Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 7 [ 151 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Als de fabrikant jouw favoriete chips smaak verandert

 
Profiel   

_mjwb schreef
Ik heb ook een uitgebreide klacht ingediend over hoe die teleurgesteld ik ben dat de smaak van mijn favoriete chips niet meer lekker is. Ik vind het juist zo lekker dat de chips zo pittig was, alsof mijn tong verbrandde. Nu is het idd meer paprika/ketchup-achtig.

Ik vind het ook zo ontzettend jammer dat de blikjes Malibu peer bijna nergens meer te krijgen zijn. Die zijn zo lekker! Nu rij ik elke keer naar de Makro om een hele doos vol met blikjes te halen maar laatst hadden ze het daar ook niet meer.


Jumbo heeft ze altijd volop!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 15:24 



 
Profiel   

Een vriendin had een klacht in gediend dat ze het niet aan kon om mij zo te zien. Kreeg ze een grappige reactie en 2,50 terug :’) wel leuk alleen jammer dat er niks mee gedaan wordt haha.
[ img ]

Tankstations hebben inderdaad vaak oudere zakken daar heb ik hier ook wat gehaald. Stuur gerust een pb als je voor me wil zoeken en opsturen haha!

De aioli van de spar was ook altijd favoriet. Rij er speciaal voor naartoe want vind alle andere helemaal niet lekker. Kocht ik een paar weken terug een bakje. Smaakt ie ineens hetzelfde als alle andere... echt niet leuk meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 17:22 



 
Profiel   

Heeft Doritos geen Facebook pagina waar je openbare berichtjes kan plaatsen? Wie weet, als je daar plaatst dat je het zo jammer vindt dat de smaak is veranderd, misschien reageren er daar dan ook heel veel andere mensen op. Als ze vanuit meerdere hoeken te horen krijgen dat mensen de nieuwe smaak jammer vinden dan doen ze het misschien sneller terugdraaien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 17:47 



 
Profiel   

Ik eet geen chips en kan dus niet meepraten over deze smaak. Maar wat beteft andere producten oa soep en ranjas ja die zijn laatste twee jaar heel vaak gewijzigd. Meest is er of stevia of andere kunstmatige zoetstof toegevoegd,

of bij de hartige gerechten zoals de simpele standaard tomatensoep uit blik, de enige die ik nog mocht hebben met mijn allergie is balsamico en knoflook bijgedaan. Los van mijn allergie, de eerste keer een hap. Niet te vreten zo vies en daarna ziek geworden. Heb fabrikant gebeld maar ja men vond dit beter zo dus pech. Sinds die tijd ken ik veel ouderen die geen tomatensoep uit blik meer kopen omdat ook de eenvoudige verhipt is met extras,

De ranjas nagenoeg allemaal nu met stevia dus voor mij dus weggevallen. Ook de dubbeldranken zoals abrikoos sinaasappel mag niet meer. Ook daar zit stevia in. Smaak vies en allergeen extra erin,

Wie dus de men is die bepaald dat iets verbeterd is geen idee maar ook hier ken ik eigenlijk niemand die na de verbetering het ook werkelijk beter vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 17:58 



 
Profiel   

Als ik bij een tankstation/supermarkt ben ga ik voor je op zoek! Met een houdbaarheidsdatum van juli of juni 2019 dus O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 18:15 



 
Profiel   

Ylvy schreef
Ohhh dit klinkt zo bekend! Alleen heb ik dat met de Kaasflips van de Aldi, de enige die echt lekker was en flink wat van die kaaspoeder op zat. Nu hebben ze 2 x het recept veranderd en het word met de keer erger. Ik haal ze dus niet meer.


Die van Chio is heel erg lekker. :D :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 20:05 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Heeft Doritos geen Facebook pagina waar je openbare berichtjes kan plaatsen? Wie weet, als je daar plaatst dat je het zo jammer vindt dat de smaak is veranderd, misschien reageren er daar dan ook heel veel andere mensen op. Als ze vanuit meerdere hoeken te horen krijgen dat mensen de nieuwe smaak jammer vinden dan doen ze het misschien sneller terugdraaien.



Dit is wel een goede ja! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 20:36 



 
Profiel   

lein82 schreef
Ik had dat met de ketchup chips van Croky. Een zwarte zak was dat, halverwege de jaren '90. Oh, die waren zo lekker _/-\o_ . Nooit meer zulke lekkere chips gevonden


Croky heeft nog wel ketchup chips die heb ik laatst nog op. Maar waarschijnlijk is de smaak anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 20:41 



 
Profiel   

_kimm schreef
lein82 schreef
Ik had dat met de ketchup chips van Croky. Een zwarte zak was dat, halverwege de jaren '90. Oh, die waren zo lekker _/-\o_ . Nooit meer zulke lekkere chips gevonden


Croky heeft nog wel ketchup chips die heb ik laatst nog op. Maar waarschijnlijk is de smaak anders.


:oo waar? Ik heb ze hier in Nederland in ieder geval nooit meer gevonden. Ik heb in België nog wel eens gekeken, maar kon ze daar ook niet vinden. Ik vermoed idd wel dat de smaak bij Croky ook anders zal zijn inmiddels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 21:01 



 
Profiel   

Uh... even denken volgens mij bij de jumbo. Ik gegeven zoeken.

Bij de jumbo kon ik Ze niet vinden. Wel op de website bij de dirk.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 21:04 



 
Profiel   

Oh, dank je! Het is het proberen waard! Ik had het al lang opgegeven +:)+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 21:46 



 
Profiel   

_kimm schreef
Uh... even denken volgens mij bij de jumbo. Ik gegeven zoeken.

Bij de jumbo kon ik Ze niet vinden. Wel op de website bij de dirk.


[ [url=m/7Mm5Rt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze heb ik ook bij de ah gezien. Eg lekker, vind die van lays ook goed maar mijn tong gaat kapot van de ribbelchips.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 21:55 



 
Profiel   

maralyn schreef
Dat heb ik met crackito chips wat nergens meer te krijgen is.

Albert Heijn heeft ze er uit gehaald. Laat dat nu Dé chips zijn die ik helemaal het einde vind!

Gelukkig heeft de Jumbo ze nog wel.
Laatst bij de Coop ook zoeken. Geen crackito... :'(

Dirk! Daar koop ik ze. Naturel of paprika.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-19 21:46 



 
Profiel   

Ze hebben op dorito’s Nederland Facebook een ad filmpje staan waarbij ze van deze chips zeggen “for the bold”

Ik baal ook van de aanpassing
Tis nou veel te zoet/laf(heb ik ook op de fb page bij die advertentie geplaatst... go spam Facebook )

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 09:03 



 
Profiel   

Nu zijn ze echt nergens meer te vinden |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 13:30 



 
Profiel   

Sani. Niet in de buurt helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 18:47 



 
Profiel   

In de oudheid had je van Croky fiesta chips (ik stam nog uit de tijd dat ze zakken chips verkochten met losse zakjes zout die je zelf over de chips moest gooien, dan had heule zoute en heule laffe chips, dus voorgesmaakte chips was een soort van hemels!). Eén bakje per week kreeg ik. Als ik geweten had dat ze uit het assortiment gingen, had ik mijn vader wel om meer gesmeekt .

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 19:13 



 
Profiel   

Niet de smaak (of eigenlijk wel), maar de hoeveelheid zout die Lays tegenwoordig over de naturel chips gooit. Het is bijna niet te eten soms, zo zout. Toen ik in Frankrijk Lays Naturel kocht was dit totaal niet zo, jammer dat ik niet een aantal zakken mee kon nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 13:47 



 
Profiel   

Ik vind die chips sowieso al niet te eten dus kan niet mee praten over die vernieuwde smaak :o

Maar wel in het algemeen over “ verbeterd recept” of zulke aankondigen op de verpakking... Als ik het al zie staan moet ik heel hard zuchten, want tot nu toe altijd vind ik het niet of minder lekker -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 15:13 



 
Profiel   

De pinda-nougat maaltijdrepen van weight care waren ook veranderd, palmolie eruit.
Goede keuze op zich, jammer dat je elke hap weg moest spoelen met een halve liter water, zo droog waren ze geworden.
Inmiddels smaken ze weer bijna vanouds, dus ze zullen wel weer wat veranderd hebben.

En ik kan nergens meer de vegetarische boterhamworst van vivera vinden |(
En dat vind ik echt dramatisch!
Geen enkel vegetarisch broodbeleg zo lekker als die worst.
Alle supers hier in de buurt (en omliggende doroen) afgezocht maar niks, noppes, nada.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 19:38 



 
Profiel   

Die chips nog nooit gehad, ik eet geen chips meer. Hopelijk als er genoeg mensen reageren of het spul niet meer kopen dat ze dan van gedachten veranderen.

Ik kan me alleen nog herinneren van vroeger de beertjespasta. Die was zoooo lekker. De chocolade droop als honing van je mes af. Tot er een nieuwe pot kwam, met verbeterd recept erop. GATVERDAMME!!!! wat was dat smerig! Pot weg kunnen smijten en nooit meer gekocht. Een half jaar later was het spul ook niet meer in de winkel te krijgen.

En de wokkels.... die vond ik vroeger zooo lekker. Tot er ook een 'verbeterd recept' kwam. Bah.... nooit meer wokkels gegeten.

Zoveel smaken, zoveel wensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 08:33 



 
Profiel   

hahahaha ik kom door googlen op dit topic. baal al een hele tijd dat de chips mij niet meer smaakt. Dacht dat het nog door mijn zwangerschap kwam (tijdens mijn zwangerschap vond ik de chips namelijk ook al ineens vies). Maar kind is ondertussen 1 en smaakt nog niet,hij is dus echt aangepast. super balen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 10:54 



 
Profiel   

Bros! Ik mis de echt luchtige bros met zijn oude vorm en smaak...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 11:32 



 
Profiel   

SweetVanille schreef
Bros! Ik mis de echt luchtige bros met zijn oude vorm en smaak...

Volgens mij voldoet deze wel aardig :
https://www.aldi.nl/onze-producten/aldi ... ticle.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 11:34 



 
Profiel   

Ik bleef nog zakken kopen in de hoop dat de smaak terug veranderd is om de vieze meuk vervolgens met frisse tegenzin naar binnen te werken :') maaarrrr… volgens mij is er weer iets veranderd aan de smaak! Meer mensen die dit idee hebben ? :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 7 [ 151 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen