Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wat te koken?

 
Profiel   

Hee lieve bokkers,
Aankomende zaterdag komt er een bevriend stel eten. Nu hadden zij de vorige keer heel erg uitgepakt toen ik daar kwam eten.
En nu komen ze dus bij mij :')
Nu vind ik koken heerlijk maar ik ben dan niet zo goed in het iets bedenken voor meerdere mensen.
En waar kan ik nou beter voor inspiratie vragen als hier op bokt?
Dus wie heeft er een idee voor een lekker diner voor op de zaterdag avond.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 20:33 



 
Profiel   

x


Laatst bijgewerkt door Yunomi op 18-02-22 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 20:44 



 
Profiel   

Gewoon iets maken wat je zelf lekker vindt en al meerdere keren hebt gemaakt. Dan is de kans kleiner dat het mislukt :))
Een lekkere ovenschotel ofzo, dat valt altijd wel in de smaak toch? En dan kun je ernaast wat leuke voorgerechtjes en bijgerechtjes serveren. Zoek eens op tapas gerechten. Ziet er vaak heel mooi uit en toch simpel te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 20:50 



 
Profiel   

Wat 8nnemiek zegt :j

Neem iets dat je vaker hebt gemaakt en waarvan je dus zeker weet dat het lukt :-)

Verder, als ze arriveren, dan geef je ze een aperitiefje te drinken en wat knabbels erbij (wat olijfjes bijvoorbeeld, of wat nootjes oid: niet te veel, je wilt niet dat je gasten al vol zitten voordat je het diner klaar hebt).

Dan een voorgerechtje (ook weer: niet te veel, je wilt niet dat ze al van te voren vol zitten). Hoofdgerecht, toetje en dan tot besluit koffie/thee met een chocolaatje erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 20:55 



 
Profiel   

Pasta is ook altijd goed! :D Tip van mij: kies iets wat een tijdje in de oven gaart. Anders sta je zelf constant in de keuken en kun je niet bij de visite zijn.

Ik heb een lekker recept voor kip caprese in pestoroomsaus uit de oven met pasta, eventueel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 20:59 



 
Profiel   

De opmaak is ook al veel. Dus pak inderdaad iets wat je regelmatig maakt, maar serveer dat mooi op.
Niet in de pan, maar al op (voorverwarmde) borden. Pasta mooi rond gedraaid, apart schaaltje met kaas, ik noem maar iets.
Op die manier kan je zelfs een hamburger en frietjes van de Mcdo fancy maken :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-19 21:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen