. Mijn oplossing: ik bak eens in de zoveel tijd een paar havermoutbroden (recept van uit Paulines keuken) en die Vries ik in plakjes in. Savonds bereid ik mijn lunch voor en haal ik een plakje uit de vriezer, die laat ik in een bakje ontdooien in de koelkast. Ik vind het ook nog eens enorm lekker.

Maar om antwoord te geven op je vraag: ik heb weleens brood met beleg in gevroren, kan prima. Ik zou zelf gewoon een beetje experimenteren wat lekker is en wat niet. Chocopasta kan prima, kaas en ham wat minder geloof ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 05:36 



 
Profiel   

*\o/* wow nooit opgekomen, dit gaat mn leven verbeteren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-19 19:14 



 
Profiel   

Ik deed dat altijd, voordeel was ook dat ik dan niet met bedorven vleeswaren kwam te zitten, dus gaf ik er wat meer aan uit omdat het toch op ging, want ik woonde alleen. Echt ideaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-19 19:16 



 
Profiel   

Haha :D

Ik doe het nu al even en het bevalt echt prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 04:41 



 
Profiel   

Tosti ook he, dat deed ik vroeger al! (zo'n euhh... dertig jaar geleden.) :') _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 06:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen