Als de fabrikant jouw favoriete chips smaak verandert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:45

Volgens mij is er sowieso wat aan de hand met meerdere chips smaken vanwege de nieuwe samenstelling? Het allerergste vind ik dat de samenstelling van de Calvé Sauzen veranderd is. Had van mij echt niet gehoeven... want ik lust nu bijna geen een saus meer bij het avondeten -O-

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:54

lein82 schreef:
Ik had dat met de ketchup chips van Croky. Een zwarte zak was dat, halverwege de jaren '90. Oh, die waren zo lekker _/-\o_ . Nooit meer zulke lekkere chips gevonden


Lay's heeft tegenwoordig ook ketchup chips! Geen idee of die net zo lekker is dan de Croky.. maar wellicht het proberen waard

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Als de fabrikant jouw favoriete chips smaak verandert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 00:34

Een huilmomentje voor mij was ook wel toen sour cream & onion chips van lays er uit was

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Re: Als de fabrikant jouw favoriete chips smaak verandert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 00:40

Oh neeee, ik dacht dat ik gewoon net 'n verkeerde zak had gepakt ofzo. Verdemme. Ik vind die van de Aldi niet vergelijkbaar, hele rare weeige nasmaak heeft die.

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Als de fabrikant jouw favoriete chips smaak verandert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 02:48

Heb even voor je geklaagd, eet de chips zelf nooit maar kleine moeite :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Als de fabrikant jouw favoriete chips smaak verandert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 03:03

Ik was depressief toen Milka Tuc niet meer verkrijgbaar was. Ben nog steeds depressief. I feel u. :(:)

NoGo

Berichten: 1896
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: ergens bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 03:09

Ik dacht al dat het aan mij lag.
Probeer het contact formulier in te vullen maar denk dat heel bokt nu aan het mailen is want ik krijg elke keer een foutmelding :o

Maddy_Paola

Berichten: 1330
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 03:11

Zo heb ik met de ben en Jerrys, helemaal gek op de one sweet world, andere hoef ik niet meer, zo erg, en nu is ie bij onze ah verdwenen terwijl ze hem wel zouden moeten hebben, en kan m ook in de app niet meer bij de producten vinden, en zo heb ik t al eerder met dingen die echt mijn favoriet waren gehad, hoep ineens foetsie terwijl het toch regelmatig uitverkocht was :?

Ook met tv, keek altijd csi van de zaterdag terug met ons ziggo account, aangezien ik bijna standaard werk op zaterdagavond, heeft rtl ineens besloten dat contract te veranderen ofzo dat t alleen nog maar live kan, en met house dus ook, nou zeg maar dag tegen de tv, kijk wel gewoon netflix dan |o

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 04:57

Meestal went het wel. Ik heb een tijd nibbits en cheese onion niet meer lekker gevonden maar nu snaakt het weer prima.

Alleen de hagelslag van Venz hoef ik echt niet meer. Die veranderde de smaak toen ik kind was en toen ben ik over gestapt naar de ruijter.

En ik mis tot vandaag de dag de croky kraakbeesten. Jaren terug zelfs een petitie gestart maar helaas hebben ze er niks mee gedaan

Die doritos is me nog niet opgevallen terwijl we die toch regelmatig eten. Ik ga eens op de datum letten de volgende keer

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Als de fabrikant jouw favoriete chips smaak verandert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 06:05

Ik heb ook een uitgebreide klacht ingediend over hoe die teleurgesteld ik ben dat de smaak van mijn favoriete chips niet meer lekker is. Ik vind het juist zo lekker dat de chips zo pittig was, alsof mijn tong verbrandde. Nu is het idd meer paprika/ketchup-achtig.

Ik vind het ook zo ontzettend jammer dat de blikjes Malibu peer bijna nergens meer te krijgen zijn. Die zijn zo lekker! Nu rij ik elke keer naar de Makro om een hele doos vol met blikjes te halen maar laatst hadden ze het daar ook niet meer.

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 06:47

Arnon schreef:
Ceffyl schreef:
Ooh wat naar voor je |( Ik was vroeger dol op de Cream & Chives smaak van Lays. Die ging er toen uit en is nu veeeel viezer weer teruggekomen. Was zo teleurgesteld toen ie eruit ging. Ineens zag ik een vergelijkbare smaak liggen, maar helaas niet zo lekker als de oude.

Coca cola heeft ook ooit de smaak veranderd en toen daalden de verkoopcijfers zo ernstig dat ze het hebben teruggedraaid. Er is dus hoop voor je!

Ik ging precies dit type, die chips!!!! Niet te evenaren.
Soms denk ik wel eens dat ik het allemaal geromantiseerd heb in mijn hoofd.


Nee hij was echt heel lekker, smaakte ook echt creamy. Ik weet niet wat het precies was maar was zo’n unieke smaakbeleving.
Mijn nieuwe favoriet is nu Pickle, ook zo’n obscure smaak :') Hopen maar dat die voorlopig mag blijven

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 07:18

Afbeelding
Deze zijn ook nergens meer te vinden |(

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 07:36

Ghostattack schreef:
[ Afbeelding ]
Deze zijn ook nergens meer te vinden |(


deze hadden ze laatst nog bij se Aldi in de aanbieding een hele bak vol van deze en een bak vol van de blauwe. volgens mij liggen ze er nog regelmatig :j

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 07:48

Ik mis de kaasknaks van Unox -O- zelfs al eens een keer over gemaild.
Mijn guilty pleasure was Knorr Spaghetteria Formaggio die er ook ineens uit is. Vet balen want vond dat spul zo lekker. Sloeg ook nergens op hoe vaak ik dat at _O- wij noemde het kaaspasta. Ook daarvoor gemaild maar was eruit gegaan ivm te weinig vraag erna... terwijl ik iedere week de plaatstelijke super leeg kocht.. echt zo balen!

‘Verbeterde smaak’ betekend meestal het tegenovergestelde, het zijn waarschijnlijk alleen maar goedkopere grondstoffen geworden.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 08:55

Maddy_Paola schreef:
Ook met tv, keek altijd csi van de zaterdag terug met ons ziggo account, aangezien ik bijna standaard werk op zaterdagavond, heeft rtl ineens besloten dat contract te veranderen ofzo dat t alleen nog maar live kan, en met house dus ook, nou zeg maar dag tegen de tv, kijk wel gewoon netflix dan |o

Opnemen? Dan kun je de reclames nog doorspoelen ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 09:09

Drico schreef:
Sintara schreef:
Wat een ellende. Ik had het zelf heel erg met de frambozen pudding van mona. Die is sinds de aanpassingen ook heel vies :(.


JA, inderdaad! Die eet ik inderdaad nooit meer, zo vies :')

Net zoals de nieuwe shaslicksaus van Calvé, blehh

Daar heb ik ze toen nog over gebeld, ik dacht dat mijn pudding bedorven was.
Gatverdamme. Van favoriet naar niet te vreten.

"Mijn" oliebollenkraam heeft bananenbollen, daar kijk ik altijd ontzettend naar uit. Al sinds ik klein ben zijn dat mijn lievelingsoliebollen. Vorig jaar nam ik een hap en zei meteen tegen de eigenaar, oh jij hebt je recept veranderd.
:wow: ging zijn hoofd, ja dat klopt. Hoe kun jij dat nou proeven?
Nou, omdat ik de smaak kan dromen!
Maar gelukkig, in dit geval vond ik de oude heerlijk, maar is de nieuwe daadwerkelijk een verbetering! *\%/*

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Als de fabrikant jouw favoriete chips smaak verandert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 09:27

ik huil nog steeds snachts om de anijsblokjes van de ruijter.
nu het zakjes zijn geworden zijn ze echt :r

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: Als de fabrikant jouw favoriete chips smaak verandert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:38

Zo herkenbaar dit! De AH had me een paar maanden geleden al diep verdrietig gekregen toen ze het recept van het enige brood wat ik echt graag eet hadden aangepast tot iets wat toch een heel stuk minder lekker was (al was het nog steeds beter dan al het andere brood), maar toen de nieuwe versie kortgeleden helemaal uit het assortiment ging was ik echt ontroostbaar.

Gelukkig was ik niet de enige klant met dit probleem en hebben ze inmiddels de originele versie in ere hersteld *\%/* en nadat ik vorige week de manager van het filiaal om de hoek sprak hoef ik er zelfs niet meer voor om te rijden.

Dus happy endings bestaan, er is nog hoop voor de zwarte doritos ;)

tyleysmiley

Berichten: 1895
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:45

Ik moet er zo om lachen, die chips is ook hier favoriet en zowel ikzelf als mijn kieskeurige jongens, proeven totaal geen verschil

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:47

Ashleytjuhh schreef:
ik huil nog steeds snachts om de anijsblokjes van de ruijter.
nu het zakjes zijn geworden zijn ze echt :r



Ohhh ik ook!!!

Die blokjes waren zoooo veel beter :j

Kinke

Berichten: 20517
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:49

Rawr schreef:
De originele Cream & Chives! _/-\o_ Volgens mij is het inmiddels 15 jaar geleden maar die mis ik nog steeds! Dat was echt de lekkerste chips ooit, toen was het ook nog Smith's geloof ik, een lichtblauw/groene zak. Onze hele familie was er gek op... Jemig ik kan me de smaak nog steeds voor de geest halen en geen enkele (sour) cream of chives chips is ooit bij die smaak in de buurt gekomen.


ik weet niet hoe deze smaakte, maar heb je de sour cream chips van Ikea al eens geprobeerd. Die vind ik echt heel erg lekker. Staan in de shop altijd wel van die proefbakken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:50

NatasjavE schreef:
Ashleytjuhh schreef:
ik huil nog steeds snachts om de anijsblokjes van de ruijter.
nu het zakjes zijn geworden zijn ze echt :r



Ohhh ik ook!!!

Die blokjes waren zoooo veel beter :j

Ik heb de zakjes wel liggen, maar bij elke slok denk ik aan de blokjes. ;(

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:52

Anoniem schreef:
Ik heb de zakjes wel liggen, maar bij elke slok denk ik aan de blokjes. ;(


Laten wij ook gaan klagen *D

Wie weet.

Ik lees op de site dat de machine waarmee ze de blokjes maakte niet meer vervangen kan worden(vaag verhaal maar goed)

Ik heb de suggestie gedaan dat ze het poeder in een pot doen(en dan indezelfde verhouding als de blokjes) en dat je zelf naar smaak kan scheppen.

Wie weet.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 20-06-19 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:57

Ik ga natuurlijk ook keihard klagen! ~~}>

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:58

Anoniem schreef:
"Mijn" oliebollenkraam heeft bananenbollen, daar kijk ik altijd ontzettend naar uit. Al sinds ik klein ben zijn dat mijn lievelingsoliebollen. Vorig jaar nam ik een hap en zei meteen tegen de eigenaar, oh jij hebt je recept veranderd.
:wow: ging zijn hoofd, ja dat klopt. Hoe kun jij dat nou proeven?
Nou, omdat ik de smaak kan dromen!
Maar gelukkig, in dit geval vond ik de oude heerlijk, maar is de nieuwe daadwerkelijk een verbetering! *\%/*


Bananenbollen? Dat klinkt echt superlekker! <3