Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Instant Pot/Pressure Cooker

 
Profiel   

Ik zag een topic over de slowcooker maar er is volgens mij nog geen instant pot topic! Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Voornamelijk voor vriezer gerechten. De zogenaamde dump and go recepten. Hopelijk is het wat :P

Wie heeft er ook één?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 19:30 



 
Profiel   

Ik zie het topic nu pas.. :oo

Wij hebben ook een Instant Pot en ik wil niet meer zonder! Vooral soepen zijn zo gemaakt en ook sauzen heb je in een handomdraai klaar. Ideaal apparaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 18:45 



 
Profiel   

Hé een reactie! :P

Ik heb met de mijne een keer suddervlees gemaakt en daarna soep. Ineens deed de heater het niet meer en het liet m'n stroom uitvallen! Dus er is iets geknapt ofzo.

Ik kan hem gewoon aan zetten alleen hij warmt niet op dus kan niks meer helaas :( nu zag ik wellicht een oplossing maar dan moet je helemaal in het elektrische gedeelte ervan zijn en dat is echt te moeilijk :+

Ik heb hem via marktplaats. Nieuw in de doos maar kan dus niet terug vallen op garantie helaas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 02:40 



 
Profiel   

Je kunt ze ook via Amazon kopen, hebben we met de onze ook gedaan!

Ik vind het echt een aanwinst. Binnen no time heb je grote hoeveelheden eten klaargemaakt en het smaakt altijd lekker! Persoonlijk wil ik voor suddervleesgerechten liever nog een slowcooker erbij, dus die staat nog op de wishlist.

Zou je met je apparaat niet naar een reparateur kunnen??

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-19 22:13 



 
Profiel   

Ik heb een crockpot express. Erg fijn en goed leverbaar in Nederland. Ideaal voor snelle currys, stoofvlees etc.
http://Www.365daysofcrockpot.com is een fijne site voor inspiratie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 11:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen